❤️IKM uke 42❤️

Tok en test igjen nå etter tre nye timer, bildet tatt innenfor 5 minutter og testen er gyldig. Ser blenda ut i virkeligheten også, men så er jeg også bare 8 dpo i dag, og kjenner masse stikninger og murringer:confused013

IMG_0952.jpeg
 
Takk, håper så inderlig :love7Satt og tenkte skal jeg si det eller ikke. Men, må for kan ikke huske jeg har kjent det her de siste PP vi har vært igjennom!

Altså tenk om de sitter for oss begge to, får vi samme termin også. Hadde vært så gøy :smiley-bounce012
Ååååh, ja det hadde vært helt fantastisk!!! Krysser og håper på at det sitter for begge to med termin 27. juni:love017:Heartred:Heartred
 
Helt hvit test her og. Skulle egentlig ikke bli tatt av testekjøret denne måneden, men her er jeg :angelic::pompus:. Drømte at jeg tok tre tester som alle var ekstremt positive :arghh: Jaja!
Hva tenker folk om ev neste syklus og termin? Jeg tenker jeg ikke har tenkt å ta pause, men slutten av juli er samtidig det tidspunktet jeg hadde valgt absolutt aller sist om jeg kunne velge fritt:p både pga ev stekende varme, men og fordi...ja man hører jo så mangt om fødsler på den tiden, med sprent kapasitet osv:oops:
 
Helt hvit test her og. Skulle egentlig ikke bli tatt av testekjøret denne måneden, men her er jeg :angelic::pompus:. Drømte at jeg tok tre tester som alle var ekstremt positive :arghh: Jaja!
Hva tenker folk om ev neste syklus og termin? Jeg tenker jeg ikke har tenkt å ta pause, men slutten av juli er samtidig det tidspunktet jeg hadde valgt absolutt aller sist om jeg kunne velge fritt:p både pga ev stekende varme, men og fordi...ja man hører jo så mangt om fødsler på den tiden, med sprent kapasitet osv:oops:
Er det ikke typisk!! Hjernen som spiller oss et puss med disse drømmene:shifty:

Dersom det ikke klaffer nå, så tar ikke vi pause. Bryr meg ikke om det er fellesferie eller ikke kjenner jeg. Det er heller mer sannsynlig at vi tar pause om to måneder når terminen blir slutten av august, da vår første er født 26. august. Det virker teit, men vil ikke at de skal gå hele livet med bursdag samme uken:wtf:
 
Ser dere det jeg ser??? Er 11 dpo og den er tydeligere i virkeligheten! Hadde egentlig gitt opp men tenkte jeg skulle teste tilfelle siden jeg drar til Paris i morgen. Så kastet så klart ut urinen denne gangen.. har ukesindikator liggende
 

Vedlegg

  • IMG_2598.jpeg
    IMG_2598.jpeg
    417,8 KB · Visninger: 29
Last edited:
Ser dere det jeg ser??? Er 11 dpo og den er tydeligere i virkeligheten! Hadde egentlig gitt opp men tenkte jeg skulle teste tilfelle siden jeg drar til Paris i morgen. Så kastet så klart ut urinen denne gangen.. har ukesindikator liggende
Ser den klart å tydelig :love7 :smiley-bounce012 Det må være babystrek!
 
Back
Topp