❤️IKM uke 42❤️

Idag og i går. Fremdeles i fornektelse. Ikke sagt det til samboer enda. Tror det ikke før ikm altså. .
Oi den forsvant visst
Screenshot_20241012-135714~2.png

Dere ny gravide damer, har dere noen symptomer? Merker dere noe.. er nysgjerrig. Har jo helt glemt det selv, så morsomt å høre hva andre føler nå i DPO gravid land :love7
Svarer på denne selv om jeg ikke tror helt på det..
Veeeeldig trøtt! Vil liksom hvile midt på dagen her. Litt urolig i magen..
Det stikker og kniper og i morges var det noen voldsomme kramper. Våkna tidlig lys våken.. synes det er noe med luktesansen men litt diffust enda

Åja, er så trøtt. Trodde du mente streken men ser jo at det er strek på begge to og at det er økning? :love7
Ja vet, men er veldig engstelig pga MA i vår, så er litt redd for å tro på det enda! Men glad for økning altså!! :Heartbigred faktisk ikke fortalt samboer enda..veldig rart å holde hemmelig,men litt koselig også :love7

Ja vet, men er veldig engstelig pga MA i vår, så er litt redd for å tro på det enda! Men glad for økning altså!! :Heartbigred faktisk ikke fortalt samboer enda..veldig rart å holde hemmelig,men litt koselig også :love7
Skjønner det veldig godt, traumer sitter så hardt i :sorry: Men, de sier at etter en SA/MA så er sannsynligheten liten for at det skal skje igjen. Heier masse på deg og lille spiren :love7

Disse er vell ganske negative! Har drukket og tissa mye i dag, og er bare 7 dpo. Viste at testen kom til å være negativ er jo enda håp da
IMG_3872.jpeg
IMG_3874.jpeg

Jeg skjelver!! Men det er allerede sterkere strek enn jeg fikk før sånn rundt uke 5/6 når jeg hadde exu, så jeg klarer virkelig ikke å tro på at det kan ha blitt så stor HCG økning på bare 7 timer heller. Nå er jeg i sjokk :oops:
har du flere tester? Kan du ta en ny

Back
Topp