@MammaenTilO Da kan jeg og settes på TR jeg og EL kom 7 dager for sent og TR nå 7 dager ett forventer TR. Så alt er nok ikke helt i vater igjen etter forrige graviditet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant! Det er jo litt kluss, spesielt første året og gjerne litt utover det også.@MammaenTilO Da kan jeg og settes på TR jeg og EL kom 7 dager for sent og TR nå 7 dager ett forventer TR. Så alt er nok ikke helt i vater igjen etter forrige graviditet
Samme her, første nå når nr 2 har blitt 13 mnd. Så blir spennende å se hvor mye kroppen har forandret seg etter 2 tette graviditeter og hvor lang syklus jeg har nåIkke sant! Det er jo litt kluss, spesielt første året og gjerne litt utover det også.
Jeg hadde første «vanlige» syklus forrige måned, og da var frøkna blitt 13 mnd. Vet ikke om det er blitt stabilt før jeg har flere sykluser å sammenligne med
Ja, det er mye som skjer med kroppen ass! Nesten litt vanskelig å henge med til tiderSamme her, første nå når nr 2 har blitt 13 mnd. Så blir spennende å se hvor mye kroppen har forandret seg etter 2 tette graviditeter og hvor lang syklus jeg har nå
Ja, det er mye som skjer med kroppen ass! Nesten litt vanskelig å henge med til tider
Oj! Det var en skikkelig positiv overraskelse Jeg som hadde satt deg på TR selv om du ikke hadde sagt ifra endaVis vedlegget 446790Jeg fikk denne i dag tidlig! CD37, aner ikke DPO. Men kom en blødning nå, så kanskje det ikke går veien. Får ta en ny i morgen og se om det stiger eller synker.
Vi får se hvordan det utvikler seg, kan jo hende det ikke går veien med den blødningen. Men fint å ha fått en positiv test uansettOj! Det var en skikkelig positiv overraskelse Jeg som hadde satt deg på TR selv om du ikke hadde sagt ifra enda
Ja, det er veldig hyggelig! Men da kan vell ikke EL ha vært 1. oktober, med mindre du ikke har testet i det hele tatt i mellomtiden?Vi får se hvordan det utvikler seg, kan jo hende det ikke går veien med den blødningen. Men fint å ha fått en positiv test uansett
Nei, den kom ikke da, og så gikk jeg tom for EL-tester. Kan ha vært 13.-14. okt ut i fra EL-slimJa, det er veldig hyggelig! Men da kan vell ikke EL ha vært 1. oktober, med mindre du ikke har testet i det hele tatt i mellomtiden?
Det høres ganske riktig ut med tanke på dagens g-test! Hvis du er ish- 11/12 dpo i dag, så gir det også mening at testene ikke har slått ut så mye tidligereNei, den kom ikke da, og så gikk jeg tom for EL-tester. Kan ha vært 13.-14. okt ut i fra EL-slim
Vis vedlegget 446832
Stigning på test nr 2
For en fin stigning!Vis vedlegget 446832
Stigning på test nr 2
Gratulerer så mye!Vis vedlegget 446832
Stigning på test nr 2
Gratulerer!
For en fin stigning!
Tusen takk! Håper det går veien tross blødning, holder meg litt på pinebenken, dette herGratulerer så mye!