Den heter Reader, kjøpte en stor pakke med EL-tester og da fulgte det med noen g.tester ogsåHvilket merke er det der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den heter Reader, kjøpte en stor pakke med EL-tester og da fulgte det med noen g.tester ogsåHvilket merke er det der?
Skjønner! Ser at babyplan selger de.Den heter Reader, kjøpte en stor pakke med EL-tester og da fulgte det med noen g.tester også
Ja, har vært veldig fornøyd med EL-testene hvertfallSkjønner! Ser at babyplan selger de.
Jaaa, like greit og starte nå! Har ikke tid til å vente Min IKM sier at TR kommer 11 november som er uke 46.. hva sier din?Har så mye å si på når EL kommer nå@Ametyst83 Skal vi starte IKM gruppe for uke 45 eller? Jeg havner akkurat innenfor den uken neste gang så lenge TR ikke er forsinket
Skjønner deg veldig godt, satser på at den er mye sterkere i morgenEr første gang på lenge at jeg har sett en svak rosa strek, gøy at dere ser den også! Tør ikke tro det helt enda, dette er en test fra et merke jeg ikke har brukt så mye. Tok en babyplan tidligstest og den hadde mer den klassiske skyggestreken.
Utvannet urin?Den nye testen nå var helt blenda
Hvordan går det i dag? Tatt en ny test på morgenurin?Den nye testen nå var helt blenda
Må si at makesure ikke var de beste testene.. alle andre tester er veldig positive men MS er såvidt en strek
Vis vedlegget 445967
Jeg ser,og tror du er gravid. Jeg har makesure fra samme batch og ser at de varierer i styrke. Ingen av testene har noe særlig fargestoff i det hele tatt... Får mer tydelig strek med Metode (selv om strekene fremdeles er relativt svake)Dette er testen jeg snakker om:
Jeg ser,og tror du er gravid. Jeg har makesure fra samme batch og ser at de varierer i styrke. Ingen av testene har noe særlig fargestoff i det hele tatt... Får mer tydelig strek med Metode (selv om strekene fremdeles er relativt svake)
Gå for digital! Lykke til!!!Da skal jeg få kjøpt metode eller digital etterpå!
Husk at hcg ikke øker jevnt hver dag, men dobler seg hver 2. dag. Ville derfor testet på nytt i morgen tidlig for å se økningenMistenker at det er noe gale med testene, tok nye i dag tidlig og jeg synes de er mindre tydelig enn i går.