Tok en test igjen nå etter tre nye timer, bildet tatt innenfor 5 minutter og testen er gyldig. Ser blenda ut i virkeligheten også, men så er jeg også bare 8 dpo i dag, og kjenner masse stikninger og murringer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper så inderlig Satt og tenkte skal jeg si det eller ikke. Men, må for kan ikke huske jeg har kjent det her de siste PP vi har vært igjennom!Jeg håper for deg!!!
De øya mine kan så vidt se en svak strek x for at jeg ser en fremtidig strekTok en test igjen nå etter tre nye timer, bildet tatt innenfor 5 minutter og testen er gyldig. Ser blenda ut i virkeligheten også, men så er jeg også bare 8 dpo i dag, og kjenner masse stikninger og murringer
Vis vedlegget 445751
Ååååh, ja det hadde vært helt fantastisk!!! Krysser og håper på at det sitter for begge to med termin 27. juniTakk, håper så inderlig Satt og tenkte skal jeg si det eller ikke. Men, må for kan ikke huske jeg har kjent det her de siste PP vi har vært igjennom!
Altså tenk om de sitter for oss begge to, får vi samme termin også. Hadde vært så gøy
Jeg ser på den øverste!Tok to i dag tidlig.. makesure er blenda.. men skimter jeg en strek på abbott? Eller er det kanskje en skyggestrek
Vis vedlegget 445759Vis vedlegget 445760
Synes jeg ser noe veldig svaaakt jeg. Er det bare meg?Syns denne er like blenda som den jeg tok 7 dpo på morgenen. Er 9 dpo i dag, og nå kjenner jeg at håpet svinner…
Vis vedlegget 445761
Ser noe der!Samme type strek i dag, bilde tatt før 5 min har gått. Streken blir svakere etter hvert som minuttene går.. veldig merkelig syns jeg.
Har du testet med å sette opp kontrasten ,ev hatt den i sånn app som jeg der noen bruker?Syns denne er like blenda som den jeg tok 7 dpo på morgenen. Er 9 dpo i dag, og nå kjenner jeg at håpet svinner…
Vis vedlegget 445761
De ligger vi likt tok en I dag tidlig som var negativ også, men vi får håpe det snurRøk på første test i dag, helt blenda. Men kanskje ikke så rart i og med at jeg sannsynligvis bare er 7 DPO
Kan godt hende, men jeg ser ingentingSynes jeg ser noe veldig svaaakt jeg. Er det bare meg?
Føler jeg ser noe veldig svakt hvis jeg bruker gråtoner, invertert.Har du testet med å sette opp kontrasten ,ev hatt den i sånn app som jeg der noen bruker?
Er det ikke typisk!! Hjernen som spiller oss et puss med disse drømmeneHelt hvit test her og. Skulle egentlig ikke bli tatt av testekjøret denne måneden, men her er jeg . Drømte at jeg tok tre tester som alle var ekstremt positive Jaja!
Hva tenker folk om ev neste syklus og termin? Jeg tenker jeg ikke har tenkt å ta pause, men slutten av juli er samtidig det tidspunktet jeg hadde valgt absolutt aller sist om jeg kunne velge fritt både pga ev stekende varme, men og fordi...ja man hører jo så mangt om fødsler på den tiden, med sprent kapasitet osv
Ser den klart å tydelig Det må være babystrek!Ser dere det jeg ser??? Er 11 dpo og den er tydeligere i virkeligheten! Hadde egentlig gitt opp men tenkte jeg skulle teste tilfelle siden jeg drar til Paris i morgen. Så kastet så klart ut urinen denne gangen.. har ukesindikator liggende
Ser på den øversteTok to i dag tidlig.. makesure er blenda.. men skimter jeg en strek på abbott? Eller er det kanskje en skyggestrek
Vis vedlegget 445759Vis vedlegget 445760