Alle skal utGjerne legg ut hvis du tester! Det er så spennende, og jeg vil gjerne følge med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle skal utGjerne legg ut hvis du tester! Det er så spennende, og jeg vil gjerne følge med
Jo det er det, derfor jeg ikke stoler helt på resultatet enda -Spent på om det blir noe mer tydelig om et par-tre dagerSer også men er ikke det voldsomt tidlig? ️
Wow trodde ikke det skulle gå an å teste pos før tidligst 6dpo? Men jeg ser definitivt strek El kan ikke ha vært tidligere?5 DPO bare Veldig spennende
Legger ved bilde av app
Ja her er det null selvkontroll, så blir nok mange tester Allerede bestilt flereSå F96 har begynt å teste, som førstekvinne ut. Andre som begynner i helga eller venter dere til uka??
Elsker det! Bare fortsett, og del gjerne alle testene herJa her er det null selvkontroll, så blir nok mange tester Allerede bestilt flere
Hadde ikke positiv EL test før søndag og mandag Var også en stund siden sist, så tror ikke det lå noen svømmere på lur fra før av heller -Litt overraska selv, hadde ikke forventa det.. velger å avvente litt, stoler ikke helt på at det er positivt så tidligWow trodde ikke det skulle gå an å teste pos før tidligst 6dpo? Men jeg ser definitivt strek El kan ikke ha vært tidligere?
Takk!! Må laste ned appen
Alle skal utElsker det! Bare fortsett, og del gjerne alle testene her
Krysser fingrene! Er jo unntak på alt virker det som. Syntes ikke det så ut som en skyggestrek heller gleder meg til å se neste testHadde ikke positiv EL test før søndag og mandag Var også en stund siden sist, så tror ikke det lå noen svømmere på lur fra før av heller -Litt overraska selv, hadde ikke forventa det.. velger å avvente litt, stoler ikke helt på at det er positivt så tidlig
Har oppdatertJeg kan forresten settes på EL 29/09 og IKM 13/14.10
Dagens test fra testetøsen her Jeg tenkte jo egentlig denne var rimelig blenda, men så måtte jeg jo teste appen til @Smaragd89, som ikke var helt enig? Da aner man jo et håp eller en liten usikkerhet? Kan dere se noe? Er jo bare 7dpo, så er jo veldig tidlig. Alle samme test hehe
På den appen så endrer du lyset. På grayscale eller invert. Da vil du kunne se om det er en strek gjemt derDagens test fra testetøsen her Jeg tenkte jo egentlig denne var rimelig blenda, men så måtte jeg jo teste appen til @Smaragd89, som ikke var helt enig? Da aner man jo et håp eller en liten usikkerhet? Kan dere se noe? Er jo bare 7dpo, så er jo veldig tidlig. Alle samme test hehe
Takk for tips! Grayscale sier negativ og invert sier positiv.. Kan det være helt starten av en strek eller kanskje bare en bug?På den appen så endrer du lyset. På grayscale eller invert. Da vil du kunne se om det er en strek gjemt der
Håper masse på baby strekkTakk for tips! Grayscale sier negativ og invert sier positiv.. Kan det være helt starten av en strek eller kanskje bare en bug?