❤️IKM uke 42❤️

Wow trodde ikke det skulle gå an å teste pos før tidligst 6dpo? Men jeg ser definitivt strek :D El kan ikke ha vært tidligere?
Takk!! Må laste ned appen:Heartred
Hadde ikke positiv EL test før søndag og mandag :) Var også en stund siden sist, så tror ikke det lå noen svømmere på lur fra før av heller :) -Litt overraska selv, hadde ikke forventa det.. velger å avvente litt, stoler ikke helt på at det er positivt så tidlig :)

Elsker det! Bare fortsett, og del gjerne alle testene her :laughing002
Alle skal ut :D
Hadde ikke positiv EL test før søndag og mandag :) Var også en stund siden sist, så tror ikke det lå noen svømmere på lur fra før av heller :) -Litt overraska selv, hadde ikke forventa det.. velger å avvente litt, stoler ikke helt på at det er positivt så tidlig :)
Krysser fingrene! Er jo unntak på alt virker det som. Syntes ikke det så ut som en skyggestrek heller :Heartred gleder meg til å se neste test

Fikk maks på monitoren i dag :gen014
Lagt inn aksjer tirsdag og onsdag, i går og i dag. Får fortsette de neste par dagene også!

IMG_6134.jpeg

I dag gir jeg litt mer f… og tar meg et glass vin til kvelden:love7 EL er like rundt hjørnet og ananasen ligger klar i kjøleskapet, men det føles deilig å gi litt slipp også etter å ha vært «flink» så mange PPer uten resultat. Så i dag har jeg kjøpt meg en flaske med god rosévin og skal virkelig kose meg :joyful:

Fikk dette krysset i FF i dag. Helt banalt og tviler sterkt på at det stemmer. Er kun basert på temp men bruker både monitor, strimler og kjenner på tapp og nekter å tro at dette stemmer. I dag og i går har jeg i tillegg hatt EL-slim og nesten ingen utflod i dagene der EL angivelig skal ha vært. Monitor er low og strimlene nesten blendet, så hva som foregår i systemet mitt må gudene vite :bored:

Vedlegg

• IMG_3061.jpeg
    IMG_3061.jpeg
    364,9 KB · Visninger: 26
E-40481294, prøver å bytte til MammatilA00 - 24 - B2 - PP1 - EL 2/10 - IKM 16/10

Hadde mye senere EL denne syklusen enn forventet. Første barnet fyller snart ett år, og syklusene har endret seg fra 32 dager før fødsel til 37 dager etter. Med unntak av denne, som blir mye lengre. TWW ble uendelig lang da det først så ut som EL kom rundt CD 25, og at jeg bare hadde gått glipp av peak. Hadde murringer og «vondt» nederst i magen, så tok en gtest CD 32. Den var selvfølgelig negativ, for rett etterpå fikk jeg en positiv EL-test. Nedtur… uansett, testavhengig som jeg har blitt tar jeg sikkert en ny gtest Torsdag

Vedlegg

• IMG_3386.png
    IMG_3386.png
    217,2 KB · Visninger: 19
  • IMG_3388.png
    IMG_3388.png
    1,3 MB · Visninger: 21
Har prøvd og Tempe denne syklusen, men vet ikke helt om tempen stemmer. Har vært litt forkjølet, sovet dårlig og hatt barn i senga som gjerne skal sove helt inntil. Fikk positiv el test Torsdag og ff har satt Torsdag til el dagen også. Vi har truffet bra på aksjelegging uansett da :smiley-bounce022 neste fredag skal jeg ta blodprøve for å sjekke progesteron, så da får jeg vel ett svar på om egget slapp:happy:
1000024499.jpg

Dagens test fra testetøsen her :laughing002 Jeg tenkte jo egentlig denne var rimelig blenda, men så måtte jeg jo teste appen til @Smaragd89, som ikke var helt enig? Da aner man jo et håp eller en liten usikkerhet? Kan dere se noe? Er jo bare 7dpo, så er jo veldig tidlig. Alle samme test hehe :love7

Vedlegg

• IMG_2454.jpeg
    IMG_2454.jpeg
    335,2 KB · Visninger: 55
  • IMG_2455.jpeg
    IMG_2455.jpeg
    336,9 KB · Visninger: 54
  • IMG_2457.jpeg
    IMG_2457.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 54
  • IMG_2458.jpeg
    IMG_2458.jpeg
    343 KB · Visninger: 56
  • IMG_2456.png
    IMG_2456.png
    545,5 KB · Visninger: 55
Skal sies at jeg så nettopp at dette er baby plan sine tidlig tester
Dagens test fra testetøsen her :laughing002 Jeg tenkte jo egentlig denne var rimelig blenda, men så måtte jeg jo teste appen til @Smaragd89, som ikke var helt enig? Da aner man jo et håp eller en liten usikkerhet? Kan dere se noe? Er jo bare 7dpo, så er jo veldig tidlig. Alle samme test hehe :love7

På den appen så endrer du lyset. På grayscale eller invert. Da vil du kunne se om det er en strek gjemt der :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_6541.png
    IMG_6541.png
    2,3 MB · Visninger: 31
På den appen så endrer du lyset. På grayscale eller invert. Da vil du kunne se om det er en strek gjemt der :smiley-bounce012
Takk for tips! :D Grayscale sier negativ og invert sier positiv.. Kan det være helt starten av en strek eller kanskje bare en bug?:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_2460.png
    IMG_2460.png
    516,2 KB · Visninger: 43
  • IMG_2461.png
    IMG_2461.png
    352,3 KB · Visninger: 44
Back
Topp