❤️IKM uke 42❤️

Blir alltid så glad når jeg er 5 DPO, endelig kan det skje :love7 Selv om jeg ikke føler meg så veldig optimistisk så kan egget feste seg fra i dag om det ble befruktet.

Dagens test fra testetøsen her :laughing002 Jeg tenkte jo egentlig denne var rimelig blenda, men så måtte jeg jo teste appen til @Smaragd89, som ikke var helt enig? Da aner man jo et håp eller en liten usikkerhet? Kan dere se noe? Er jo bare 7dpo, så er jo veldig tidlig. Alle samme test hehe :love7
Ser noe der ja :) Veldig spennende! Skal bli moro å se om det er noe forandring på min test i morgen. :) Krysser fingrene for oss alle :D -Noen som merker noe symptomer? TR og graviditetssymptomer er jo rimelig likt men :hilarious:

Haha dere er håpløse :hilarious: Men så lenge dere liker å teste så for all del - kjør på! Her sitter jeg foreløpig stille i båten☺️

Enig i at det er så spennende å være 5 dpo - hvis det skjer noe så skjer det snart❤️

Ser noe der ja :) Veldig spennende! Skal bli moro å se om det er noe forandring på min test i morgen. :) Krysser fingrene for oss alle :D -Noen som merker noe symptomer? TR og graviditetssymptomer er jo rimelig likt men :hilarious:
Nei, ikke så mye. Er jo alt for tidlig, kjenner det samme nå som sist :hilarious:

Haha dere er håpløse :hilarious: Men så lenge dere liker å teste så for all del - kjør på! Her sitter jeg foreløpig stille i båten☺️

Enig i at det er så spennende å være 5 dpo - hvis det skjer noe så skjer det snart❤️
Noen må være det også :laughing001

Jaaaa, tenk om vi kunne fått en liten festeblødning eller no.. bare et lite tegn på at endelig er det vår tur :smiley-angelic001:love7

Absolutt null symptomer så langt, men for min del er det både for tidlig mtp. TR og mtp en evt. graviditet.

Får nok ikke symptomer for TR før 10 dpo, som er dagen jeg begynner å teste☺️

Ja det blir spennende!!
Jeg merker ingenting enda.. ble gravid i april, som endte i senabort. Da ble jeg gravid på typ PP 0, hadde akkurat fått beskjed av riksen om at vi kunne begynne å prøve (har en sykdom som gjør at graviditet krever mye planlegging og oppfølging av riksen), da gikk vi rett hjem og «prøvde» :laughing002 Hadde positiv test 13 dager senere, testet bare pga EKSTREMT ømme/vonde pupper. Men aner ikke hvor mange dpo det startet. Har derfor hatt liten tro på graviditet nå siden jeg ikke kjenner noe, men lettelse når dere sier det er altfor tidlig å kjenne noe:angelic:

Nå begynner jeg å bli rastløs her:hilarious: Har enda ikke hatt EL og noen av dere har begynt med graviditets testene allerede :) Får lyst til å ta graviditets test selv, uten en gang å ha hatt EL :hilarious::hilarious: Dette kommer til å bli noen lange dager frem mot TR :p Men sykt gøy å ha deres tester å se på når jeg ikke kan ta noen selv :D

Æsj! Ble smittet av testelysten :p den var jo selvfølgelig blendahvit.. hadde egentlig ikke forventet noe annet da det er for tidlig

Ser ut som jeg fikk en falsk positiv i går. Tok en g-strimmel og en EL-strimmel på samme urin la de bort og livet skjedde. Så på den igjen dag og der er det uten tvil en antydning til strek men ugyldig siden tørket. Ikke lett å få det med på bildet. Det er ikke en nylig kjøpt test men en med utløpsdato i tidlig 2025 en gang

Vedlegg

• IMG_3088.jpeg
    IMG_3088.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 80
Ser ut som jeg fikk en falsk positiv i går. Tok en g-strimmel og en EL-strimmel på samme urin la de bort og livet skjedde. Så på den igjen dag og der er det uten tvil en antydning til strek men ugyldig siden tørket. Ikke lett å få det med på bildet. Det er ikke en nylig kjøpt test men en med utløpsdato i tidlig 2025 en gang
Oj, hvor mange DPO? Har du tatt ny?

Jeg skjønner ikke. Har du hatt el likevel?

Oj, hvor mange DPO? Har du tatt ny?
Jeg skjønner ikke. Har du hatt el likevel?

Har ikke hatt antydning til EL og tviler på at jeg har hatt EL siden jeg er på CD14 men tok en strimmel bare fordi jeg har merkelig kropp for tiden og da tar jeg av og til en g-strimmel samtidig. Tok ny i dag men rimelig sikker på at den var blendet. Har ikke hatt tid til å myse etter strek :wacky:

Herregud, er det lov å si at jeg kjenner det små verker litt i høyre pupp :angelic: er jo bare 5 DPO, men har ikke kjent det de andre PP vi har vært igjennom

Lov å håpe det er tegn på noe positivt :hilarious:

Last edited:
Back
Topp