❤️IKM uke 42❤️

Tusen takk som spør :Heartred Opp og ned, men ikke sånn kjempebra. Har fremdeles noe lysrosa/brun utflod, men det kan gå en halv dag uten noe, så kommer det litt på papiret. ingen smerter. Fremdeles positiv test men så stresser jeg og med om den ikke er sterk nok? IKM er i dag. Vanskelig å tenk råå noe annet og gleder meg til å komme hjem i kveld. Fått stressutløst utslett på kroppen og, så kjenner jeg trenger noen svar :Heartred
Uff, så kjedelig at turen ble slik! Krysser fingrene for deg. Håper den neste HCG prøven vil vise økning, og at alt er bra! :Heartred
 
Vi var innom Zara i Paris nå, jeg løp rett opp i baby avdelingen og kjøpte to plagg. Lovet meg selv at jeg skulle kjøpe noe til baby om jeg ble gravid igjen innen denne turen. Skulle egentlig vært 6/7 måneder på vei, skulle være siste venninnetur før jeg fikk barn. Veldig tidlig å handle, men må ha litt troen :Heartred
 
Last edited:
Vi var innom Zara i Paris nå, jeg løp rett opp i baby avdelingen og kjøpte to plagg. Lovet meg selv at jeg skulle kjøpe noe til baby om jeg ble gravid igjen innen denne turen. Skulle egentlig vært 6/7 måneder på vei, skulle være siste venninnetur før jeg fikk barn. Veldig tidlig å handle, men nå ha litt troa :Heartred
Man må ha troen ja, helt enig...! :love7
 
Dere som både temper og tar tester, når slipper egget iforhold til positiv test? Jeg har alltid gått ut ifra eggløsning dagen etter positiv test, men her har ff satt el til den dagen jeg har positiv test. Stoler ikke helt 100% på temperaturen da jeg sover med en to åring helt inntil, og ikke alltid jeg sover i 3timer sammenhengende før temping. Har jo ett bittelite håp att jeg kanskje bare er 9dpo istede for 10dpo. Og att en positiv test kan komme etterhvert :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20241013_145417_Premom.jpg
    Screenshot_20241013_145417_Premom.jpg
    98,4 KB · Visninger: 6
  • Screenshot_20241013_145541_FF App.jpg
    Screenshot_20241013_145541_FF App.jpg
    136,4 KB · Visninger: 6
Back
Topp