❤️IKM uke 42❤️

Dere, slutt å gi meg så mye håp!!! Har jo IKM i dag, blenda test, men ingen mens eller symptomer enda. Hadde det jeg trodde var spotting på søndag kveld. Har forsovet tatt makesure sine vanlige strimmler i går og i dag, fordi jeg ikke hadde noe annet. Brukte babyplan sine sist på morgenen på 11 dpo, som selvsagt var negativt. Men dersom egget kan feste seg så sent som 12 dpo så ville det vært for tidlig å teste:confused013
Vil ikke gi falskt håp heller, for er jo ikke vanlig. Men jeg skulle ønske jeg viste det var mulig. For med min andre festet egget seg i romjulen. Og med negativ test og en sterk blødning jeg trodde var mensen, hadde jeg en skikkelig jule og nyttårsfeirings for å si det slik :p For jeg var jo helt sikker på at jeg ikke var gravid. Jeg hadde nok skjønt jeg var gravid tidligere, og tatt test tidligere hadde jeg vist det var mulig. Så det hadde spart meg mye dårlig samvittighet i begynnelsen av svangerskapet :banghead:
 
Vil ikke gi falskt håp heller, for er jo ikke vanlig. Men jeg skulle ønske jeg viste det var mulig. For med min andre festet egget seg i romjulen. Og med negativ test og en sterk blødning jeg trodde var mensen, hadde jeg en skikkelig jule og nyttårsfeirings for å si det slik :p For jeg var jo helt sikker på at jeg ikke var gravid. Jeg hadde nok skjønt jeg var gravid tidligere, og tatt test tidligere hadde jeg vist det var mulig. Så det hadde spart meg mye dårlig samvittighet i begynnelsen av svangerskapet :banghead:
Åååh, skjønner at det ga deg dårlig samvittighet! Heldigvis ikke det tidspunktet i svangerskapet hvor det er så farlig å drikke, siden de får næring av plommesekken først☺️ Jeg tror jeg avventer et par dager til for å se om TR kommer, og deretter teste hvis det ikke er noe tegn på det enda :confused013
 
Flo har flyttet min IKM til 18/10, fordi jeg fikk litt sen eggløsning. Ved forrige kjemisk kom den kun en dag forsinket, så tror ikke jeg vil klare å slappe av før i hvert fall lørdag :nailbiting: Går på do konstant fordi det føles ut som jeg har begynt å blø. CB digital viste fortsatt 1-2 i dag, men jeg føler strimlene blir svakere. Eller, de er vel ganske like, men jeg føler de bruker lenger tid på å vise en strek nå!
 
Flo har flyttet min IKM til 18/10, fordi jeg fikk litt sen eggløsning. Ved forrige kjemisk kom den kun en dag forsinket, så tror ikke jeg vil klare å slappe av før i hvert fall lørdag :nailbiting: Går på do konstant fordi det føles ut som jeg har begynt å blø. CB digital viste fortsatt 1-2 i dag, men jeg føler strimlene blir svakere. Eller, de er vel ganske like, men jeg føler de bruker lenger tid på å vise en strek nå!
Krysser fingrene for deg! Jeg har troen. Holder pusten selv. Ikm i går. Murrer og kramper og det kjennes ut som TR kommer hvert sekund... Holder pusten for å si det sånn. Så vi er flere som har det likt nå :Heartred
 
Typen fant en eske med 62 på slutten, og selv med mindre konsentrert urin enn den i dag tidlig, er streken mye sterkere. Nå puster jeg litt lettere!

Disse er tatt med 2 timers mellomrom, øverste på konsentrert morgenurin, nederste etter en kopp te + stor kopp vann bare 2 timer etter jeg tisset sist… Sykt! Nå kaster vi resterende 32 tester
IMG_4579.jpeg
 
Back
Topp