Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det klamrer seg fast Når tenker du starte testingen?Blir alltid så glad når jeg er 5 DPO, endelig kan det skje Selv om jeg ikke føler meg så veldig optimistisk så kan egget feste seg fra i dag om det ble befruktet.
Takk Blir nok første på Onsdag. 8 DPOKrysser fingrene for at det klamrer seg fast Når tenker du starte testingen?
Høres smart ut! Tenkte egentlig også å vente til 8 dpo, og da jeg røyk på i går tenkte jeg å ikke teste mer før onsdag, men nå har jeg gitt oppTakk Blir nok første på Onsdag. 8 DPO
Ser noe der ja Veldig spennende! Skal bli moro å se om det er noe forandring på min test i morgen. Krysser fingrene for oss alle -Noen som merker noe symptomer? TR og graviditetssymptomer er jo rimelig likt menDagens test fra testetøsen her Jeg tenkte jo egentlig denne var rimelig blenda, men så måtte jeg jo teste appen til @Smaragd89, som ikke var helt enig? Da aner man jo et håp eller en liten usikkerhet? Kan dere se noe? Er jo bare 7dpo, så er jo veldig tidlig. Alle samme test hehe
Haha! Føler med deg der.. når man først starter så er det like greit og fortsetteHøres smart ut! Tenkte egentlig også å vente til 8 dpo, og da jeg røyk på i går tenkte jeg å ikke teste mer før onsdag, men nå har jeg gitt opp
Nei, ikke så mye. Er jo alt for tidlig, kjenner det samme nå som sistSer noe der ja Veldig spennende! Skal bli moro å se om det er noe forandring på min test i morgen. Krysser fingrene for oss alle -Noen som merker noe symptomer? TR og graviditetssymptomer er jo rimelig likt men
Noen må være det ogsåHaha dere er håpløse Men så lenge dere liker å teste så for all del - kjør på! Her sitter jeg foreløpig stille i båten
Enig i at det er så spennende å være 5 dpo - hvis det skjer noe så skjer det snart
Absolutt null symptomer så langt, men for min del er det både for tidlig mtp. TR og mtp en evt. graviditet.Ser noe der ja Veldig spennende! Skal bli moro å se om det er noe forandring på min test i morgen. Krysser fingrene for oss alle -Noen som merker noe symptomer? TR og graviditetssymptomer er jo rimelig likt men
Ja det blir spennende!!Ser noe der ja Veldig spennende! Skal bli moro å se om det er noe forandring på min test i morgen. Krysser fingrene for oss alle -Noen som merker noe symptomer? TR og graviditetssymptomer er jo rimelig likt men
Oj, hvor mange DPO? Har du tatt ny?Ser ut som jeg fikk en falsk positiv i går. Tok en g-strimmel og en EL-strimmel på samme urin la de bort og livet skjedde. Så på den igjen dag og der er det uten tvil en antydning til strek men ugyldig siden tørket. Ikke lett å få det med på bildet. Det er ikke en nylig kjøpt test men en med utløpsdato i tidlig 2025 en gang
Jeg skjønner ikke. Har du hatt el likevel?Ser ut som jeg fikk en falsk positiv i går. Tok en g-strimmel og en EL-strimmel på samme urin la de bort og livet skjedde. Så på den igjen dag og der er det uten tvil en antydning til strek men ugyldig siden tørket. Ikke lett å få det med på bildet. Det er ikke en nylig kjøpt test men en med utløpsdato i tidlig 2025 en gang
Oj, hvor mange DPO? Har du tatt ny?
Jeg skjønner ikke. Har du hatt el likevel?
Kan oppdatere datoene mine til:Iii123 - 36 - B2 - PP17 - EL 4/10 - IKM 17/10
Begynte å spotte i dag, så regner med TR er i morgen, men mulig jeg må oppdatere datoene litt senere.