❤️IKM uke 42❤️

Syns det stikker til både her og der, litt som et forsiktig stikk med en nål liksom :laughing002
-Lurt selv på om jeg brygger på noe, føler meg ikke helt på topp liksom.. men er jo tiden for sykdom nå så hadde ikke blitt overrasket.
-Kjenner vel litt ekstra etter på alt som skjer i kroppen nå :dance008
Ja! Akkurat det du sier. Litt stikking og selvfølgelig at vi følger ekstra godt med akkurat nå. Tenker også at det like godt kan være sykdom, da flere av mine nærmeste kollegaer har vært syk siste uken. Tørr ikke håpe for mye :nailbiting:
 
Så spennende! Tenker du å teste i morgen? :shy:


Jeg ser jeg har registrert HELT like symptomer både CD 17, 18 og 19 (idag) som de forrige månedene (minus forrige som ble litt rar)… kald og med mye matlyst 17, full av energi 18, ekstremt vonde pupper og mye kvalme 19. Så nå er jeg litt negativ igjen, for føler da at det må bety jeg heller går mot ny TR siden alt kommer så utrolig «on time». Men syns uansett det er veldig fascinerende å lære alt dette om syklusen min!
Jepp! Tenker å teste hver dag, i hvert fall frem til 10/11 dpo. Kommer oppdatering i morgen!

Forstår at du kan miste litt motet, særlig hvis det stemmer på en prikk med sånn du har hatt det i tidligere sykluser… Samtidig er det jo litt av greia at symptomene i tidlig svangerskap ligner mye på pms:confused013Det gjør det alltid litt vanskelig å vite syns jeg!
 
Noen andre med symptomer?

Som jeg skrev i går har jeg vært litt pjusk. Hatt hodepine nesten sammenhengende i to dager, er utålelig trøtt, litt ør/svimmel, det er noe rart med luktesansen uten at jeg klarer å si hva, samt kvalm og litt oppblåst. Dette kan jo også være helt vanlige symptomer på at jeg brygger på influensa eller noe. Blir spennende å se de neste dagene!
Dessverre kun pms-symptomer. Irritabel og sovnet på sofaen to kvelder på rad :banghead:
 
Back
Topp