Ja! Oppdaterer dere du venter til helgen?Så spennende! Tester igjen i morgen tidlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Oppdaterer dere du venter til helgen?Så spennende! Tester igjen i morgen tidlig?
Nei ass Det blir i morgen tidlig!Ja! Oppdaterer dere du venter til helgen?
Det kan være helt normalt med litt blod i starten uten at det trenger å være noe galt. Prøv å nyte reisen din og evt book time for blodprøve på mandagNå hadde jeg bittelitt blod på papiret.. reiser bort i morgen grytidlig og rekker derfor ikke ta hcg blodprøver før neste uke. Kjenner jeg er livredd nå
Tusen takk Leser jo stadig her og på nett ellers at det kan være helt ufarlig, men opplevde ikke det forrige gang. Og leser også om så mange hvor det er starten på slutten. Kjenner det blir vanskelig å dra bort nå.. fastlegen har lagt inn rekvisisjon hos furst så jeg kan ta blodprøver mandag morgen og etter to dager igjenDet kan være helt normalt med litt blod i starten uten at det trenger å være noe galt. Prøv å nyte reisen din og evt book time for blodprøve på mandag
Spennende!Nei ass Det blir i morgen tidlig!
Krysser virkelig fingrene for deg !Tusen takk Leser jo stadig her og på nett ellers at det kan være helt ufarlig, men opplevde ikke det forrige gang. Og leser også om så mange hvor det er starten på slutten. Kjenner det blir vanskelig å dra bort nå.. fastlegen har lagt inn rekvisisjon hos furst så jeg kan ta blodprøver mandag morgen og etter to dager igjen
Skjønner! Hadde blødning i begge mine for 10 og 12 år siden og det gikk helt fint med begge så det kan også gå braTusen takk Leser jo stadig her og på nett ellers at det kan være helt ufarlig, men opplevde ikke det forrige gang. Og leser også om så mange hvor det er starten på slutten. Kjenner det blir vanskelig å dra bort nå.. fastlegen har lagt inn rekvisisjon hos furst så jeg kan ta blodprøver mandag morgen og etter to dager igjen
Jøss!! Hvilken dpo?Make sure viser neg.. digital sier ikke gravid, men åpnet den og den ser jo himla positiv ut? Og abbott er positiv.. alle har 25 på sensitivitet
Vis vedlegget 445817
Bittelitt blod gjør absolutt ingenting! Prøv å ikke overtenk det, fordi det gjør deg ikke noe godt. Jeg har hatt SA i ca. uke 5-6, og det var veldig mye mer enn spotting eller bittelitt blod. Gjerne les om spotting som tidlig symptom i graviditeten, så ser du at det er helt vanlig.Nå hadde jeg bittelitt blod på papiret.. reiser bort i morgen grytidlig og rekker derfor ikke ta hcg blodprøver før neste uke. Kjenner jeg er livredd nå
10 dpoJøss!! Hvilken dpo?
Tror nok de har litt forskjellige sensitivitet likevel, og makesure har jeg hørt kan slå ut litt sent (avhengig av batch). Tror du heller bør fokusere på hvordan økningen blir de neste dagene10 dpo
Krysser virkelig fingrene for deg !
Skjønner! Hadde blødning i begge mine for 10 og 12 år siden og det gikk helt fint med begge så det kan også gå bra
Tusen takk for svar alle sammen håper det gir seg etter i dag eller i morgen, da kan det vel være implantasjonsblødning? Kjenner jeg uansett ikke klarer å legge dette helt fra meg. Er jo veldig lite heldigvis. Men livredd for at det skal ta seg opp mens jeg er bortreist. Ikke noe lyst til å dra nå egentligBittelitt blod gjør absolutt ingenting! Prøv å ikke overtenk det, fordi det gjør deg ikke noe godt. Jeg har hatt SA i ca. uke 5-6, og det var veldig mye mer enn spotting eller bittelitt blod. Gjerne les om spotting som tidlig symptom i graviditeten, så ser du at det er helt vanlig.
Sender veldig gode tanker din vei!!Tusen takk for svar alle sammen håper det gir seg etter i dag eller i morgen, da kan det vel være implantasjonsblødning? Kjenner jeg uansett ikke klarer å legge dette helt fra meg. Er jo veldig lite heldigvis. Men livredd for at det skal ta seg opp mens jeg er bortreist. Ikke noe lyst til å dra nå egentlig
Aksjer på EL dagen is the thing!Tusen takk Hadde virkelig ikke troa på at det skulle klaffe så kjapt å på 2 pp med kun aksjer på EL dag. Det er jo 10 år siden jeg var gravid sist, å har vært igjennom en runde med konisering etter det. Dem tok vekk veldig lite, i tilfelle jeg ville ha fler (sa egentlig at jeg var ferdig) men ting kan forandre seg med åra
-Det er jo helt utrolig om dette går bra
Akkurat det samme jeg bestilte etter forrige syklusDa ble det en liten shoppingtur på nett
fant ut at det var billigere en å gå og kjøpe Make Sure. Er 100% sikker på at jeg ikke er gravid nå, merker ikke no. Var Falske forhåpninger i gårAkkurat det samme jeg bestilte etter forrige syklus