❤️IKM uke 42❤️

Hvordan er testene dine nå? Jeg får topp nå i kveld/natt.. Ja, føler meg mye freshere jeg også :dance018
Ikke tatt en test siden ettermiddagen, glemte det sist gang jeg var på do, men den tidligere på dagen var ganske sterk! Jaa, jeg har bare sååå mye energi, føler jeg kunne re-organisert hele huset og likevel hatt mer energi igjen :hilarious: Er CD 13 for meg i morgen, så sannsynligheten for peak i natt er ganske stor!

Ikke tatt en test siden ettermiddagen, glemte det sist gang jeg var på do, men den tidligere på dagen var ganske sterk! Jaa, jeg har bare sååå mye energi, føler jeg kunne re-organisert hele huset og likevel hatt mer energi igjen :hilarious: Er CD 13 for meg i morgen, så sannsynligheten for peak i natt er ganske stor!
Da har vi Eggløsning likt vi da :love7 Fikk denne nå.

Vedlegg

• IMG_6316.jpeg
    IMG_6316.jpeg
    853,7 KB · Visninger: 36
  • IMG_6319.png
    IMG_6319.png
    1,1 MB · Visninger: 35
Da ligger jeg på sofaen med EL smerter, de startet tidlig i dag. Hadde sein EL topp i gå så tenkte at det ville skje i kveld.. blir senge vals i dag også :love7 Håper lille frø vil Gro snart, det hadde jo vært helt innafor å få en baby midt på sommeren siden de andre er vinter og tidlig vår barn :Heartred

Vedlegg

• IMG_6332.png
    IMG_6332.png
    1,1 MB · Visninger: 25
godt med sunn frokost :Heartred I går drakk jeg 1 Red Bull og det ble den siste. Kjenner at hodet ikke er så ille lenger også. Kjøpte kakao i går, så i stede for å bruke sukker så brukte jeg suketter, og det ble så godt. En god kaffe erstatning som også er sunnere

Vedlegg

• IMG_6333.jpeg
    IMG_6333.jpeg
    429,1 KB · Visninger: 29
Jeg takler ikke ananas dessverre, utenom i en smoothie med mye annet. Men det blir kanskje ikke helt det samme? :laughing002

Jeg takler ikke ananas dessverre, utenom i en smoothie med mye annet. Men det blir kanskje ikke helt det samme? :laughing002
Jo da, bare ta og kjøp en hell ananas og den den i 4, du skal spise alt(ikke skallet) Kjernen i ananasen er det viktigste. 1 remse for hverdag, da kjører du bare 1 remse i blender med annet digg :happy:

Tenker jeg må ha misset peaket. Var veldig kvalm fredag og lørdag, og kjente en del stikkinger i går…

Ville dere fortsatt å teste likevel? :think005

Vedlegg

• IMG_4478.jpeg
    IMG_4478.jpeg
    227 KB · Visninger: 36
Gjett om jeg også skal kjøpe ananas :joyful: man blir jo så påvirket her inne :hilarious:
Ingen symptomer på EL foreløpig og fortsatt høy på monitor. Det passer egentlig fint for pakken min med EL strimler har ikke kommet enda.. den var sist registrert på terminal torsdag, så forhåpentligvis er pakken i postkassen i morgen :smiley-angelic001

Tenker jeg må ha misset peaket. Var veldig kvalm fredag og lørdag, og kjente en del stikkinger i går…

Jeg ville fortsatt å teste for sikkerhets skyld. Hvor mange DPO er du? Opplevde for et par sykluser siden at jeg trodde EL hadde vært, som normalt på CD13-14, fordi jeg fikk lingnende streker som deg i tillegg til ubehag/stikking i magen. Fortsatte å teste frem til CD18 og da var den helt tydelig positiv.

Jeg ville fortsatt å teste for sikkerhets skyld. Hvor mange DPO er du? Opplevde for et par sykluser siden at jeg trodde EL hadde vært, som normalt på CD13-14, fordi jeg fikk lingnende streker som deg i tillegg til ubehag/stikking i magen. Fortsatte å teste frem til CD18 og da var den helt tydelig positiv.
Da skal jeg fortsette :) Flo sier EL i dag, jeg mistenker i går når jeg følte stikkingen. Ville nok da fått høy på testingen lørdag, men typisk nok tok jeg ingen tester den dagen. Får fortsette å teste fremover!

godt med sunn frokost :Heartred I går drakk jeg 1 Red Bull og det ble den siste. Kjenner at hodet ikke er så ille lenger også. Kjøpte kakao i går, så i stede for å bruke sukker så brukte jeg suketter, og det ble så godt. En god kaffe erstatning som også er sunnere
Fantastisk! Tenk hvor bra det blir for kropp og sjel når du er helt avvent kaffedrikkingen☺️

Høres ut som EL var i går! Ville begynt med ananas i dag om du får det til :joyful: Smoothie er helt innafor, så lenge det er fersk ananas, ikke den hermetiserte typen.

Back
Topp