❤️IKM uke 42❤️

Takk, jeg håper for deg også - det er jo litt spennende at IKM er forsinket, men forstår veldig godt at du avventer å teste :Heartred

Husker venninnen min var gravid, sønnen er 14 år nå så det er jo en del år siden. Hun var skråsikker på at hun var gravid og sluttet heldigvis på faste medisiner som ikke kunne tas første trimester. Alle testene var negative og hun fikk ikke positiv test før hun var nesten 6 uker på vei. Sannsynligheten for at sånt skjer er selvsagt veldig liten, men hun sier alltid til meg at jeg kaster bort penger på tester fordi jeg heller bare burde vente på IKM. Lettere sagt enn gjort :joyful:
Tenk så mye penger de tjener på oss som bruker hundrevis av kroner hver måned på å teste :facepalm: men jeg klarer i alle fall ikke å la være :hilarious:
Ja, det tenker jeg på hver måned når jeg kaster alle de tommene eskene med strimler og tester :hilarious:

Seks uker gravid vil jo si nesten 28 dpo? Det er jo veldig spesielt.

Jeg hverken føler meg gravid eller føler at mens er på vei, så skjønner ikke helt hva som skjer. De siste månedene har den heller kommet for tidlig, så dette er veldig sent for å være meg:confused013
 
Tror jeg avventer. Dagens test var svakere, og jeg har en del mensensmerter nå :sad002 IKM er i morgen, og da skal jeg også til legen, så får se etter det.
Det er forståelig. Og så skjønner jeg ditt behov for å teste jevnlig, men siden du ikke får noe entydig svar på de vanlige strimlene, så tror jeg du gir deg selv unødig hodebry akkurat nå. Tenker på at du må ha det bra i denne prosessen❤️
 
Har IKM i dag, men enda ikke kommet noe. Føler ingen sterke symptomer, men tenker den kommer i dag eller i morgen. Til morgen i dag når jeg stod opp sa den på 2,5 til meg "Mamma, har du baby i magen" og jeg svarte "Nei, det tror jeg ikke", som sant er :p Da sa hun "det tror jeg":hilarious::hilarious: Hun har sikkert tilfeldigvis sett noen gravide i barnehagen i går, eller lest bok i barnehagen for hun har definitivt ikke overhørt noe her hjemme. Men man kan jo fort bli litt overtroiske av slikt :hilarious: Hvis det viser seg at jeg er gravid nå, så blir jeg jo nesten redd :hilarious::hilarious:
 
Last edited:
Det er forståelig. Og så skjønner jeg ditt behov for å teste jevnlig, men siden du ikke får noe entydig svar på de vanlige strimlene, så tror jeg du gir deg selv unødig hodebry akkurat nå. Tenker på at du må ha det bra i denne prosessen❤️
Det hodebryet er der dessverre uansett til jeg vet om det er ny exu eller ikke, testing gir men en liten følelse av kontroll :Heartred Er forberedt nå på at det ikke går veien, men håper jo fortsatt jeg får gode nyheter til uken:smiley-angelic001
 
Har IKM i dag, men enda ikke kommet noe. Føler ingen sterke symptomer, men tenker den kommer i dag eller i morgen. Til morgen i dag når jeg stod opp sa den på 2,5 til meg "Mamma, har du baby i magen" og jeg svarte "Nei, det tror jeg ikke", som sant er :p Da sa hun "det tror jeg":hilarious::hilarious: Hun har sikkert tilfeldigvis sett noen gravide i barnehagen i går, eller lest bok i barnehagen for hun har definitivt ikke overhørt noe her hjemme. Men man kan jo fort bli litt overtroiske av slikt :hilarious: Hvis det viser seg at jeg er gravid nå, så blir jeg jo nesten redd :hilarious::hilarious:
Hadde vært veldig gøy om det nå skumme stemme :laughing002 :smiley-angelic001
 
IMG_0855.jpeg
IMG_0853.jpeg

11 dpo, er dette strek?? Eller bare skyggestrek?
 
Herregud kan det være sant! :love7 dette var såklart siste testen jeg har liggende. Har bare en digital igjen (clearblue ultratidlig). Tror dere den kommer til å slå ut når det er så svak strek?
(Sniker) Jeg ser! Og tror CB vil slå ut også hvis urin er konsentrert nok. Hold deg før du tar en test i kveld? Eller vent til i morgen om du klarer å vente ❤️
 
Da ser det ut som TR endelig har meldt sin ankomst her i hus. Men det er veldig lyserosa og lite, som er uvanlig for meg som vanligvis får en bombe i trusa :hilarious: Jeg har heller ingen andre symptomer. Ikke kviser, ikke kramper og ikke et sinnsykt stort behov for sjokolade - disse symptomene har jeg hver eneste måned, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen min nå. Føler litt at noe er «feil»:confused013
 
Da ser det ut som TR endelig har meldt sin ankomst her i hus. Men det er veldig lyserosa og lite, som er uvanlig for meg som vanligvis får en bombe i trusa :hilarious: Jeg har heller ingen andre symptomer. Ikke kviser, ikke kramper og ikke et sinnsykt stort behov for sjokolade - disse symptomene har jeg hver eneste måned, så jeg skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen min nå. Føler litt at noe er «feil»:confused013
Starta sånn på meg også, så kom alt dagen etter. Men, føler den er tykkere nå en sist. Kan ha noe med ananas å gjøre :confused004
 
Jeg skal ha mensen på søndag ca, men jeg tester hver dag nå bare for å se om jeg får noe svar tidligere. Kun negativt, og føler på meg at det ikke blir positivt. Men må vell prøve å være litt tålmodig. Aldri gørt om folk som er gravid uten at det slår ut, noe så rart
Du får oppdatere oss!
 
Back
Topp