❤️IKM uke 42❤️

Bare for moro skyld :hilarious:
Nå må TR komme snart! :banghead:

Vedlegg

• IMG_6947.jpeg
    IMG_6947.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
Noen her inne som har testet progesteron? Jeg leste på nett et sted at det kan forlenge syklusen, men nå finner jeg ikke det igjen.
Gyn sa jeg skulle ta det fra 2-3 dager etter EL til TR, eventuelt 2 uker etter positiv test.
Dersom testen er negativ om et par dager (11DPO) så er jeg fristet til å slutte med det, for jeg synes det er skikkelig ufresht når den kapselen (Utrogestan) kommer ut igjen :facepalm: men! Vil det påvirke syklusen min? Noen som vet? Tenker om det fører til at TR starter, eller om det ikke har noe å si?

IKM var 22 juni, hadde EL 8 Juni, i mai hadde jeg EL 8 og hvilepulsen gikk opp 6 DPO så er sånn jeg har funnet det ut

Vedlegg

• IMG_6953.png
    IMG_6953.png
    172 KB · Visninger: 20
  • IMG_6954.png
    IMG_6954.png
    164,2 KB · Visninger: 23
Kan ikke gå inn på forumet i ventetiden jeg, for jeg får så lyst til å teste :joyful:

Vis vedlegget 446143
9DPO. Med datteren min fikk jeg positiv digital 1-2 uker på 9 DPO, så nå har jeg mistet troen for denne PP.
Ikke mist troa, min første fikk jeg sterk positiv IKM, testet ikke før, mens min andre fikk jeg svak positiv 1 uke etter IKM. Hun er 1 år gammel nå, så alt er mulig :D

Dere, slutt å gi meg så mye håp!!! Har jo IKM i dag, blenda test, men ingen mens eller symptomer enda. Hadde det jeg trodde var spotting på søndag kveld. Har forsovet tatt makesure sine vanlige strimmler i går og i dag, fordi jeg ikke hadde noe annet. Brukte babyplan sine sist på morgenen på 11 dpo, som selvsagt var negativt. Men dersom egget kan feste seg så sent som 12 dpo så ville det vært for tidlig å teste:confused013

Så spennende å høre om dere som har fått positive tester sent, det gir jo litt håp :smiley-angelic001

Skulle så gjerne ønske det klaffet denne måneden, nå som jeg har fått støttemedisiner, samtidig så prøver jeg å trøste meg med at jeg har samtale om IVF på Ullevål neste uke.

Back
Topp