❤️IKM uke 42❤️

Ja det har du nok rett i.. vet jeg bør vente, men flyr til Paris 08:00 i morgen så blir vanskelig å teste og klarer ikke helt vente :laughing002 Tok disse nå, men klarer ikke tenkte gravid før jeg det det på noe digitalt. Dette var noen dråper jeg klarte å presse ut etter jeg kastet moegenurinen
Du er nok gravid altså!! :love7 Hvis du holder deg noen timer nå, og så tester med digital? Minst 3 timer, helst 4. Uten å drikke noe særlig! Min digitale slo ut ekstremt tidlig i hvert fall, på 1-2 uker. Da får du det litt mer svart på hvitt?
 
Du er nok gravid altså!! :love7 Hvis du holder deg noen timer nå, og så tester med digital? Minst 3 timer, helst 4. Uten å drikke noe særlig! Min digitale slo ut ekstremt tidlig i hvert fall, på 1-2 uker. Da får du det litt mer svart på hvitt?
Ja god idé. Var det tidlig eller vanlig ukesindikator du tok? :Heartred
 
Selvfølgelig - men slike tester på 11 dpo er veldig lovende!
Godt å høre :Heartred fikk jo høre slimhinnen var for tynn også så tankene løper løpsk nå.. om jeg vil miste pga tynn slimhinne.. men fikk jo også høre jeg ikke skulle få mensen eller el av annen gyn hvor jeg fikk det like etter.. så må vel bare prøve å være tålmodig og ikke tenke så mye
 
Ja god idé. Var det tidlig eller vanlig ukesindikator du tok? :Heartred
Det husker jeg ikke dessverre, beklager! Men tror det bare var vanlig? Vi løp på nærmeste apotek og tok med oss den eneste vi fant (var en veldig liten bygd), så vil jo tenke at det har vært en veldig «standard».
 
Godt å høre :Heartred fikk jo høre slimhinnen var for tynn også så tankene løper løpsk nå.. om jeg vil miste pga tynn slimhinne.. men fikk jo også høre jeg ikke skulle få mensen eller el av annen gyn hvor jeg fikk det like etter.. så må vel bare prøve å være tålmodig og ikke tenke så mye
Samme beskjed som meg, så forstår deg så veldig godt! Krysser alt som er for at spiren klamrer seg fast :smiley-angelic001
 
Godt å høre :Heartred fikk jo høre slimhinnen var for tynn også så tankene løper løpsk nå.. om jeg vil miste pga tynn slimhinne.. men fikk jo også høre jeg ikke skulle få mensen eller el av annen gyn hvor jeg fikk det like etter.. så må vel bare prøve å være tålmodig og ikke tenke så mye
Kroppen er et mirakel, ting kan skje :love7
 
Er veldig glad, gråter av glede, men har også fullstendig panikk
 

Vedlegg

  • IMG_2618.jpeg
    IMG_2618.jpeg
    496,8 KB · Visninger: 25
Dere, jeg er snart tomt for babyplan sine tidlig tester, og må ut å kjøpe noen nye til helgen. Hvilke anbefaler dere? Og bør jeg ha en digital tilgjengelig?
 
Dere, jeg er snart tomt for babyplan sine tidlig tester, og må ut å kjøpe noen nye til helgen. Hvilke anbefaler dere? Og bør jeg ha en digital tilgjengelig?
Jeg kjøper bare Make Sure, syntes de er billige. 100 kr for 10 stk på Kiwi, 111 ca på Meny og 150 ca på Obs. Ukes Indikator kjøper jeg samme dag jeg tester positivt. Tar 2 min å gå til apoteket
 
Er det ikke typisk!! Hjernen som spiller oss et puss med disse drømmene:shifty:

Dersom det ikke klaffer nå, så tar ikke vi pause. Bryr meg ikke om det er fellesferie eller ikke kjenner jeg. Det er heller mer sannsynlig at vi tar pause om to måneder når terminen blir slutten av august, da vår første er født 26. august. Det virker teit, men vil ikke at de skal gå hele livet med bursdag samme uken:wtf:
Skjønner! Ikke pause her heller. Må bare omstille hodet litt her og tenke positivt. Jeg er veeeeldig glad hvis det i det hele tatt er noe termin innen 2025!
 
Back
Topp