❤️IKM uke 42❤️

Tusen takk :D Easy@home heter den. Bor ikke i Norge, så har andre merker her. Men vet veldig lite om de, så er ikke sikkert de er de beste.
Det var dessverre ganske utvannet urin, men EL testen er mye sterkere enn jeg vanligvis har rundt denne tiden i syklusen! Men ikke positiv. Men her er HCG testen veldig svak, så ville nok fått veldig positiv EL test på konsentrert urin tror jeg…

Vedlegg

• IMG_4567.jpeg
    IMG_4567.jpeg
    219 KB · Visninger: 60
Ser ut som jeg kan fjernes fra gravid. Da jeg kom ut av dusjen dryppet det friskt blod ned på gulvet. Tror blødningene tar seg opp. Tok blodprøver så fort Fürst åpnet i dag, og fikk svar nå, hcg er på 6. det betyr at hcg har gått nedover hele helgen som jeg fryktet, har jo hatt positive digitale som krever mer hcg enn det. Er vel egentlig ikke noe vits å ta ny hcg da? Vet jo at det går nedover og ikke oppover
Herregud, så trist :sorry: sender deg en kjempe klem :Heartpink

Det var dessverre ganske utvannet urin, men EL testen er mye sterkere enn jeg vanligvis har rundt denne tiden i syklusen! Men ikke positiv. Men her er HCG testen veldig svak, så ville nok fått veldig positiv EL test på konsentrert urin tror jeg…
syntes uansett at den er sterkere en i går :love7 :smiley-bounce012

Last edited:
Tusen takk skal du ha! Ja, jeg vil og tro du ville fått positiv EL da. Men det betyr nok også at den veldig svake streken jeg syntes jeg så på graviditetstesten, ikke ville gitt nok HCG til å gi positiv EL test :) Så føler jeg fikk svar på at jeg nok har EL og ikke noe HCG i kroppen :) Tusen takk igjen for at du hjalp meg med hypotesen :hilarious:

Dagens ... Slo meg løs :nailbiting:
Holdt meg fra jeg dro fra hjem, innom apotek og til jeg tok disse (ca 3 timer).
CB digital, Metode tidlig ( synes ennå den er svak til å være tidligtest :wtf:), og en fra Normal jeg fant nederst i skuffen! Kan iallefall slå fast at jeg er gravid o_O
PXL_20241014_150023746.jpg

Dagens ... Slo meg løs :nailbiting:
Holdt meg fra jeg dro fra hjem, innom apotek og til jeg tok disse (ca 3 timer).
CB digital, Metode tidlig ( synes ennå den er svak til å være tidligtest :wtf:), og en fra Normal jeg fant nederst i skuffen! Kan iallefall slå fast at jeg er gravid o_OVis vedlegget 446075
Ååååh, blir så glad for alle dere gravide :love7 Er så koselig

Ingen tegn til TR i dag, hvile pulsen gikk fra 60 til 58 i natt. Tenker den kommer i morgen, men da har lutefasen min blitt 1 dag lengre :smiley-bounce012 Tenker det er positivt
Det er bra! Tenker også den kommer i morgen, og da vil jeg mest sannsynlig ha IKM den 11. november. Lager ny gruppe i kveld tenker jeg:joyful:

Litt blod på papiret nå… :sad002 Tok en ny test etter å ha holdt meg 4 timer uten drikke, og den er veldig svak. Håper det bare er uskyldig blødning, og at streken er pga makesure sine elendige tester om dagen…
Husk at det øker ca. hver andre dag. Og hvis du fortsatt har de ræva testene til MakeSure hadde jeg kasta de i do, og kjøpt noen bedre.

Back
Topp