❤️IKM uke 42❤️

Har ikke hatt antydning til EL og tviler på at jeg har hatt EL siden jeg er på CD14 men tok en strimmel bare fordi jeg har merkelig kropp for tiden og da tar jeg av og til en g-strimmel samtidig. Tok ny i dag men rimelig sikker på at den var blendet. Har ikke hatt tid til å myse etter strek :wacky:
Aha, i see.. kjedelig når kroppen ikke er helt på lag
 
Har ikke hatt antydning til EL og tviler på at jeg har hatt EL siden jeg er på CD14 men tok en strimmel bare fordi jeg har merkelig kropp for tiden og da tar jeg av og til en g-strimmel samtidig. Tok ny i dag men rimelig sikker på at den var blendet. Har ikke hatt tid til å myse etter strek :wacky:
Tror du det er pga. ammingen? Jeg har aldri prøvd å ta en g-test utenom rett før mens eller etter uteblitt mens, så jeg vet ikke hva en slik test viser på andre steder i syklusen.
 
Tok to tester i dag, synes jeg skimter noe på den med blå strek, men tror det bare er skygge strek.. ca 6/7 dpo
IMG_3007.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3016.jpeg
    IMG_3016.jpeg
    222,4 KB · Visninger: 11
Tror du det er pga. ammingen? Jeg har aldri prøvd å ta en g-test utenom rett før mens eller etter uteblitt mens, så jeg vet ikke hva en slik test viser på andre steder i syklusen.
Tipper det bare er som andre tester at ting kan bli falskt positivt etter fristen typ som at koronatester kan bli falskt positive etter en stund. Hva som er årsaken dog det vet jeg ikke, tror ikke det er pga. ammingen, men er ganske sikker på at gravid, det er jeg ikke per dags dato :)
 
Back
Topp