Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidsfristen er der av en grunn, dessverre. Mange som har opplevd det du har - strek når tida har gått ut. Da er de ikke positive dessverre.Tok test på dagen i dag, men kunne ikke se en skikkelig strek. Men jeg følte jeg så "noe" der. To forskjellige tester. La de fra meg og dro på middag. Når jeg kom hjem så kunne jeg se det var strek på begge testene (ultrasvake) men antydning til rosa. Tok ny nå, på utdanna urin, negative som jeg kan se. Jeg vet testene er ugyldige etter 5min, men er det noen som har opplevd å være gravid, når de har blitt positive når dere har sett på testene etter en god stund? Att det kan være starten på noe? Jeg håper jo så inderlig har tatt vare på tester og studert de i de andre prøveperioder også, men aldri sett strek senere.. så nå ble det jo litt spennende alikevel da. (Selv om jeg sikkert ikke er gravid)
Ja, det vet jeg. Men bare lurer på om noen har opplevd det, og att det kan være starten på noe.. har tatt ganske mange tester i disse 9prøveperiodene og ikke opplevd det selv, selv om andre har detTidsfristen er der av en grunn, dessverre. Mange som har opplevd det du har - strek når tida har gått ut. Da er de ikke positive dessverre.
Det er forståelig Har mista håpet selv, så forstår litt hvordan du har det. Jeg vet at alt håp ikke er ute før IKM, men det føles som at det er heeelt ute@MammaenTilO. Jeg har ikke skrevet meg på lista fordi det hele er litt skjørt just nu. Tror IKM er på tirsdag, så 11DPO i dag. Negativ ultratidlig test og negativ makesure. Så mista litt håpet for denne runden.
Jeg har IKM 18/10 og er 5 dpo. Gleder meg til å begynne å teste neste uke og krysser fingrene! Jeg har hatt litt stikking i livmor- området i dag men er usikker på om dette er ønsketenkningHvordan går det med dere andre som har IKM litt senere i uke 42? Hvor mange dpo er dere på?
Hadde også stikninger på 5 dpo, men ingen positiv test her enda, så vet ikke om det betyr noeJeg har IKM 18/10 og er 5 dpo. Gleder meg til å begynne å teste neste uke og krysser fingrene! Jeg har hatt litt stikking i livmor- området i dag men er usikker på om dette er ønsketenkning
Håper det betyr noe positivt for begge to!Hadde også stikninger på 5 dpo, men ingen positiv test her enda, så vet ikke om det betyr noe
Sniker, jeg hadde lignende ubehag som deg 8dpo, og testet positivt 10dpoNå kjenner jeg på et skikkelig ubehag på venstre side, med stråling ned mot underlivet på en måte. Kan ikke huske å ha følt noe lignende før, litt rar og ubehagelig følelse. Vart i ca 8 min nå! 8 DPO i dag, og ønsker og ber om at det kan være en slags festesmerte? Selv om det sannsynligvis er ønsketenkning deluxe
Sniker. Det var leit. Hadde veldig lyst å ha deg med i juni-gruppen Men håper det sitter for deg på neste ppHelt blenda test i dag på 11 dpo, så jeg gidder ikke teste mer denne runden. Er inneforstått med at det ikke gikk, og venter TR om et par dager.
Ja, jeg vet, samme her Ble enda mer skuffet denne runden fordi jeg hadde så mange symptomer tidligere denne uken, mens jeg i forrige syklus hadde null niks. Må bare prøve på nytt igjen neste måned.Sniker. Det var leit. Hadde veldig lyst å ha deg med i juni-gruppen Men håper det sitter for deg på neste pp
Åhh Ny blendahvit test i dag dessverre, men da håper jeg at jeg også får positiv i morgen 10 DPO!Sniker, jeg hadde lignende ubehag som deg 8dpo, og testet positivt 10dpo