❤️IKM uke 42❤️

Noen som vet hvor mye hcg monitoren trenger for å vise gravid? Fikk ikke gravid der nå:( på noen utpresset dråper. får man feks positiv på ukesindikator før monitor?
Mener den har sensitivitet på 50 mIU/mL. Min viste først ikke gravid og så gravid. Babyen er snart 8 mnd gammel :)

Ser du er på CD21. Jeg testet positivt på BP-strimler (tidlig og vanlig) og Metode-strimmel på CD20, negativt på monitor CD22 - men positivt på CBFM CD25.
 

Vedlegg

  • IMG_0449.jpeg
    IMG_0449.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 32
  • IMG_0478.jpeg
    IMG_0478.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 29
  • IMG_0480.jpeg
    IMG_0480.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 33
  • IMG_0437.jpeg
    IMG_0437.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 32
Mener den har sensitivitet på 50 mIU/mL. Min viste først ikke gravid og så gravid. Babyen er snart 8 mnd gammel :)

Ser du er på CD21. Jeg testet positivt på BP-strimler (tidlig og vanlig) og Metode-strimmel på CD20, negativt på monitor CD22 - men positivt på CBFM CD25.
Tusen takk for utfyllende svar :Heartred Tenker jeg prøver igjen på ikm som er enten søndag eller mandag:Heartred
 
Gratulerer så mye til alle med strek :love7 Og lykke til til dere andre på neste PP..

Jeg har fått blenda på Makesure og strek på abbott (fra legekontoret jeg jobber på) i dag også.. blir veldig forvirret

IMG_3062.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3060.jpeg
    IMG_3060.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 34
Gratulerer så mye til alle med strek :love7 Og lykke til til dere andre på neste PP..

Jeg har fått blenda på Makesure og strek på abbott (fra legekontoret jeg jobber på) i dag også.. blir veldig forvirret

Vis vedlegget 445832
Den er jo enda tydeligere en i går, kjenner jeg blir veldig skuffet over MS testen. Tragisk at det skal være så mye dårlige tester ute å går.
 
Den er jo enda tydeligere en i går, kjenner jeg blir veldig skuffet over MS testen. Tragisk at det skal være så mye dårlige tester ute å går.
Enig :confused: merker jo at de blir fortere pos og mer og mer tydelig på abbott. Men ble så skuffet når MS var neg + digital fra CB. Ville legge en digital sammen med en babybody for å overraske min kjære da det er hans første og han gleder seg MAKS.

Tok en blodprøve på jobb i dag så får vi se :)
 
Enig :confused: merker jo at de blir fortere pos og mer og mer tydelig på abbott. Men ble så skuffet når MS var neg + digital fra CB. Ville legge en digital sammen med en babybody for å overraske min kjære da det er hans første og han gleder seg MAKS.

Tok en blodprøve på jobb i dag så får vi se :)
Krysser fingrene! Er jo rart om en test skal vise positivt igjen og igjen uten at det er noooe tenker jeg :dance018
 
Back
Topp