❤️IKM uke 42❤️

Det må da være et godt tegn? Fortsatt tidlig ja. Jeg fjernet rester 27 august, 2 mnd etter abort. Dette er første eggløsning. Var hos gyn rundt el og fikk beskjed om at slimhinnen sannsynligvis er for tynn for å bli gravid nå etter utskraping.. så er litt derfor jeg mister troen
Jeg håper det er et godt tegn :smiley-bounce012 men mulig jeg kjenner på alt av symptomer:laughing002 blir bare demotivert av de blenda hvite testene
 
Altså, jeg har vel egentlig 0 symptomer. Ingen murringer en gang… Utenom noen vonde stikk i høyre pupp i går. Så rart for alle andre pp så har det vært masse murringer
 
Skjønner at du føler på det, men det er mange som har blitt gravide rett etter utskrapning, så selvom sannsynligheten for at slimhinnen er tynn er der, betyr det ikke at det ikke kan skje. Og 8dpp er fortsatt tidlig mtp testing. Vet du helt sikkert hvilken dag du hadde eggløsning?
Ja leser jo stadig her inne om folk som blir gravide rett etter aborter og utskraping.. men fikk jo bekreftet av gyn at den var tynnere enn den bør være på det stedet i syklusen da jeg var der nå rett etter el, og fikk da bekreftet av el var da jeg trodde, så er sikker på den hvert fall. Men hun sa også at ingenting er umulig. Men satte meg opp til ny time like etter neste el, for å sjekke slimhinnen da, og vurdere om jeg må ha støttemedisiner for å få den tykkere. Så det sår jo tvil.. aldri hatt noe problemer før, og ble gravid på første forsøk. Føler den lange abort prosessen har ødelagt kroppen :( men får håpe den kommer seg til neste el om ikke den var helt klar for denne
 
Jeg håper det er et godt tegn :smiley-bounce012 men mulig jeg kjenner på alt av symptomer:laughing002 blir bare demotivert av de blenda hvite testene
Krysser fingrene for det :love7jaa skjønner helt hva du mener! Men det er jo egentlig altfor tidlig som du sier.. vi får prøve å ikke gå helt i kjelleren av blenda tester helt enda, selvom det er lettere sagt enn gjort
 
Hvilke tester anbefaler dere til tidlig testing?
Erfaringsmessig fungerer tidligtester like bra som vanlige tester så hadde spart pengene og heller testet med vanlige. Har opplevd flere ganger å få sterkere på vanlig kontra tidlig på samme urin. Dersom jeg må velge et merke BP, deretter MS. Unngå RFSU de er skikkelig dårlige
 
Back
Topp