❤️IKM uke 42❤️

Har flere ja! Men bare fra samme bunke tror jeg. Helte ut urinet, for hadde egentlig null tro siden den var negativ i dag tidlig… Men jeg holder meg 2 timer nå, og prøver igjen! :smiley-angelic001
Venter i spenning! Håper virkelig at det er en positiv test, og ikke tulle strekk. Ikke kast ut urinen da, i tilfelle neste blir positiv også så du kan ta en ny om du ikke tror det :smiley-angelic001 :Heartpink
 
Venter i spenning! Håper virkelig at det er en positiv test, og ikke tulle strekk. Ikke kast ut urinen da, i tilfelle neste blir positiv også så du kan ta en ny om du ikke tror det :smiley-angelic001 :Heartpink
Ble så utålmodig at jeg presset ut noen utvannede dråper og tok en ny… Den er naturlig nok veldig mye svakere, og sliter med å få frem noe på bildet nå, men føler det er en svak strek der også! Skjelver veldig nå :smiley-angelic001
 
Ble så utålmodig at jeg presset ut noen utvannede dråper og tok en ny… Den er naturlig nok veldig mye svakere, og sliter med å få frem noe på bildet nå, men føler det er en svak strek der også! Skjelver veldig nå :smiley-angelic001
Ååååå, får du ikke til bilde i det helle tatt! Herregud det her er så spennende at jeg neste dør :hilarious:
 
Ååååå, får du ikke til bilde i det helle tatt! Herregud det her er så spennende at jeg neste dør :hilarious:
Ser personlig ikke noe på bildet, men sverger på at jeg ser noe svakt i virkeligheten :laughing002 Men var jo også nesten helt gjennomsiktig urin, så forventet lite. Ryker nok på en til før jeg legger meg, skal holde meg 3 timer nå:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_4560.jpeg
    IMG_4560.jpeg
    71,7 KB · Visninger: 34
I kveld fikk jeg plutselig masse eggløsningsslim. Typisk at samboer er hos en kompis i kveld, og at vi ikke har lagt inn aksjer siden mandag, og i dag er det lørdag. Skjønner ikke at jeg ikke kjøpte inn nye eggløsningstester, men var bare SÅ lei! Håper han kommer hjem tidlig så vi får prøvd litt denne runden også!
 
Hei!

IMA - 32 - B3 - PP? (Prøvd i flere år)- EL 30/9- 14/10

Jeg har vært innom forumet og fulgt litt med, vært usikker på om jeg ville bli med, men nå trenger hjelp til å tolke fra noen med gode strek-øyne! :) har vært prøver veldig lenge, og har første kur med Femar denne gang, så har jo håpet med meg denne PP. Kan dere se en strek her? 12 dpo :) bilde med og uten filter
 

Vedlegg

  • IMG_2467.png
    IMG_2467.png
    574,4 KB · Visninger: 24
  • IMG_2457.jpeg
    IMG_2457.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 24
Hei!

IMA - 32 - B3 - PP? (Prøvd i flere år)- EL 30/9- 14/10

Jeg har vært innom forumet og fulgt litt med, vært usikker på om jeg ville bli med, men nå trenger hjelp til å tolke fra noen med gode strek-øyne! :) har vært prøver veldig lenge, og har første kur med Femar denne gang, så har jo håpet med meg denne PP. Kan dere se en strek her? 12 dpo :) bilde med og uten filter
Jeg ser :smiley-bounce012 :love7
 
Hei!

IMA - 32 - B3 - PP? (Prøvd i flere år)- EL 30/9- 14/10

Jeg har vært innom forumet og fulgt litt med, vært usikker på om jeg ville bli med, men nå trenger hjelp til å tolke fra noen med gode strek-øyne! :) har vært prøver veldig lenge, og har første kur med Femar denne gang, så har jo håpet med meg denne PP. Kan dere se en strek her? 12 dpo :) bilde med og uten filter
Jeg ser en rosa strek på begge bildene!
 
Er første gang på lenge at jeg har sett en svak rosa strek, gøy at dere ser den også! Tør ikke tro det helt enda, dette er en test fra et merke jeg ikke har brukt så mye. Tok en babyplan tidligstest og den hadde mer den klassiske skyggestreken.
Hvilket merke er det der?
 
Back
Topp