MammatilA00
Andre møte med forumet
Har fått Ibux på resept etter fjerning av visdomstann i formiddag. 8dpo, blenda tester. Ville dere tatt det eller ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde droppa det, og heller tatt 2 ParacetHar fått Ibux på resept etter fjerning av visdomstann i formiddag. 8dpo, blenda tester. Ville dere tatt det eller ikke?
Whææ den ser absolutt positiv ut!! Hvor mange dpo?Tatt nå.. dette er vel ikke skygge? -Jeg hadde mista troa for denne runden
10 dpo i dag Håper den stiger de neste dageneWhææ den ser absolutt positiv ut!! Hvor mange dpo?
SeerTatt nå.. dette er vel ikke skygge? -Jeg hadde mista troa for denne runden
Positiv GratulererTatt nå.. dette er vel ikke skygge? -Jeg hadde mista troa for denne runden
Tusen takk Hadde virkelig ikke troa på at det skulle klaffe så kjapt å på 2 pp med kun aksjer på EL dag. Det er jo 10 år siden jeg var gravid sist, å har vært igjennom en runde med konisering etter det. Dem tok vekk veldig lite, i tilfelle jeg ville ha fler (sa egentlig at jeg var ferdig) men ting kan forandre seg med åraPositiv Gratulerer
Helt klart positiv! Gratulerer så myeTatt nå.. dette er vel ikke skygge? -Jeg hadde mista troa for denne runden
Tusen takk! Veldig stasHelt klart positiv! Gratulerer så mye
Absolutt! Håper å joine deg i termingruppa for juniTusen takk! Veldig stas
Krysser fingrene for det!Absolutt! Håper å joine deg i termingruppa for juni
Tror den må ha litt mer hcg ja. Er du 10 doo i dag? Hvis du ser oversikten min, så ser du hvor lite hcg du faktisk kan ha i dag.Tok en digital må, men den viser «ikke gravid» må de ha mer hcg for å slå ut eller tuller testene med meg?
Åh okay! Tenkte den ville slå ut siden jeg fikk svake streker på de andre. Men da venter jeg noen dager. Ville så gjerne overraske min kjære med en positiv testTror den må ha litt mer hcg ja. Er du 10 doo i dag? Hvis du ser oversikten min, så ser du hvor lite hcg du faktisk kan ha i dag.
Vis vedlegget 445814
Jeg syns jeg ser en strek jeg? Ser til og med rosa ut!Ble inspirert jeg, og tok en test på jobb, da jeg tilfeldigvis hadde glemt å ta ut den nye pakken med tester fra veska. Men det kunne jeg selvfølgelig bare spart meg men det var som forventet! Dpo 11 imorgen, og nye sjanser Vis vedlegget 445816
Oi. Vet du, når jeg ser akkurat det bilde der nå, så ser jeg hva du mener! Dro fram testen igjen, og ser det i visse vinkler og i sterkt lysJeg syns jeg ser en strek jeg? Ser til og med rosa ut!
Så spennende! Tester igjen i morgen tidlig?Oi. Vet du, når jeg ser akkurat det bilde der nå, så ser jeg hva du mener! Dro fram testen igjen, og ser det i visse vinkler og i sterkt lys
Tør ikke håpe noe!!!