❤️IKM uke 42❤️

Jaaa, like greit og starte nå! Har ikke tid til å vente :hilarious: Min IKM sier at TR kommer 11 november som er uke 46.. hva sier din?Har så mye å si på når EL kommer nå
Åååh, ja, men også om Tr er presist eller ikke. Flo sier 15. oktober men det er fordi de regner at jeg har 28 dagers sykluser, som jeg hadde før. Det er derfor mer sannsynlig at jeg får ikm 2-4 dager før det, avhengig av hvor lang syklusen blir denne månedem.
 
Nye testen er litt som den ene i går, jeg er ganske sikker på at jeg ser noe svakt der… Men det er så svakt at jeg må virkelig konsentrere. Velger å stole på magefølelsen min nå og tro at dette må være på grunn av den dårlige bunken! For slike pupper som jeg har nå er helt nytt for meg, og har metallsmak i munnen som heller ikke føles vanlig. Vil ikke gi noe håp til samboer før jeg vet det sikkert, så får snike meg ut og få tak i en annen type test i løpet av dagen :smiley-angelic001
Jeg tror du må heller stole på magefølelsen din og ikke MS testene! Det er jo fortsatt tidlig og ikke alle tester som plukker opp det lille nivået av hcg du har nå. Prøv et annet merke eller ta en digital❤️
 
Åååh, ja, men også om Tr er presist eller ikke. Flo sier 15. oktober men det er fordi de regner at jeg har 28 dagers sykluser, som jeg hadde før. Det er derfor mer sannsynlig at jeg får ikm 2-4 dager før det, avhengig av hvor lang syklusen blir denne månedem.
Jeg har IKM i morgen :) Er du sikker på at du vil få neste IKM i uke 45? Blir du ikke uke 46. Jeg har 11 november om jeg får EL på dag 15
 

Vedlegg

  • IMG_6806.png
    IMG_6806.png
    421,3 KB · Visninger: 8
Nye testen er litt som den ene i går, jeg er ganske sikker på at jeg ser noe svakt der… Men det er så svakt at jeg må virkelig konsentrere. Velger å stole på magefølelsen min nå og tro at dette må være på grunn av den dårlige bunken! For slike pupper som jeg har nå er helt nytt for meg, og har metallsmak i munnen som heller ikke føles vanlig. Vil ikke gi noe håp til samboer før jeg vet det sikkert, så får snike meg ut og få tak i en annen type test i løpet av dagen :smiley-angelic001
Jeg er veldig sikker på at du er gravid, tenker du var heldig som fikk 1 bra MS og uheldig med resten av dem. Jeg kommer IKKE til å kjøpe MS før de blir bedre.
 
Dro ut og kjøpte en RFSU tidligtest, og så virker den ikke :smiley-angry003 hadde den først i urinet 5-10 sek, tok på lokket og la den ned. 2 min etter har det enda ikke vært antydning til at væsken har trukket inn, og er heller ingen kontrollstrek. Prøvde derfor å holde litt lenger, men fortsatt ingenting. Gah!!! 119kr og en tur ut på en søndag for ingenting, og nå sitter jeg her fortsatt uviten haha. Noen som har opplevd lignende med testen?
 
Jeg er veldig sikker på at du er gravid, tenker du var heldig som fikk 1 bra MS og uheldig med resten av dem. Jeg kommer IKKE til å kjøpe MS før de blir bedre.
Er det jeg virkelig håper! Ser en tydelig strek på alle de andre også nå lenge etter tidsfristen, men da er de jo ikke egentlig gyldige. Kun den ene som slo ut med en gang. Og enig, bedre å bruke andre nå tror jeg. Babyplan har alltid vært min nr 2 etter MS, så ville nok gått for de fremover selv :Heartred
 
Beklager spam haha! Men siden RFSU ikke vil funke, så tok jeg like så godt de to siste makesure jeg hadde i samme urinet, for nå vil jeg bare kvitte meg med denne bunken uansett. Ene var blenda, men syns den andre er en strek? Vis vedlegget 445988
Du er gravid :smiley-bounce012 Jeg fikk den her i mai, da var jeg 12-13 DPO
 

Vedlegg

  • IMG_0282.jpeg
    IMG_0282.jpeg
    679 KB · Visninger: 3
Dro ut og kjøpte en RFSU tidligtest, og så virker den ikke :smiley-angry003 hadde den først i urinet 5-10 sek, tok på lokket og la den ned. 2 min etter har det enda ikke vært antydning til at væsken har trukket inn, og er heller ingen kontrollstrek. Prøvde derfor å holde litt lenger, men fortsatt ingenting. Gah!!! 119kr og en tur ut på en søndag for ingenting, og nå sitter jeg her fortsatt uviten haha. Noen som har opplevd lignende med testen?
Prøv å dypp den i urin på nytt å la den ligge lenger
 
Dette er helt vilt! Og du som snakket om at du kunne føle på at noe var annerledes denne måneden - viste seg jo å være helt riktig det :excited001

Turte ikke å svare på denne igår siden test 2 var negativ, men nå føler jeg meg ganske trygg haha! Ikke sant :excited001 Har virkelig følt at noe har vært annerledes, og det ubehaget i magen/strålingene ned til underlivet fredag formiddag gjorde meg nesten helt sikker på at noe foregikk. Veldig gøy! Nå håper jeg bare virkelig spiren klamrer seg fast, for positive graviditetstester har jo aldri ført til noe barn for meg før. Men jeg har heller aldri fått symptomer så tidlig, ei heller så klar strek. Så jeg forsøker meg på litt forsiktig optimisme:smiley-angelic001
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
Tusen takk som spør :Heartred Opp og ned, men ikke sånn kjempebra. Har fremdeles noe lysrosa/brun utflod, men det kan gå en halv dag uten noe, så kommer det litt på papiret. ingen smerter. Fremdeles positiv test men så stresser jeg og med om den ikke er sterk nok? IKM er i dag. Vanskelig å tenk råå noe annet og gleder meg til å komme hjem i kveld. Fått stressutløst utslett på kroppen og, så kjenner jeg trenger noen svar :Heartred
 
Tusen takk som spør :Heartred Opp og ned, men ikke sånn kjempebra. Har fremdeles noe lysrosa/brun utflod, men det kan gå en halv dag uten noe, så kommer det litt på papiret. ingen smerter. Fremdeles positiv test men så stresser jeg og med om den ikke er sterk nok? IKM er i dag. Vanskelig å tenk råå noe annet og gleder meg til å komme hjem i kveld. Fått stressutløst utslett på kroppen og, så kjenner jeg trenger noen svar :Heartred
Åh, det her har jeg ikke fått med meg. Håper det går bra og at det bare er helt uskyldig :Heartpink
 
Back
Topp