❤️IKM uke 42❤️

Noen som vet hvor mye hcg monitoren trenger for å vise gravid? Fikk ikke gravid der nå:( på noen utpresset dråper. får man feks positiv på ukesindikator før monitor?
Mener den har sensitivitet på 50 mIU/mL. Min viste først ikke gravid og så gravid. Babyen er snart 8 mnd gammel :)

Ser du er på CD21. Jeg testet positivt på BP-strimler (tidlig og vanlig) og Metode-strimmel på CD20, negativt på monitor CD22 - men positivt på CBFM CD25.

Vedlegg

• IMG_0449.jpeg
    IMG_0449.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
  • IMG_0478.jpeg
    IMG_0478.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 50
  • IMG_0480.jpeg
    IMG_0480.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 57
  • IMG_0437.jpeg
    IMG_0437.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 55
Mener den har sensitivitet på 50 mIU/mL. Min viste først ikke gravid og så gravid. Babyen er snart 8 mnd gammel :)

Ser du er på CD21. Jeg testet positivt på BP-strimler (tidlig og vanlig) og Metode-strimmel på CD20, negativt på monitor CD22 - men positivt på CBFM CD25.
Tusen takk for utfyllende svar :Heartred Tenker jeg prøver igjen på ikm som er enten søndag eller mandag:Heartred

Gratulerer så mye til alle med strek :love7 Og lykke til til dere andre på neste PP..

Jeg har fått blenda på Makesure og strek på abbott (fra legekontoret jeg jobber på) i dag også.. blir veldig forvirret

IMG_3062.jpeg

Vedlegg

• IMG_3060.jpeg
    IMG_3060.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 53
Gratulerer så mye til alle med strek :love7 Og lykke til til dere andre på neste PP..

Jeg har fått blenda på Makesure og strek på abbott (fra legekontoret jeg jobber på) i dag også.. blir veldig forvirret

Vis vedlegget 445832
har du den batchen som slutter på 32 fra makesure? Har jo vært en del snakk om at den har svakere fargestoff, så kanskje de ikke slår ut like tidlig lenger :smiley-angelic001

Vis vedlegget 445832
Den er jo enda tydeligere en i går, kjenner jeg blir veldig skuffet over MS testen. Tragisk at det skal være så mye dårlige tester ute å går.

Den er jo enda tydeligere en i går, kjenner jeg blir veldig skuffet over MS testen. Tragisk at det skal være så mye dårlige tester ute å går.
Enig :confused: merker jo at de blir fortere pos og mer og mer tydelig på abbott. Men ble så skuffet når MS var neg + digital fra CB. Ville legge en digital sammen med en babybody for å overraske min kjære da det er hans første og han gleder seg MAKS.

Tok en blodprøve på jobb i dag så får vi se :)

Enig :confused: merker jo at de blir fortere pos og mer og mer tydelig på abbott. Men ble så skuffet når MS var neg + digital fra CB. Ville legge en digital sammen med en babybody for å overraske min kjære da det er hans første og han gleder seg MAKS.

Tok en blodprøve på jobb i dag så får vi se :)
Krysser fingrene! Er jo rart om en test skal vise positivt igjen og igjen uten at det er noooe tenker jeg :dance018

Back
Topp