❤️IKM uke 42❤️

Jeg kjøper bare Make Sure, syntes de er billige. 100 kr for 10 stk på Kiwi, 111 ca på Meny og 150 ca på Obs. Ukes Indikator kjøper jeg samme dag jeg tester positivt. Tar 2 min å gå til apoteket
Jeg har litt lengre avstand, og vil helst ha den tilgjengelig til lørdag eller søndag når jeg er 11/12 dpo. Magefølelsen sier gravid, selv om testene så langt er blanke.
 
Dere, jeg er snart tomt for babyplan sine tidlig tester, og må ut å kjøpe noen nye til helgen. Hvilke anbefaler dere? Og bør jeg ha en digital tilgjengelig?
Jeg sverger fortsatt til makesure, selv om det var noen dårlige bunker. Billige, og vet fra tidligere graviditet at det var de som slo ut først :love7 Bruker som regel de vanlige, men typen kjøpte en pakke med de tidlige nå med en feil. Så har begge akkurat nå!
 
Jeg sverger fortsatt til makesure, selv om det var noen dårlige bunker. Billige, og vet fra tidligere graviditet at det var de som slo ut først :love7 Bruker som regel de vanlige, men typen kjøpte en pakke med de tidlige nå med en feil. Så har begge akkurat nå!
Har aldri slått ut positivt på de før, så har ikke noe spesielt forhold til de, men kan prøve de igjen! Lurer på om jeg skal vente med å teste til lørdag, når jeg er 11 dpo, så sannsynligheten for en positiv test er litt større. Hvis jeg klarer det da:hilarious:
 
Jeg har litt lengre avstand, og vil helst ha den tilgjengelig til lørdag eller søndag når jeg er 11/12 dpo. Magefølelsen sier gravid, selv om testene så langt er blanke.
Absolutt kjøp så du har tilgjengelig! Grusomt å måtte vente hvis du trenger i løpet av helgen. Håper for deg :Heartred
 
Håååper, håper, håper masse selv! :smiley-angelic001 Spesielt siden du har testet negativt frem til i dag! Du testet i går også ikke sant?
Hun var 10 dpo i går, men syntes jeg ser så vidt en strek på den :pompus:

Klarte ikke å dele, så tok screenshot
 

Vedlegg

  • IMG_6637.jpeg
    IMG_6637.jpeg
    165,8 KB · Visninger: 20
Håååper, håper, håper masse selv! :smiley-angelic001 Spesielt siden du har testet negativt frem til i dag! Du testet i går også ikke sant?

Jaa jeg testet hver dag og skimtet i alle lys, var helt blenda frem til i dag, så håpet er ikke ute :love7 Her er min fra i går
 

Vedlegg

  • IMG_2593.jpeg
    IMG_2593.jpeg
    259 KB · Visninger: 20
Åå så ikke det jeg? Haha kastet alle testene i går siden jeg trodde alle var neg
Syntes man ser den på denne testen fra i går, veldig svak :love7 Skulle sett nøyere på bilde i går.
 

Vedlegg

  • IMG_6640.jpeg
    IMG_6640.jpeg
    142,6 KB · Visninger: 15
  • IMG_6639.jpeg
    IMG_6639.jpeg
    155,6 KB · Visninger: 15
  • IMG_6638.png
    IMG_6638.png
    1 MB · Visninger: 15
Syntes man ser den på denne testen fra i går, veldig svak :love7 Skulle sett nøyere på bilde i går.
Jøss kanskje du har rett? Tror jeg ser en antydning til noe veldig svakt. Men jeg trodde jeg bare kikket så lenge at jeg så der streken skulle vært :laughing002 Den checker appen har lenge sagt den ser strek, men jeg ble bare irritert på det fordi jeg trodde det var feil siden den alltid sa det
 
Jøss kanskje du har rett? Tror jeg ser en antydning til noe veldig svakt. Men jeg trodde jeg bare kikket så lenge at jeg så der streken skulle vært :laughing002 Den checker appen har lenge sagt den ser strek, men jeg ble bare irritert på det fordi jeg trodde det var feil siden den alltid sa det
Hvilken app var det?
 
Checker. Her sier den den ser strek allerede søndag
 

Vedlegg

  • IMG_2620.png
    IMG_2620.png
    3 MB · Visninger: 11
  • IMG_2456.png
    IMG_2456.png
    545,5 KB · Visninger: 12
Jøss kanskje du har rett? Tror jeg ser en antydning til noe veldig svakt. Men jeg trodde jeg bare kikket så lenge at jeg så der streken skulle vært :laughing002 Den checker appen har lenge sagt den ser strek, men jeg ble bare irritert på det fordi jeg trodde det var feil siden den alltid sa det
Ja, man kan faktisk se så hardt at man ser en strek til slutt. Så skjønner deg godt :Heartred
 
Back
Topp