❤️IKM uke 42❤️

Er helt blenda tester her også, syns jeg skimter noe når testen er våt men det forsvinner igjen så er kanskje bare test streken :dead: - 8 dpo i dag, så er vel litt tidlig men :angelic: -Mener jeg fikk svak positiv med dem 2 andre tidlig, men det er jo noen år siden nå.. ikke sikkert ting klaffer like kjapt lengre.. forberedt på at dette kan ta litt tid :happy7
Blendahvit igjen idag. Andre som strever med at øynene ikke virker tidlig på morgenen? Står og myser og blunker og stirrer ned den testen :laughing002 Uten hell, så ingenting.
Er bare i pp3 med aktiv prøving,men med en nylig MA bak meg (etter en uplanlagt graviditet), går tankene til at det må være noe galt hyppigere enn jeg vil innrømme...:sorry:
Blendahvit her også :smiley-angry017
Røk på en test i dag på 7 dpo :hilarious: Den var selvfølgelig helt blenda som dere andre…
 
Har 0 håp om at det skjer noe her, kjenner absolutt INGEN ting sånn som tidligere og det her heller ingen tegn på HP :dead: Kommer ikke til å teste, for vet de bare blir negative
 
Jeg har hatt en del symptomer.. vet ikke om jeg bare innbiller meg, men pleier ikke ha så mye symptomer før TR annet enn samme dag. Men siste tiden har jeg følt på murringer, press eller en rar tung følelse neders i magen. Tydelige blodårer på brystene og mannen kommenterte at de var blitt større. + at jeg får en slags vondt i livmora under samleie :confused005 Men igjen så er disse testene blenda hvite.. noen som har fått negativ som har blitt positiv bare noen dager senere? Er det fortsatt håp?
 
Jeg har hatt en del symptomer.. vet ikke om jeg bare innbiller meg, men pleier ikke ha så mye symptomer før TR annet enn samme dag. Men siste tiden har jeg følt på murringer, press eller en rar tung følelse neders i magen. Tydelige blodårer på brystene og mannen kommenterte at de var blitt større. + at jeg får en slags vondt i livmora under samleie :confused005 Men igjen så er disse testene blenda hvite.. noen som har fått negativ som har blitt positiv bare noen dager senere? Er det fortsatt håp?
Hvor mange DPO er du nå?
 
Tempen hadde droppet myye på morningen i dag. Dette er min første syklus med bbt tracking. Betyr det at alt håp er ute for denne gang?
Vis vedlegget 445668
Sniker litt. Men les om festedip. Jeg hadde en drop samme dag nå som jeg ble gravid sist. Hadde ikke det de gangene jeg mistet. Legger ved bilde. Screenshot_20241008_095020_FF App.jpg
 
1000024509.jpg
Hvor sikkert er temping? Er det så sikkert att det er garantert att jeg hadde eggløsning på syklusdag 15? Det er samme dag som jeg fikk positiv el test. Vil det si att egget slipper samme dag som positiv test da?
 
Back
Topp