❤️IKM uke 42❤️

Jeg hadde aldri noen tegn på EL før rundt 30-årsalderen, men hadde definitivt eggløsninger før det. Så tenker man ikke nødvendigvis alltid merker EL?
 
Tok ny EL test nå for å dobbeltsjekke nedgang, og ble så sykt forvirra når den var helt blendahvit. Viser seg at jeg tok graviditetstest :facepalm: Og ikke nok med det, tok en av tidligtestene som er mye dyrere! Må slutte å ha tre ulike makesure pakker i skuffen med ulik farge, surrer visst bare:laughing002 Det var jo skikkelig sløsing…
 
Kjenner veldig igjen i følelsene som mange av dere beskriver om at det *aldri* føles ut som at vi har lagt inn nok aksjer. Men første Ppen vi prøvde på i sommer hadde vi sex hver eneste dag i en uke, og det hjalp jo ingenting :hilarious: Så har lagt meg til ro med at det burde holde sånn 3-4 ganger kanskje. Samtidig kommer den tvilen om at vet jeg EGENTLIG når eggeløsning har vært??:confused004 Tvilen kommer alltid snikende i dpo-land i hvert fall:banghead:
 
Nå må jeg dele no rart.. Men, i hver eneste DPO land jeg har vært i så har jeg på en måtte kjent stik og murringer og har tenkt at kanskje det er eggeleder som jobber egget nedover.. Men, denne gangen kjenner jeg ingen ting. Og nå drikker jeg ikke kaffe lenger. Leste at kaffe hemme musklene som jobber med å få egget ned i egglederen og det er en av grunnene til at kaffe kan gjøre en infertil. Vet ikke om det har noen sammenheng, men måtte lufte det
 
Back
Topp