❤️IKM uke 42❤️

@Ametyst83 Skal vi starte IKM gruppe for uke 45 eller? Jeg havner akkurat innenfor den uken neste gang så lenge TR ikke er forsinket :smiley-bounce012
Jaaa, like greit og starte nå! Har ikke tid til å vente :hilarious: Min IKM sier at TR kommer 11 november som er uke 46.. hva sier din?Har så mye å si på når EL kommer nå

Er første gang på lenge at jeg har sett en svak rosa strek, gøy at dere ser den også! Tør ikke tro det helt enda, dette er en test fra et merke jeg ikke har brukt så mye. Tok en babyplan tidligstest og den hadde mer den klassiske skyggestreken.
Skjønner deg veldig godt, satser på at den er mye sterkere i morgen :smiley-bounce012 :Heartpink

Må si at makesure ikke var de beste testene.. alle andre tester er veldig positive men MS er såvidt en strek

IMG_3092.jpeg

Må si at makesure ikke var de beste testene.. alle andre tester er veldig positive men MS er såvidt en strek

Vis vedlegget 445967

Jeg håper det er derfor min siste i går ikke slo ut, og at den ene som var såpass tydelig fra samme eske bare har vært flaks - altså at den har mer fargestoff enn de andre, slik MS sine vanligvis pleier å være. For jeg føler meg så sikker nå!! Noe er annerledes. Nå våknet jeg fordi puppene mine var så ømme :smiley-angelic001 Tester nå så fort typen er ferdig i dusjen…

Nye testen er litt som den ene i går, jeg er ganske sikker på at jeg ser noe svakt der… Men det er så svakt at jeg må virkelig konsentrere. Velger å stole på magefølelsen min nå og tro at dette må være på grunn av den dårlige bunken! For slike pupper som jeg har nå er helt nytt for meg, og har metallsmak i munnen som heller ikke føles vanlig. Vil ikke gi noe håp til samboer før jeg vet det sikkert, så får snike meg ut og få tak i en annen type test i løpet av dagen :smiley-angelic001

Mistenker at det er noe gale med testene, tok nye i dag tidlig og jeg synes de er mindre tydelig enn i går.

Vedlegg

• IMG_2482.jpeg
    IMG_2482.jpeg
    196,7 KB · Visninger: 57
  • IMG_2480.jpeg
    IMG_2480.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 56
Mistenker at det er noe gale med testene, tok nye i dag tidlig og jeg synes de er mindre tydelig enn i går.
Husk at hcg ikke øker jevnt hver dag, men dobler seg hver 2. dag. Ville derfor testet på nytt i morgen tidlig for å se økningen :smiley-bounce012

Back
Topp