❤️IKM uke 42❤️

IMG_0856.jpeg

Det var babystrek!!!:love7 :love7
 
Testene blir sterkere her :smiley-angelic001. Fremdeles ikke like sterk som kontroll streken, men det får gå!
Dessuten fikk jeg 2-3 på CB digital på kveldsurin nå:Heartred. 16 dpo. Håper jeg får 3 + om en ukes tid. Jeg skulle jo egentlig spare den siste til det,men gud bedre. Jeg får en sånn intens testetrang hvor jeg rett og slett går helt bananas. Blir nesten skremt :happy6 Graviditet etter tap = galskap
 
Testene blir sterkere her :smiley-angelic001. Fremdeles ikke like sterk som kontroll streken, men det får gå!
Dessuten fikk jeg 2-3 på CB digital på kveldsurin nå:Heartred. 16 dpo. Håper jeg får 3 + om en ukes tid. Jeg skulle jo egentlig spare den siste til det,men gud bedre. Jeg får en sånn intens testetrang hvor jeg rett og slett går helt bananas. Blir nesten skremt :happy6 Graviditet etter tap = galskap
Det er jo kjempe positivt :love7
 
Har IKM i dag, men enda ikke kommet noe. Føler ingen sterke symptomer, men tenker den kommer i dag eller i morgen. Til morgen i dag når jeg stod opp sa den på 2,5 til meg "Mamma, har du baby i magen" og jeg svarte "Nei, det tror jeg ikke", som sant er :p Da sa hun "det tror jeg":hilarious::hilarious: Hun har sikkert tilfeldigvis sett noen gravide i barnehagen i går, eller lest bok i barnehagen for hun har definitivt ikke overhørt noe her hjemme. Men man kan jo fort bli litt overtroiske av slikt :hilarious: Hvis det viser seg at jeg er gravid nå, så blir jeg jo nesten redd :hilarious::hilarious:
Oi, spennende. Jeg hadde tenkt overtroisk med engang har en katt hjemme som er veldig sosial fra føt. Men ble plutselig helt ekstremt forrige uke, mjaua i ett sett hele dagen lang. Gikk etter meg til enhver tid. Så det var sånn jeg begynte å tenke at dette kanskje kunne gå. Men om han var sulten eller hva det var
 
Oi, spennende. Jeg hadde tenkt overtroisk med engang har en katt hjemme som er veldig sosial fra føt. Men ble plutselig helt ekstremt forrige uke, mjaua i ett sett hele dagen lang. Gikk etter meg til enhver tid. Så det var sånn jeg begynte å tenke at dette kanskje kunne gå. Men om han var sulten eller hva det var

Jeg ville stolt mye mer på din katt enn min unge :hilarious: Dyr får med seg mye mer enn oss mennesker! :)
 
Back
Topp