Har du testet idag?fant ut at det var billigere en å gå og kjøpe Make Sure. Er 100% sikker på at jeg ikke er gravid nå, merker ikke no. Var Falske forhåpninger i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet idag?fant ut at det var billigere en å gå og kjøpe Make Sure. Er 100% sikker på at jeg ikke er gravid nå, merker ikke no. Var Falske forhåpninger i går
Nei, men hvilepulsen går nedover. Den har alltid gått opp om det er no. Også har jeg 0 symptomerHar du testet idag?
Skjønner, skjønner !Nei, men hvilepulsen går nedover. Den har alltid gått opp om det er no. Også har jeg 0 symptomer
Mener den har sensitivitet på 50 mIU/mL. Min viste først ikke gravid og så gravid. Babyen er snart 8 mnd gammelNoen som vet hvor mye hcg monitoren trenger for å vise gravid? Fikk ikke gravid der nå på noen utpresset dråper. får man feks positiv på ukesindikator før monitor?
Jaaa! Mistenker at det slap på høyre side, stak i venstre men veldig på høye på selve dagen. Så x for neste PPSkjønner, skjønner !
Æsj. Men godt å være forberedt til neste syklus!
Tusen takk for utfyllende svar Tenker jeg prøver igjen på ikm som er enten søndag eller mandagMener den har sensitivitet på 50 mIU/mL. Min viste først ikke gravid og så gravid. Babyen er snart 8 mnd gammel
Ser du er på CD21. Jeg testet positivt på BP-strimler (tidlig og vanlig) og Metode-strimmel på CD20, negativt på monitor CD22 - men positivt på CBFM CD25.
har du den batchen som slutter på 32 fra makesure? Har jo vært en del snakk om at den har svakere fargestoff, så kanskje de ikke slår ut like tidlig lengerGratulerer så mye til alle med strek Og lykke til til dere andre på neste PP..
Jeg har fått blenda på Makesure og strek på abbott (fra legekontoret jeg jobber på) i dag også.. blir veldig forvirret
Vis vedlegget 445832
Oi.. ja det har jeg såå det betyr at de slår ut mye senere og jeg faktisk kan være gravid?har du den batchen som slutter på 32 fra makesure? Har jo vært en del snakk om at den har svakere fargestoff, så kanskje de ikke slår ut like tidlig lenger
Ville tatt MS med en klype salt ja siden de har veldig dårlig farge og varierende streker for tiden. Den på Abbott virker jo veldig type positivOi.. ja det har jeg såå det betyr at de slår ut mye senere og jeg faktisk kan være gravid?
Prøv et annet merke..Hva enn som dukket opp hos meg i går, dukket ikke opp nå i morges .
Har også make sure som slutter på 32, men veldig rart den skulle vise noe i går og ikke idag Sikkert en skygge. Rakk å bli litt spent
Ja, får gjøre detPrøv et annet merke..
Den er jo enda tydeligere en i går, kjenner jeg blir veldig skuffet over MS testen. Tragisk at det skal være så mye dårlige tester ute å går.Gratulerer så mye til alle med strek Og lykke til til dere andre på neste PP..
Jeg har fått blenda på Makesure og strek på abbott (fra legekontoret jeg jobber på) i dag også.. blir veldig forvirret
Vis vedlegget 445832
Enig merker jo at de blir fortere pos og mer og mer tydelig på abbott. Men ble så skuffet når MS var neg + digital fra CB. Ville legge en digital sammen med en babybody for å overraske min kjære da det er hans første og han gleder seg MAKS.Den er jo enda tydeligere en i går, kjenner jeg blir veldig skuffet over MS testen. Tragisk at det skal være så mye dårlige tester ute å går.
Krysser fingrene! Er jo rart om en test skal vise positivt igjen og igjen uten at det er noooe tenker jegEnig merker jo at de blir fortere pos og mer og mer tydelig på abbott. Men ble så skuffet når MS var neg + digital fra CB. Ville legge en digital sammen med en babybody for å overraske min kjære da det er hans første og han gleder seg MAKS.
Tok en blodprøve på jobb i dag så får vi se
Har testet altså, og den var negativ i dag og. Gadd ikke skrive noe med en gang fordi jeg kjenner at jeg blir litt demotivert og begynner å miste håpet.. Får plutselig følelsen av at jeg har innbilt meg hele greia og at det ikke klaffer denne måneden heller@MammaenTilO. Har du testet? venter jeg i spenning
Velkommen skal du være!Heihei, Jeg hopper inn her litt sent!
MiniM25 - 28 - B1 - PP1 - EL 6/10 - IKM 18/10