❤️IKM uke 42❤️

Så fint å høre at vi er flere med de samme tankene og fruktene. Det gjør det litt lettere :love017
Vurderer HCG prøver jeg også, men har ny fastlege og vet ikke helt når jeg evt burde ta disse... Men har tenkt lenge på å bestille meg en time for noe annet,så kanskje jeg skal bestille en time neste uk:)e og ta opp dette i samme slengen..evt sende en e-konsultasjon. Også er det noe med å bare øve på å stå i usikkerheten.. så vanskelig. Merker at konsentrasjonen på jobb er ikke-eksisterende disse dagene her :dead:
Ikke sant :Heartred Haha ja, jeg har absolutt ingen konsentrasjon nå! Jeg fikk klar beskjed fra legen om at jeg må kontakte henne med en gang ved positiv test, ettersom jeg har økt sjanse for EXU. Så jeg håper egentlig jeg får til å ta blodprøve i dag allerede, men sliter foreløpig litt med å komme igjennom på legekontoret.

Har du noen symptomer nå?
 
IMG_3903.png
IMG_3904.jpeg
Når tror dere det er mulighet for å ta denne og få positiv? Har starta på en diett hvor jeg skal faste 16 timer, og spise 8, men kan ikke fortsette på den som gravid. Og nå er jeg forhåpentligvis det, og da må jeg jo fortelle samboeren min at jeg ikke kan gå på dietten lenger. For jeg skal egt ikke spise før kl.13. Han er jo mann, så han det jo ikke streken på den testen:knegg:jeg kan lure meg unna dietten frem til torsdag. Jeg faster på natta, og jeg skal jobbe natt frem til torsdag, så jeg kan spise på natta. Det står han det har like høy sensitivitet som den jeg tok fra babyplan. Vil fortelle så fort som mulig siden jeg mista sist, og kjenner allerede at jeg er kjempe redd for å miste siden jeg hwr hatt litt smerter av og på (vet det er normalt i starten, men hue som tuller med meg)
 
Ikke sant :Heartred Haha ja, jeg har absolutt ingen konsentrasjon nå! Jeg fikk klar beskjed fra legen om at jeg må kontakte henne med en gang ved positiv test, ettersom jeg har økt sjanse for EXU. Så jeg håper egentlig jeg får til å ta blodprøve i dag allerede, men sliter foreløpig litt med å komme igjennom på legekontoret.

Har du noen symptomer nå?
Tror konsentrasjonen blir å holde seg lav en god stund :p.
Jeg er veeeldig oppblåst. Vært det en uke nå egentlig. Stikker litt nederst i magen, litt mindre energi enn vanlig, litt ømme bryst. Du da?
 
Vis vedlegget 446037Vis vedlegget 446038Når tror dere det er mulighet for å ta denne og få positiv? Har starta på en diett hvor jeg skal faste 16 timer, og spise 8, men kan ikke fortsette på den som gravid. Og nå er jeg forhåpentligvis det, og da må jeg jo fortelle samboeren min at jeg ikke kan gå på dietten lenger. For jeg skal egt ikke spise før kl.13. Han er jo mann, så han det jo ikke streken på den testen:knegg:jeg kan lure meg unna dietten frem til torsdag. Jeg faster på natta, og jeg skal jobbe natt frem til torsdag, så jeg kan spise på natta. Det står han det har like høy sensitivitet som den jeg tok fra babyplan. Vil fortelle så fort som mulig siden jeg mista sist, og kjenner allerede at jeg er kjempe redd for å miste siden jeg hwr hatt litt smerter av og på (vet det er normalt i starten, men hue som tuller med meg)
Når venter du mensen? Jeg hadde nok prøvd allerede i dag eller imorgen
 
Vis vedlegget 446037Vis vedlegget 446038Når tror dere det er mulighet for å ta denne og få positiv? Har starta på en diett hvor jeg skal faste 16 timer, og spise 8, men kan ikke fortsette på den som gravid. Og nå er jeg forhåpentligvis det, og da må jeg jo fortelle samboeren min at jeg ikke kan gå på dietten lenger. For jeg skal egt ikke spise før kl.13. Han er jo mann, så han det jo ikke streken på den testen:knegg:jeg kan lure meg unna dietten frem til torsdag. Jeg faster på natta, og jeg skal jobbe natt frem til torsdag, så jeg kan spise på natta. Det står han det har like høy sensitivitet som den jeg tok fra babyplan. Vil fortelle så fort som mulig siden jeg mista sist, og kjenner allerede at jeg er kjempe redd for å miste siden jeg hwr hatt litt smerter av og på (vet det er normalt i starten, men hue som tuller med meg)
Hvis du får strek på strimmel, vil nok denne slå ut :) min erfaring var at denne slo ut veldig tidlig
 
Tror konsentrasjonen blir å holde seg lav en god stund :p.
Jeg er veeeldig oppblåst. Vært det en uke nå egentlig. Stikker litt nederst i magen, litt mindre energi enn vanlig, litt ømme bryst. Du da?
Haha ja! Har knapt gjort noe i dag …

Da har vi en del felles! Jeg føler egentlig jeg har litt for mange symptomer til å være så tidlig.. Puppene mine er så ømme at jeg måtte snike meg på do og fjerne BHen på jobb i dag - var rett og slett for vondt å ha de inntil niplene :laughing002 Er også ganske kvalm, og har hatt metallsmak i munn siden i går kveld. Har også en del stikking i magen, og stråling ned til underlivet. Hadde ikke noe sånt ved forrige graviditeter som endte dårlig, så håper det er gode tegn:smiley-angelic001
 
Åh, det hadde vært noe :love7 Tør ikke håpe på noe, men denne PPen har jeg vært alt annet enn flink så kanskje like greit:joyful: Nettopp kommet hjem fra en langhelg med bryllupsfeiring for et vennepar og det ble to heftige dager, så håper nesten ikke det :hilarious:
Er jo sånn typisk at man blir gravid da, men du får trøste deg med at babyen får næring a plommesekken de første ukene, så det du spiser og drikker skader heldigvis ikke :)
 
Positiv test i dag også, men ikke noe nevneverdig sterkere. Dagene fram mot IKM blir nervepirrende :smiley-angelic001 Håper jeg kan få tatt noen blodprøver så fort som mulig, det vil i hvert fall kunne redusere frykten for ny EXU. Ved siste så økte HCG ekstremt sakte
Skal du prøve en Digital?
 
Vis vedlegget 446037Vis vedlegget 446038Når tror dere det er mulighet for å ta denne og få positiv? Har starta på en diett hvor jeg skal faste 16 timer, og spise 8, men kan ikke fortsette på den som gravid. Og nå er jeg forhåpentligvis det, og da må jeg jo fortelle samboeren min at jeg ikke kan gå på dietten lenger. For jeg skal egt ikke spise før kl.13. Han er jo mann, så han det jo ikke streken på den testen:knegg:jeg kan lure meg unna dietten frem til torsdag. Jeg faster på natta, og jeg skal jobbe natt frem til torsdag, så jeg kan spise på natta. Det står han det har like høy sensitivitet som den jeg tok fra babyplan. Vil fortelle så fort som mulig siden jeg mista sist, og kjenner allerede at jeg er kjempe redd for å miste siden jeg hwr hatt litt smerter av og på (vet det er normalt i starten, men hue som tuller med meg)
Haha! Den starta jeg på i dag også, skal gå på den helt til jeg blir gravid. Raste ned i vekt sist jeg gikk på den :smiley-bounce012
 
Last edited:
Nei, si det! Kan jo ha vært en svak positiv som endte med SA, eller feil på testene. Ikke godt å si egentlig :/
Siden den var rosa, så tviler jeg på at den var falsk positiv - samtidig vanskelig å si for sikkert. Kanskje det var kjemisk? Føler med deg i hver fall❤️ Veldig synd å få TR når du først har testet positiv.
 
Da kan det være jeg kjøper en 2 pk etterpå og tar den ene! Skal holde meg en god stund, for å få mest mulig konsentrert:) babyplan er vell ikke kjent for skyggestreker eller falsk positiv?
Har bestilt en sånn to-pakning, kommer nok i kveld. Så da tar jeg den første i morgen tidlig tenker jeg :smiley-angelic001
Hvis noen trenger så har jeg en 2 pk med digital fra Clearblue liggende klar. Får ikke bruk for de nå i hvert fall og blir demotivert av å ha den hjemme. Det blir kanskje litt upraktisk hvis dere trenger de i allerede i dag:confused013 ellers kunne jeg gitt de bort til noen av dere:smiley-bounce012
 
Har plutselig fått utrolig positiv eggløsningstest, og syntes jeg skimtet en svak svak strek på HCG test til morgen i dag. Er det noen av dere som vet om EL test blir positivt før graviditetstest slår ut?

Med tanke på at jeg aldri fant EL denne mnd så er det sikkert EL som kommer veldig sent. Men fikk litt falskt håp av det jeg tror jeg skimtet på graviditetstesten :p Forrige graviditet fikk jeg negativ graviditetstest 10 og 11 dpo så tror jeg slår ut litt senere enn mange.
 
Hvis noen trenger så har jeg en 2 pk med digital fra Clearblue liggende klar. Får ikke bruk for de nå i hvert fall og blir demotivert av å ha den hjemme. Det blir kanskje litt upraktisk hvis dere trenger de i allerede i dag:confused013 ellers kunne jeg gitt de bort til noen av dere:smiley-bounce012
Du er god! :Heartred Jeg har allerede bestilt og betalt, men er sikkert noen andre som har bruk for. Men håper jo du ender med å trenge dem selv - har du testet noe mer?
 
Har plutselig fått utrolig positiv eggløsningstest, og syntes jeg skimtet en svak svak strek på HCG test til morgen i dag. Er det noen av dere som vet om EL test blir positivt før graviditetstest slår ut?

Med tanke på at jeg aldri fant EL denne mnd så er det sikkert EL som kommer veldig sent. Men fikk litt falskt håp av det jeg tror jeg skimtet på graviditetstesten :p Forrige graviditet fikk jeg negativ graviditetstest 10 og 11 dpo så tror jeg slår ut litt senere enn mange.
Jeg kan ta en EL test når jeg kommer hjem og sjekke om du ønsker :) Tror som regel HCG tester slår ut først, men nå har det jo vært mange med dårlig fargestoff i det siste… Så det kan jo være? :smiley-angelic001
 
Back
Topp