Har flere ja! Men bare fra samme bunke tror jeg. Helte ut urinet, for hadde egentlig null tro siden den var negativ i dag tidlig… Men jeg holder meg 2 timer nå, og prøver igjen!har du flere tester? Kan du ta en ny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har flere ja! Men bare fra samme bunke tror jeg. Helte ut urinet, for hadde egentlig null tro siden den var negativ i dag tidlig… Men jeg holder meg 2 timer nå, og prøver igjen!har du flere tester? Kan du ta en ny
Venter i spenning! Håper virkelig at det er en positiv test, og ikke tulle strekk. Ikke kast ut urinen da, i tilfelle neste blir positiv også så du kan ta en ny om du ikke tror detHar flere ja! Men bare fra samme bunke tror jeg. Helte ut urinet, for hadde egentlig null tro siden den var negativ i dag tidlig… Men jeg holder meg 2 timer nå, og prøver igjen!
Ble så utålmodig at jeg presset ut noen utvannede dråper og tok en ny… Den er naturlig nok veldig mye svakere, og sliter med å få frem noe på bildet nå, men føler det er en svak strek der også! Skjelver veldig nåVenter i spenning! Håper virkelig at det er en positiv test, og ikke tulle strekk. Ikke kast ut urinen da, i tilfelle neste blir positiv også så du kan ta en ny om du ikke tror det
Ååååå, får du ikke til bilde i det helle tatt! Herregud det her er så spennende at jeg neste dørBle så utålmodig at jeg presset ut noen utvannede dråper og tok en ny… Den er naturlig nok veldig mye svakere, og sliter med å få frem noe på bildet nå, men føler det er en svak strek der også! Skjelver veldig nå
Ser personlig ikke noe på bildet, men sverger på at jeg ser noe svakt i virkeligheten Men var jo også nesten helt gjennomsiktig urin, så forventet lite. Ryker nok på en til før jeg legger meg, skal holde meg 3 timer nåÅåååå, får du ikke til bilde i det helle tatt! Herregud det her er så spennende at jeg neste dør
Jeg seeeeerSer personlig ikke noe på bildet, men sverger på at jeg ser noe svakt i virkeligheten Men var jo også nesten helt gjennomsiktig urin, så forventet lite. Ryker nok på en til før jeg legger meg, skal holde meg 3 timer nå
Duuuu!!! Spiser hatten min om den er falsk positiv! Hurra!Dere??
Vis vedlegget 445962
Var helt negativ i dag tidlig, selv digital ultra tidlig… ææh?? Det er den bunken som slutter på 32, mulig det er de som har hatt en del falske negative?
Tuuusen takk!Gratulerer så mye!! Ønsker deg virkelig alt godt og håper spiren sitter til termin
Om makesure tuller med meg nå, så kommer jeg til å ryke helt i kjelleren Men har tatt 3 negative tester fra samme eske før disse, så håper virkelig ikke det er falske!Jeg seeeeer
Hahah, herlig! Åhhh jeg virkelig gråter her og prøver samtidig å roe meg ned, for fallhøyden vokser og vokser…Duuuu!!! Spiser hatten min om den er falsk positiv! Hurra!
Ser på bilde nr 2 også!Om makesure tuller med meg nå, så kommer jeg til å ryke helt i kjelleren Men har tatt 3 negative tester fra samme eske før disse, så håper virkelig ikke det er falske!
Jeg kan ikke tro at den er falsk… ALTSÅ den har ikke Loooov til å være falskOm makesure tuller med meg nå, så kommer jeg til å ryke helt i kjelleren Men har tatt 3 negative tester fra samme eske før disse, så håper virkelig ikke det er falske!
Dette er helt vilt! Og du som snakket om at du kunne føle på at noe var annerledes denne måneden - viste seg jo å være helt riktig detDere??
Vis vedlegget 445962
Var helt negativ i dag tidlig, selv digital ultra tidlig… ææh?? Det er den bunken som slutter på 32, mulig det er de som har hatt en del falske negative?
Jeg serHei!
IMA - 32 - B3 - PP? (Prøvd i flere år)- EL 30/9- 14/10
Jeg har vært innom forumet og fulgt litt med, vært usikker på om jeg ville bli med, men nå trenger hjelp til å tolke fra noen med gode strek-øyne! har vært prøver veldig lenge, og har første kur med Femar denne gang, så har jo håpet med meg denne PP. Kan dere se en strek her? 12 dpo bilde med og uten filter
Jeg ser en rosa strek på begge bildene!Hei!
IMA - 32 - B3 - PP? (Prøvd i flere år)- EL 30/9- 14/10
Jeg har vært innom forumet og fulgt litt med, vært usikker på om jeg ville bli med, men nå trenger hjelp til å tolke fra noen med gode strek-øyne! har vært prøver veldig lenge, og har første kur med Femar denne gang, så har jo håpet med meg denne PP. Kan dere se en strek her? 12 dpo bilde med og uten filter
Jeg ser
Er første gang på lenge at jeg har sett en svak rosa strek, gøy at dere ser den også! Tør ikke tro det helt enda, dette er en test fra et merke jeg ikke har brukt så mye. Tok en babyplan tidligstest og den hadde mer den klassiske skyggestreken.Jeg ser en rosa strek på begge bildene!
Hvilket merke er det der?Er første gang på lenge at jeg har sett en svak rosa strek, gøy at dere ser den også! Tør ikke tro det helt enda, dette er en test fra et merke jeg ikke har brukt så mye. Tok en babyplan tidligstest og den hadde mer den klassiske skyggestreken.