❤️IKM uke 42❤️

Husk at det øker ca. hver andre dag. Og hvis du fortsatt har de ræva testene til MakeSure hadde jeg kasta de i do, og kjøpt noen bedre.

Ja, og vet av erfaring at det er liten forskjell på feks 15 og 30 i HCG på strimler uansett (og det er jo dobling), så er ikke sååå bekymret for det. Men blødningen bekymrer meg, siden både kjemisk og EXU startet med det. Hadde aldri noen festeblødning, så håper bare det kan ha «sittet litt fast»
 
Da er det i hvert fall bare å kjøre på tenker jeg:cool: Vi prøver også på tette, med nr. 2 nå. Nr. 1 er født i august i fjor❤️
To tette er så gøy. Har 19 mnd mellom mine to første, og det er så utrolig gøy nå som minste har blitt ett :) Krysser fingrene for at spira sitter for deg neste prøve periode :Heartred
 
To tette er så gøy. Har 19 mnd mellom mine to første, og det er så utrolig gøy nå som minste har blitt ett :) Krysser fingrene for at spira sitter for deg neste prøve periode :Heartred
Åååh, det er jo drømmen! Jeg er allerede forbi den avstanden dessverre, blir 23 måneder i mellom hvis det klaffer neste måned. Krysser for deg også❤️
 
Måtte ta en test i kveld, utvannet urin og blenda test. 8DPO.
IMG_6286.jpeg
 
Back
Topp