❤️IKM uke 42❤️

Husk at det øker ca. hver andre dag. Og hvis du fortsatt har de ræva testene til MakeSure hadde jeg kasta de i do, og kjøpt noen bedre.

Ja, og vet av erfaring at det er liten forskjell på feks 15 og 30 i HCG på strimler uansett (og det er jo dobling), så er ikke sååå bekymret for det. Men blødningen bekymrer meg, siden både kjemisk og EXU startet med det. Hadde aldri noen festeblødning, så håper bare det kan ha «sittet litt fast»

To tette er så gøy. Har 19 mnd mellom mine to første, og det er så utrolig gøy nå som minste har blitt ett :) Krysser fingrene for at spira sitter for deg neste prøve periode :Heartred
Åååh, det er jo drømmen! Jeg er allerede forbi den avstanden dessverre, blir 23 måneder i mellom hvis det klaffer neste måned. Krysser for deg også❤️

Måtte ta en test i kveld, utvannet urin og blenda test. 8DPO.
IMG_6286.jpeg

Fikk først legetime på fredag… Blir noen lange dager, og da får jeg jo først funnet ut om det er økning etter helgen. Ikke overbevist over strimlene, men vet jo de er dårlige. Har personlig dårlig erfaring med RFSU også, og Babyplan vil ta noen dager å komme.

Hvordan føler folk metode er?

Fikk først legetime på fredag… Blir noen lange dager, og da får jeg jo først funnet ut om det er økning etter helgen. Ikke overbevist over strimlene, men vet jo de er dårlige. Har personlig dårlig erfaring med RFSU også, og Babyplan vil ta noen dager å komme.

Hvordan føler folk metode er?
Ingen erfaring med annet enn Babyplan og Clearblue. Er det noen som bor i nærheten av deg som kunne gitt deg en fra babyplan? Jeg holder til ved Drammen/Kongsberg om det skulle hjelpe, så kunne du fått en av meg :)

Ingen erfaring med annet enn Babyplan og Clearblue. Er det noen som bor i nærheten av deg som kunne gitt deg en fra babyplan? Jeg holder til ved Drammen/Kongsberg om det skulle hjelpe, så kunne du fått en av meg :)
Du er snill, tusen takk! Men er dessverre et stykke unna det :Heartred

Jeg har to ClearBlue digitale, så tenker jeg forsøker meg på en på lørdag. Forhåpentligvis vil den ha gått opp til 2-3 uker da, ettersom det vil være over 2 uker siden EL :smiley-angelic001

Jeg har to ClearBlue digitale, så tenker jeg forsøker meg på en på lørdag. Forhåpentligvis vil den ha gått opp til 2-3 uker da, ettersom det vil være over 2 uker siden EL :smiley-angelic001
Når kan man forvente 2-3 på den egentlig? Fikk 1-2 igår 14 dpo (ca):sorry:

Når kan man forvente 2-3 på den egentlig? Fikk 1-2 igår 14 dpo (ca):sorry:
Det er veldig individuelt, men den viser uke etter befruktning og ikke første dag i siste mens slik man regner ut hvilken uke man er i! Så 14 DPO vil du være 2 uker, og da er jo både 1-2 og 2-3 sånn sett riktig og få - men noen har raskere stigning enn andre. Så det ville jeg ikke bekymret meg for :Heartred Ved EXU hadde jeg 1-2 leeeeenge (nesten 6 uker)

Har du tatt en Clear Blue enda? Hvor mange DPO er du nå? Kjedelig at man ikke får takk i andre bra tester en de kjipe som er så dårlige. Jeg fikk masse BP i dag. Bor på Jessheim om det ikke er langt unna

Har du tatt en Clear Blue enda? Hvor mange DPO er du nå? Kjedelig at man ikke får takk i andre bra tester en de kjipe som er så dårlige. Jeg fikk masse BP i dag. Bor på Jessheim om det ikke er langt unna
I dag er jeg 11/12 DPO :Heartred Fått 1-2 på digital ja! Tusen takk, det er veldig snilt:love7 Vi har kjøpt noen metode nå, så jeg skal forsøke de neste 2 dagene + i kveld! Så kanskje jeg kan roe meg litt.

I dag er jeg 11/12 DPO :Heartred Fått 1-2 på digital ja! Tusen takk, det er veldig snilt:love7 Vi har kjøpt noen metode nå, så jeg skal forsøke de neste 2 dagene + i kveld! Så kanskje jeg kan roe meg litt.
Det er jo veldig gode nyheter! :Heartred Jeg har forresten gode erfaringer med metode, fra der du er nå i dpo-land. De har vært til å stole på, syns jeg☺️

Ingen tegn til TR enda, virker som om den er forsinket denne mnd. kan jo være pga 1 uke med skikkelig influensa.. vil bare at den skal komme så jeg blir ferdig med det :sorry:
Samme her! Kjenner jeg er skikkelig irritert i dag for at den ikke har kommet enda, samtidig som at jeg nesten ikke har noen symptomer på at den er på vei heller. Er jo IKM for meg i dag, så kan ikke akkurat si at den er forsinket, men er skikkelig utålmodig:banghead:

Samme her! Kjenner jeg er skikkelig irritert i dag for at den ikke har kommet enda, samtidig som at jeg nesten ikke har noen symptomer på at den er på vei heller. Er jo IKM for meg i dag, så kan ikke akkurat si at den er forsinket, men er skikkelig utålmodig:banghead:
Har du testet noe mer siste dagene?

Back
Topp