Oi den forsvant visstIdag og i går. Fremdeles i fornektelse. Ikke sagt det til samboer enda. Tror det ikke før ikm altså. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi den forsvant visstIdag og i går. Fremdeles i fornektelse. Ikke sagt det til samboer enda. Tror det ikke før ikm altså. .
Svarer på denne selv om jeg ikke tror helt på det..Dere ny gravide damer, har dere noen symptomer? Merker dere noe.. er nysgjerrig. Har jo helt glemt det selv, så morsomt å høre hva andre føler nå i DPO gravid land
Herregud, så merkelig!Oi den forsvant visst
Vis vedlegget 445944
Ja, bildet altså. Ikke så teknisk anlagt hellerHerregud, så merkelig!
Åja, er så trøtt. Trodde du mente streken men ser jo at det er strek på begge to og at det er økning?Ja, bildet altså. Ikke så teknisk anlagt heller
Ja vet, men er veldig engstelig pga MA i vår, så er litt redd for å tro på det enda! Men glad for økning altså!! faktisk ikke fortalt samboer enda..veldig rart å holde hemmelig,men litt koselig ogsåÅja, er så trøtt. Trodde du mente streken men ser jo at det er strek på begge to og at det er økning?
Skjønner det veldig godt, traumer sitter så hardt i Men, de sier at etter en SA/MA så er sannsynligheten liten for at det skal skje igjen. Heier masse på deg og lille spirenJa vet, men er veldig engstelig pga MA i vår, så er litt redd for å tro på det enda! Men glad for økning altså!! faktisk ikke fortalt samboer enda..veldig rart å holde hemmelig,men litt koselig også
Tusen takk, setter sånn pris på detSkjønner det veldig godt, traumer sitter så hardt i Men, de sier at etter en SA/MA så er sannsynligheten liten for at det skal skje igjen. Heier masse på deg og lille spiren
Takk Håper virkelig den sitter snart. Er jo veldig fint med høst/vinter barn ogsåTusen takk, setter sånn pris på det
Heier på deg neste syklus
Absolutt håp siden nesten ingen tester positivt 7 dpo. Håper for degDisse er vell ganske negative! Har drukket og tissa mye i dag, og er bare 7 dpo. Viste at testen kom til å være negativ er jo enda håp daVis vedlegget 445956Vis vedlegget 445957
Ikke gi opp, veeeldig tidlig enda. Mine var helt like. Lykke til. Oppdater oss !Disse er vell ganske negative! Har drukket og tissa mye i dag, og er bare 7 dpo. Viste at testen kom til å være negativ er jo enda håp daVis vedlegget 445956Vis vedlegget 445957
Tenkte å kanskje ta i morgen tidlig før jobb! 8 dpo, så da er det jo en liten sjans for positiv hvis jeg er gravid. Skulle egt vente helt til tirsdag, men det klarte jeg ikkeIkke gi opp, veeeldig tidlig enda. Mine var helt like. Lykke til. Oppdater oss !
Skal jeg sette deg på gravid?Oi den forsvant visst
Vis vedlegget 445944
JaSkal jeg sette deg på gravid?
Gratulerer så mye!! Ønsker deg virkelig alt godt og håper spiren sitter til termin
DEN DER kan ikke være falsk! Det må være babystrekDere??
Vis vedlegget 445962
Var helt negativ i dag tidlig, selv digital ultra tidlig… ææh?? Det er den bunken som slutter på 32, mulig det er de som har hatt en del falske negative?
Jeg skjelver!! Men det er allerede sterkere strek enn jeg fikk før sånn rundt uke 5/6 når jeg hadde exu, så jeg klarer virkelig ikke å tro på at det kan ha blitt så stor HCG økning på bare 7 timer heller. Nå er jeg i sjokkDEN DER kan ikke være falsk! Det må være babystrek
har du flere tester? Kan du ta en nyJeg skjelver!! Men det er allerede sterkere strek enn jeg fikk før sånn rundt uke 5/6 når jeg hadde exu, så jeg klarer virkelig ikke å tro på at det kan ha blitt så stor HCG økning på bare 7 timer heller. Nå er jeg i sjokk