❤️IKM uke 42❤️

:Heartred Så du er 1 dpo om to dager? Digg!!
Kan virke sånn om det slipper i morgen?:D EL skjer vel 24-48 timer etter pos test? Har voldsomt vondt i venstre eggstokk.. stikkende smerter. aldri reagert på EL smerter før men må jo være det? Så virker som kroppen jobber. Startet litt i går men noe helt annet i dag. Testen var høyere i ettermiddag :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_2332.png
    IMG_2332.png
    1,3 MB · Visninger: 36
Det har ikke gått så bra med kutting av kaffen den uken her, MEN, jeg har lagt om store deler av kostholdet og DET kjenner jeg skikkelig på kroppen! Har nesten sluttet med snackingen, og gikk ned 1.5 kg på 5-6 dager fordi jeg har spist så mye avocado, laks og gulrot :hilarious: I tillegg er jeg mye mindre oppblåst og har mer energi.

Dette har vært en skikkelig åpenbaring for meg! Så jeg kommer til å fortsette med de gode vanene uavhengig av om jeg blir gravid nå eller ikke:joyful:
Veldig bra jobbet!! Minst like viktig med kostholdet:Heartred Jeg har heller ikke klart å kutte kaffen helt. Men leste at forskning viser mer enn 5 kopper reduserer muligheten for graviditeten, men under 5 kopper gjorde ingen forskjell
 
Ja hørt fet kan skje.. forrige syklus (før første mens etter utskraping) hadde jeg jo lav hele perioden.. så hadde håpet på normal syklus nå. Men har jo bare 3 dager med høy foreløpig, rakk ikke teste på moegenurinen i dag, så har ikke testet enda. Så alt håp er vel ikke ute enda. Hvor lenge «holder» dere dere før dere tester om dere ikke tester på morgenurin?
Tester aldri på morgenurin. Som regel andre dobesøk så som regel rundt kl. 11/12
 
Det har ikke gått så bra med kutting av kaffen den uken her, MEN, jeg har lagt om store deler av kostholdet og DET kjenner jeg skikkelig på kroppen! Har nesten sluttet med snackingen, og gikk ned 1.5 kg på 5-6 dager fordi jeg har spist så mye avocado, laks og gulrot :hilarious: I tillegg er jeg mye mindre oppblåst og har mer energi.

Dette har vært en skikkelig åpenbaring for meg! Så jeg kommer til å fortsette med de gode vanene uavhengig av om jeg blir gravid nå eller ikke:joyful:
Så flink du har vært :gen014 Føler jeg faktisk har blitt flinkere. Har ikke kjøpt noe kaffe. Så nå er det kaffe fritt her, men har må ta et skritt om gangen. Tenker over hva jeg spiser, noen dager er jeg bedre en andre. Men, blir fult regime fra Tirsdag, skal i bursdag på Mandag så blir litt kake da
 
Ser ut som peaken har vært her. Da skjer vel el i morgen eller evt mandag. Hvordan ville dere lagt aksjer? Er hver dag de neste tre dagene best?
 

Vedlegg

  • IMG_2338.png
    IMG_2338.png
    1,2 MB · Visninger: 30
  • IMG_2339.png
    IMG_2339.png
    259,9 KB · Visninger: 29
Ser ut som peaken har vært her. Da skjer vel el i morgen eller evt mandag. Hvordan ville dere lagt aksjer? Er hver dag de neste tre dagene best?
Minst én gang. Vi kjører på med ca. hver dag spesielt i tiden før forventa EL. Sjeldent på EL-dagen, ofte 1DPO.
 
Ser ut som peaken har vært her. Da skjer vel el i morgen eller evt mandag. Hvordan ville dere lagt aksjer? Er hver dag de neste tre dagene best?
Dagen før, på dagen og dagen etter er det vi kommer til å gjøre fremover nå. Har alltid blitt gravid når jeg har hatt sex på EL dagen. Nå har vi bare hatt dagen før og ikke noe har hendt enda.
 
Veldig bra jobbet!! Minst like viktig med kostholdet:Heartred Jeg har heller ikke klart å kutte kaffen helt. Men leste at forskning viser mer enn 5 kopper reduserer muligheten for graviditeten, men under 5 kopper gjorde ingen forskjell
Takk! Det er nok ikke så nøye nei.

Så flink du har vært :gen014 Føler jeg faktisk har blitt flinkere. Har ikke kjøpt noe kaffe. Så nå er det kaffe fritt her, men har må ta et skritt om gangen. Tenker over hva jeg spiser, noen dager er jeg bedre en andre. Men, blir fult regime fra Tirsdag, skal i bursdag på Mandag så blir litt kake da
Takk, det samme! Det er jo helt vilt at du har gått fra typ 6+ kopper kaffe til 0. Enig i at du må ta en ting av gangen; litt kake på mandag gjør ingenting☺️
 
Ser ut som peaken har vært her. Da skjer vel el i morgen eller evt mandag. Hvordan ville dere lagt aksjer? Er hver dag de neste tre dagene best?
Litt som de andre skriver, i kveld og i morgen kan være lurt. Men om to dager tror jeg ikke er noe poeng.
 
Denne uken har vell de fleste av oss El?☺️ Jeg forventer at den kommer i morgen eller tirsdag, ikke fått høy enda på testingen, så kanskje tirsdag. Blir spennende å se!
 
I dag har jeg ligget rett ut med influensa, men aksjer MÅ legges fra og med i dag… Problemet er at mannen ville ikke tatt i meg med ildtang engang når jeg er syk (han vil ikke bli smittet), så i dag må jeg finne frem mammakreftene, ta en Paracet og late som formen er heeelt fin når han kommer hjem fra jobb :hilarious:
 
Lurer på når PreMom skjønner at jeg har EL i morgen og ikke i dag :dance018 Blir å hoppe i dag og i morgen og onsdag
 

Vedlegg

  • IMG_6280.png
    IMG_6280.png
    359 KB · Visninger: 22
  • IMG_6279.png
    IMG_6279.png
    950,9 KB · Visninger: 21
Last edited:
Se her ja! Mange som nærmer seg EL eller har hatt EL. Det er alltid litt spennende disse dagene syns jeg når vi aller hopper i høyet og håper på det beste!

Her kjenner jeg i hvert fall veldig godt at EL nærmer seg ettersom jeg har hatt SÅ ekstremt mye overskudd i dag:hilarious: Blir alltid en superwoman rundt EL:cool:
 
Se her ja! Mange som nærmer seg EL eller har hatt EL. Det er alltid litt spennende disse dagene syns jeg når vi aller hopper i høyet og håper på det beste!

Her kjenner jeg i hvert fall veldig godt at EL nærmer seg ettersom jeg har hatt SÅ ekstremt mye overskudd i dag:hilarious: Blir alltid en superwoman rundt EL:cool:
Hvordan er testene dine nå? Jeg får topp nå i kveld/natt.. Ja, føler meg mye freshere jeg også :dance018
 
Back
Topp