❤️IKM uke 42❤️

Dere ny gravide damer, har dere noen symptomer? Merker dere noe.. er nysgjerrig. Har jo helt glemt det selv, så morsomt å høre hva andre føler nå i DPO gravid land :love7
 
Tok test på dagen i dag, men kunne ikke se en skikkelig strek. Men jeg følte jeg så "noe" der. To forskjellige tester. La de fra meg og dro på middag. Når jeg kom hjem så kunne jeg se det var strek på begge testene (ultrasvake) men antydning til rosa. Tok ny nå, på utdanna urin, negative som jeg kan se. Jeg vet testene er ugyldige etter 5min, men er det noen som har opplevd å være gravid, når de har blitt positive når dere har sett på testene etter en god stund? Att det kan være starten på noe? Jeg håper jo så inderlig :angelic: har tatt vare på tester og studert de i de andre prøveperioder også, men aldri sett strek senere.. så nå ble det jo litt spennende alikevel da. (Selv om jeg sikkert ikke er gravid)
 
Tok test på dagen i dag, men kunne ikke se en skikkelig strek. Men jeg følte jeg så "noe" der. To forskjellige tester. La de fra meg og dro på middag. Når jeg kom hjem så kunne jeg se det var strek på begge testene (ultrasvake) men antydning til rosa. Tok ny nå, på utdanna urin, negative som jeg kan se. Jeg vet testene er ugyldige etter 5min, men er det noen som har opplevd å være gravid, når de har blitt positive når dere har sett på testene etter en god stund? Att det kan være starten på noe? Jeg håper jo så inderlig :angelic: har tatt vare på tester og studert de i de andre prøveperioder også, men aldri sett strek senere.. så nå ble det jo litt spennende alikevel da. (Selv om jeg sikkert ikke er gravid)
Tidsfristen er der av en grunn, dessverre. Mange som har opplevd det du har - strek når tida har gått ut. Da er de ikke positive dessverre.
 
Tidsfristen er der av en grunn, dessverre. Mange som har opplevd det du har - strek når tida har gått ut. Da er de ikke positive dessverre.
Ja, det vet jeg. Men bare lurer på om noen har opplevd det, og att det kan være starten på noe.. har tatt ganske mange tester i disse 9prøveperiodene og ikke opplevd det selv, selv om andre har det:)
 
@MammaenTilO. Jeg har ikke skrevet meg på lista fordi det hele er litt skjørt just nu. Tror IKM er på tirsdag, så 11DPO i dag. Negativ ultratidlig test :( og negativ makesure. Så mista litt håpet for denne runden.
Det er forståelig❤️ Har mista håpet selv, så forstår litt hvordan du har det. Jeg vet at alt håp ikke er ute før IKM, men det føles som at det er heeelt ute :shifty:
 
Jeg har IKM 18/10 og er 5 dpo. Gleder meg til å begynne å teste neste uke og krysser fingrene! :happy: Jeg har hatt litt stikking i livmor- området i dag men er usikker på om dette er ønsketenkning
Hadde også stikninger på 5 dpo, men ingen positiv test her enda, så vet ikke om det betyr noe:nailbiting:
 
Gratulerer til alle gravide :love7 så koselig å se positive tester!
Jeg er 5DPO i dag og har første syklus hvor jeg tar progesteron. Kjenner masse murringer og stikkinger, men det tror jeg bare er bivirkninger.

Fikk oppstartstime til IVF 23. oktober, så denne PP kjenner jeg at jeg ikke har noe særlig forhåpninger og det føles helt greit når vi har fått den timen:) skal til og med prøve å ikke teste før IKM - men får se om det går :joyful:

Denne helgen er vi i bryllup i utlandet, så jeg skal ta meg et glass vin eller to i morgen.
 
Back
Topp