❤️IKM uke 42❤️

Idag og i går. Fremdeles i fornektelse. Ikke sagt det til samboer enda. Tror det ikke før ikm altså. .
Oi den forsvant visst
Screenshot_20241012-135714~2.png
 
Dere ny gravide damer, har dere noen symptomer? Merker dere noe.. er nysgjerrig. Har jo helt glemt det selv, så morsomt å høre hva andre føler nå i DPO gravid land :love7
Svarer på denne selv om jeg ikke tror helt på det..
Veeeeldig trøtt! Vil liksom hvile midt på dagen her. Litt urolig i magen..
Det stikker og kniper og i morges var det noen voldsomme kramper. Våkna tidlig lys våken.. synes det er noe med luktesansen men litt diffust enda
 
Ja vet, men er veldig engstelig pga MA i vår, så er litt redd for å tro på det enda! Men glad for økning altså!! :Heartbigred faktisk ikke fortalt samboer enda..veldig rart å holde hemmelig,men litt koselig også :love7
Skjønner det veldig godt, traumer sitter så hardt i :sorry: Men, de sier at etter en SA/MA så er sannsynligheten liten for at det skal skje igjen. Heier masse på deg og lille spiren :love7
 
Jeg skjelver!! Men det er allerede sterkere strek enn jeg fikk før sånn rundt uke 5/6 når jeg hadde exu, så jeg klarer virkelig ikke å tro på at det kan ha blitt så stor HCG økning på bare 7 timer heller. Nå er jeg i sjokk :oops:
har du flere tester? Kan du ta en ny
 
Back
Topp