Tusen takk! Jeg er helt i sjokkHerregud, er så glad nå Du er gravid! Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Jeg er helt i sjokkHerregud, er så glad nå Du er gravid! Gratulerer
Uff, så kjedelig at turen ble slik! Krysser fingrene for deg. Håper den neste HCG prøven vil vise økning, og at alt er bra!Tusen takk som spør Opp og ned, men ikke sånn kjempebra. Har fremdeles noe lysrosa/brun utflod, men det kan gå en halv dag uten noe, så kommer det litt på papiret. ingen smerter. Fremdeles positiv test men så stresser jeg og med om den ikke er sterk nok? IKM er i dag. Vanskelig å tenk råå noe annet og gleder meg til å komme hjem i kveld. Fått stressutløst utslett på kroppen og, så kjenner jeg trenger noen svar
Sniker… SPRØTT at ms gir negativ også får du DEN streken der på en annen…!!!Fikk det endelig til (=*gledestårer*)
Håper virkelig det. Blir første på mandag siden keg ikke rakk å ta før jeg dro.. så har ikke sikkert svar før onsdagUff, så kjedelig at turen ble slik! Krysser fingrene for deg. Håper den neste HCG prøven vil vise økning, og at alt er bra!
Håper virkelig det. Blir første på mandag siden keg ikke rakk å ta før jeg dro.. så har ikke sikkert svar før onsdag
Masse lykke til Tror det blir HCG prøver på meg også mandag og onsdag, håper vi begge får gode svar!
GrattisTusen takk! Jeg er helt i sjokk
Man må ha troen ja, helt enig...!Vi var innom Zara i Paris nå, jeg løp rett opp i baby avdelingen og kjøpte to plagg. Lovet meg selv at jeg skulle kjøpe noe til baby om jeg ble gravid igjen innen denne turen. Skulle egentlig vært 6/7 måneder på vei, skulle være siste venninnetur før jeg fikk barn. Veldig tidlig å handle, men nå ha litt troa
Tror det er veldig gode tegn at du kjenner såpass med symptomer allerede, så jeg har troa på at dette er en terminspire! Gratulerer så mye og masse lykke til i svangerskapetTurte ikke å svare på denne igår siden test 2 var negativ, men nå føler jeg meg ganske trygg haha! Ikke sant Har virkelig følt at noe har vært annerledes, og det ubehaget i magen/strålingene ned til underlivet fredag formiddag gjorde meg nesten helt sikker på at noe foregikk. Veldig gøy! Nå håper jeg bare virkelig spiren klamrer seg fast, for positive graviditetstester har jo aldri ført til noe barn for meg før. Men jeg har heller aldri fått symptomer så tidlig, ei heller så klar strek. Så jeg forsøker meg på litt forsiktig optimisme
Nei, jeg er absolutt ikke sikker på det! Kan godt være at det blir samme dag som deg, altså neste IKM 11. novemberJeg har IKM i morgen Er du sikker på at du vil få neste IKM i uke 45? Blir du ikke uke 46. Jeg har 11 november om jeg får EL på dag 15
haha! Vi synkronisererNei, jeg er absolutt ikke sikker på det! Kan godt være at det blir samme dag som deg, altså neste IKM 11. november
Haha ja! Spørs bare når TR kommer til uka, har ikm på tirsdag og begynte å spotte i dag, så spent på å se hvor lang syklusen blirhaha! Vi synkroniserer
Æsj, kjedelig! Men, neste mnd så får de gubbene bare kjøre på Så vi kan flytte inn til et termin forumHaha ja! Spørs bare når TR kommer til uka, har ikm på tirsdag og begynte å spotte i dag, så spent på å se hvor lang syklusen blir
What - hva skjedde med de rosa strekene??Kan settes på TR
Jepp - ingen nåde rundt halloween for de gutta, som er ca. når jeg får neste ELÆsj, kjedelig! Men, neste mnd så får de gubbene bare kjøre på Så vi kan flytte inn til et termin forum
Samme her, PreMom sier 27 oktober om den er på 15 dager. Blir spennende å seJepp - ingen nåde rundt halloween for de gutta, som er ca. når jeg får neste EL