❤️IKM uke 42❤️

Whæ er helt skjelven. Har ligget våken i hele tatt og tenkte «nå burde jeg jo være gravid siden jeg ikke får sove» - slet med det forrige gang. Men tenkte det var mer fordi jeg var så spent. Men nå visste jeg jo ikke at jeg var gravid en gang, så kanskje det er et symptom?? Klør etter å teste mer men må spare opp urin :woot: hadde gitt helt opp og kokte masse kaffe på morgenen :laughing002
 
Whæ er helt skjelven. Har ligget våken i hele tatt og tenkte «nå burde jeg jo være gravid siden jeg ikke får sove» - slet med det forrige gang. Men tenkte det var mer fordi jeg var så spent. Men nå visste jeg jo ikke at jeg var gravid en gang, så kanskje det er et symptom?? Klør etter å teste mer men må spare opp urin :woot: hadde gitt helt opp og kokte masse kaffe på morgenen :laughing002
Jeg får heller ikke sove når jeg er gravid, blir skikkelig våken :hilarious: Rart det der

Venter i spenning på neste test! Du er nok gravid :love7
 
Ser dere det jeg ser??? Er 11 dpo og den er tydeligere i virkeligheten! Hadde egentlig gitt opp men tenkte jeg skulle teste tilfelle siden jeg drar til Paris i morgen. Så kastet så klart ut urinen denne gangen.. har ukesindikator liggende
Ææææ!! Jeg seeer :excited001
 
Ser dere det jeg ser??? Er 11 dpo og den er tydeligere i virkeligheten! Hadde egentlig gitt opp men tenkte jeg skulle teste tilfelle siden jeg drar til Paris i morgen. Så kastet så klart ut urinen denne gangen.. har ukesindikator liggende
Wæææææ - jeg ser også! Og den ser rosa ut:D Nå gir du håp til oss som ikke er kommet så langt enda!!
 
Ser dere det jeg ser??? Er 11 dpo og den er tydeligere i virkeligheten! Hadde egentlig gitt opp men tenkte jeg skulle teste tilfelle siden jeg drar til Paris i morgen. Så kastet så klart ut urinen denne gangen.. har ukesindikator liggende
Denne ser jeg!! og jeg har ikke sett noen av de som andre har sett streker på i denne tråden (eller i forrige IKM gruppe) for å være ærlig, så tror ikke jeg har noe særlig til streksyn - har nok heller veldig dårlig syn :laughing002 :love7:smiley-angelic001 Blir spennende å se neste test, krysser alt for deg!
 
jaa det kan visst gå når man har gitt opp og tester blenda 10 dpo og! Håper virkelig nå.. kan jeg sette inn g test når monitoren er sånn her? Første gang med monitoren
 

Vedlegg

  • IMG_2609.jpeg
    IMG_2609.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 23
Denne ser jeg!! og jeg har ikke sett noen av de som andre har sett streker på i denne tråden (eller i forrige IKM gruppe) for å være ærlig, så tror ikke jeg har noe særlig til streksyn - har nok heller veldig dårlig syn :laughing002 :love7:smiley-angelic001 Blir spennende å se neste test, krysser alt for deg!
Åå takk! Det gir håp :love7 er jo redd jeg ser det jeg vil se
 
I dag er jeg så SLITEN. Har sovet 8 timer, men kroppen føles så tung og vond… Blir jo litt håpefull, da det for første gang er et nytt symptom som ikke matcher tidligere måneder (men som jeg husker som første symptom ved begge de to forrige graviditetene - dog begge mislykket). Var nettopp syk for to uker siden, så føler ikke jeg kan brygge på noe heller. Hater DPO-land :hilarious:
 
Noen som vet hvor mye hcg monitoren trenger for å vise gravid? Fikk ikke gravid der nå:( på noen utpresset dråper. får man feks positiv på ukesindikator før monitor?
 
Noen som vet hvor mye hcg monitoren trenger for å vise gravid? Fikk ikke gravid der nå:( på noen utpresset dråper. får man feks positiv på ukesindikator før monitor?
Aner ikke med monitor, men når jeg sammenligner testen din med slik mine var når jeg bekreftet med blodprøve samme dag, så tror jeg nok ikke du har mer enn maks 15 i HCG. Sannsynligvis enda mindre også! Streken er svakere enn min, og jeg hadde 13 på den ene. Så da bør urinet være ganske konsentrert for å slå ut på noen tester, så om du bruker andre-urin nå så er det ikke rart det ikke slår ut <3 personlig ville jeg ventet til i morgen!
 
Ja det har du nok rett i.. vet jeg bør vente, men flyr til Paris 08:00 i morgen så blir vanskelig å teste og klarer ikke helt vente :laughing002 Tok disse nå, men klarer ikke tenkte gravid før jeg det det på noe digitalt. Dette var noen dråper jeg klarte å presse ut etter jeg kastet moegenurinen
 

Vedlegg

  • IMG_2614.jpeg
    IMG_2614.jpeg
    496,3 KB · Visninger: 28
Ja det har du nok rett i.. vet jeg bør vente, men flyr til Paris 08:00 i morgen så blir vanskelig å teste og klarer ikke helt vente :laughing002 Tok disse nå, men klarer ikke tenkte gravid før jeg det det på noe digitalt. Dette var noen dråper jeg klarte å presse ut etter jeg kastet moegenurinen
Du er gravid!!!❤️
 
Ja det har du nok rett i.. vet jeg bør vente, men flyr til Paris 08:00 i morgen så blir vanskelig å teste og klarer ikke helt vente :laughing002 Tok disse nå, men klarer ikke tenkte gravid før jeg det det på noe digitalt. Dette var noen dråper jeg klarte å presse ut etter jeg kastet moegenurinen
Du er definitivt gravid, jeg hadde tatt ukes indikatoren :love7
 
Back
Topp