Jeg hadde aldri noen tegn på EL før rundt 30-årsalderen, men hadde definitivt eggløsninger før det. Så tenker man ikke nødvendigvis alltid merker EL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, det kan være litt tilfeldig, men jeg har også kjent masse murring og stikninger alle syklusene siden fødselen, og nå kjenner jeg heller ingenting. Jeg har jo ikke sluttet helt med kaffen som du har, men spiser mye sunnere enn før og har omtrent kuttet ut alt raffinert sukker. Kan jo være at kostholdet har mye mer å si enn vi trorNå må jeg dele no rart.. Men, i hver eneste DPO land jeg har vært i så har jeg på en måtte kjent stik og murringer og har tenkt at kanskje det er eggeleder som jobber egget nedover.. Men, denne gangen kjenner jeg ingen ting. Og nå drikker jeg ikke kaffe lenger. Leste at kaffe hemme musklene som jobber med å få egget ned i egglederen og det er en av grunnene til at kaffe kan gjøre en infertil. Vet ikke om det har noen sammenheng, men måtte lufte det
Så rart Blir spennede å se når vi skal teste da. Tenker du å vente lengst mulig nå?Hmm, det kan være litt tilfeldig, men jeg har også kjent masse murring og stikninger alle syklusene siden fødselen, og nå kjenner jeg heller ingenting. Jeg har jo ikke sluttet helt med kaffen som du har, men spiser mye sunnere enn før og har omtrent kuttet ut alt raffinert sukker. Kan jo være at kostholdet har mye mer å si enn vi tror
Sniker innom her!Men, er det virkelig mulig? Får positiv test men ingen eggløsning? Er jo utrolig leit at det skal være sånn
Min har gått fra 0.2 noe til 0.8 samme dag, så det kan fort skje noe i dag!Vis vedlegget 445515
Her skjer det fint lite! Tester som en gal, men ingenting skjer.
Takk for håp Jeg tester senere i dag - har kun en test igjen, og er borte et døgn til. Usikker når på dagen jeg skal ta den siste testen jeg har med. Vi har uansett fått lagt inn nok aksjer, annen hver dag og et par dager hver dag. Veldig fornøyde med det, så håper vi snart får peak, for dette orker vi ikke i lengden, haha!Min har gått fra 0.2 noe til 0.8 samme dag, så det kan fort skje noe i dag!
Ja, lengst mulig, men tester nok på 10 dpo likevel. Etter det vil jeg uansett begynne å få symptomer på pms og ikm er på 14 dpo. Så noe senere enn 10 dpo er ikke så mye vits, da kan jeg bare vente på TR hehe.Så rart Blir spennede å se når vi skal teste da. Tenker du å vente lengst mulig nå?
Da ville jeg startet å teste på 7 dpo. Ellers kan du selvfølgelig vente til ikm hvis du klarer det, og deretter teste hvis den er forsinket. Er jo ikke mye vits å teste før 6 dpo, siden egget mest sannsynlig ikke har festet seg enda.TinaBebi - 37 - B3 - PP1 - EL: ca. 28.09 IKM - Ca 14.10
Når bør/kan jeg starte å teste?
har så kort lutealfase.. ca 7-10 dager fra EL til mens
Oki takk! Får se om jeg klarer å vente har begynt å kjenne murringer fra og med i natt - får håpe det er et godt tegnDa ville jeg startet å teste på 7 dpo. Ellers kan du selvfølgelig vente til ikm hvis du klarer det, og deretter teste hvis den er forsinket. Er jo ikke mye vits å teste før 6 dpo, siden egget mest sannsynlig ikke har festet seg enda.
Hvor mange dpo er du nå?Oki takk! Får se om jeg klarer å vente har begynt å kjenne murringer fra og med i natt - får håpe det er et godt tegn
mest sannsynlig 7dpo - har ikke testet EL, men kjenner den da jeg får EL smerter og kjenner syklusen min veldig godtHvor mange dpo er du nå?
Krysser fingrene!! Har kjent litt murringer selv, vi får se.. røyk på første testen i dag, 6 dpo. Negativ så klart. Er jo egentlig alt for tidlig, men klarer jo ikke venteOki takk! Får se om jeg klarer å vente har begynt å kjenne murringer fra og med i natt - får håpe det er et godt tegn