❤️IKM uke 42❤️

Ikke meningen å spamme så mye her, men har liksom ingen andre jeg tørr å si dette til. Har altså vært såå varm i hele dag, mens folk på jobben sier at det er kaldt der. Og jeg som alltid er den som fryser. I tillegg har jeg skikkelig kramper nå, som minner om mensensmerter, men det er jo en uke for tidlig. Kjenner jeg får veldig forhåpninger nå, og er redd for at skuffelsen kan bli veldig stor om dette ikke stemmer:sorry::facepalm:
Enig med de som skriver at må bare spamme! Finner alltid litt trøst i at vi er flere her inne.
Selv er jeg ganske emosjonell idag. Fant nettopp ut at en jevnaldrende kollega er gravid med sitt andre. Jeg er ikke igang med mitt første barn en gang... Vet vi ikke har prøvd såå lenge,men det er likevel lett å gi de skumle tankene mye plass. Hadde virkelig håpet at det skulle gå raskt etter MA.. Men men, må bare håpe videre.
 
Enig med de som skriver at må bare spamme! Finner alltid litt trøst i at vi er flere her inne.
Selv er jeg ganske emosjonell idag. Fant nettopp ut at en jevnaldrende kollega er gravid med sitt andre. Jeg er ikke igang med mitt første barn en gang... Vet vi ikke har prøvd såå lenge,men det er likevel lett å gi de skumle tankene mye plass. Hadde virkelig håpet at det skulle gå raskt etter MA.. Men men, må bare håpe videre.
Det er alltid tungt når en hører at andre som vi kjenner blir gravide, spesielt hvis det virker som at de bare *plutselig* ble gravide. Da er det veldig godt, og viktig, å ha et sted å lufte tankene helt ufiltrert. Og som andre sier kan det fort bli at partner eller andre nære venner/familie blir helt nedsylta i prat om prøving og testing. Jeg personlig syns det kan bli litt mye for de nærmeste, særlig i disse dagene når jeg har et behov for å snakke om det flere ganger om dagen:dead:
 
Skjønner om du ikke orker å bli skuffet av en negativ test❤️
Ikke sant, også bare kaste masse penger ut vinduet.. men, kanskje jeg hadde EL fra høyre side og den ikke fanget opp sv venstre eggleder, bare sånn siden det er helt dødt.. ikke noe murringer eller ja, kanskje det var en kjemisk sist mnd og mnd før det siden jeg hadde så mye symptomer da i motsetning til nå. Fikk jo så vidt strekker på alle testene da også.. så får jo mere mistanke om det :confused005 bare syntes det er så rart nå denne mnd
 
Last edited:
Back
Topp