❤️IKM UKE 40❤️

Ehhh… jeg er 3-4 dager unna IKM, og fikk akkurat rosa utflod på papiret? Har aldri spottet før IKM før, og syklusen min har aldri vært kortere enn 29 dager… håper ikke kroppen begynner å tulle andre veien nå da, og gi meg kortere lutealfase!

Hadde ikke festeblødning med førstemann tror jeg (for 10 år siden), og er nå på 12 DPO. Uansett litt seint med festeblødning? Testet blenda på utvannet urin på 10 DPO. Så tror det er duste-syklus bare… tempen er jo på vei ned, og alt av symptomer er borte… ÆSJ

Ehhh… jeg er 3-4 dager unna IKM, og fikk akkurat rosa utflod på papiret? Har aldri spottet før IKM før, og syklusen min har aldri vært kortere enn 29 dager… håper ikke kroppen begynner å tulle andre veien nå da, og gi meg kortere lutealfase!

Hadde ikke festeblødning med førstemann tror jeg (for 10 år siden), og er nå på 12 DPO. Uansett litt seint med festeblødning? Testet blenda på utvannet urin på 10 DPO. Så tror det er duste-syklus bare… tempen er jo på vei ned, og alt av symptomer er borte… ÆSJ
Føler med deg, veldig kjedelig når håpet går til grunne og alt føles tapt :sorry: ingen grei følelse.

Hvordan går det med deg @Ari<3 ?❤️
Takk for at du spør ❤️ Her går det ok. Syklusdag 5 siden vi er over midnatt. Ferdig å blø. Kommer til å prøve denne PP også, men jeg må forsøke å ha et distansert og ikke håpefullt forhold til det, pga studie. Prøve å styre unna tidligtesting :hilarious: Vurderer fertilitetssjekk privat i desember om det ikke klaffer nå, i november har jeg uansett ikke tid :shy:

Lest litt hvordan det har gått med dere. Her kom mensen igjen søndag 3 november. Så klaffet ikke denne mnden heller. Men det regnet jeg ikke helt med heller, siden det var vanskelig å finne eggløsning. Og vi fikk bare lagt aksjer en kveld... Men men! Får jo bare prøve igjen. Prøver å kikke innom her innimellom, men må prøve å ikke stresse så med det her. Hadde jo egentlig termin nå 14 november. Så huet henger ikke med. Fortsatt sykemeldt 50%. Og nav og jobb er et jævla rot altså!!! Jobb vil ikke ha sykemeldinga mi og får ikke fylt ut til nav de dagene jeg jobber.... Fuck it!!!

Lest litt hvordan det har gått med dere. Her kom mensen igjen søndag 3 november. Så klaffet ikke denne mnden heller. Men det regnet jeg ikke helt med heller, siden det var vanskelig å finne eggløsning. Og vi fikk bare lagt aksjer en kveld... Men men! Får jo bare prøve igjen. Prøver å kikke innom her innimellom, men må prøve å ikke stresse så med det her. Hadde jo egentlig termin nå 14 november. Så huet henger ikke med. Fortsatt sykemeldt 50%. Og nav og jobb er et jævla rot altså!!! Jobb vil ikke ha sykemeldinga mi og får ikke fylt ut til nav de dagene jeg jobber.... Fuck it!!!
Så leit at det ikke klaffet for deg heller. Vet du hvilken IKM gruppe du havner i nå? Jeg vingler mellom 47 og 48, syklusdag 12 nå, tester etter EL og legger aksjer. Har troen, har ikke troen, veksler.

Hvordan går det med dere andre som var her inne?
@Vickar @Brutus @LilleVimsen @Lykketroll1 @Lilje1992 @tonerose1 @Luringen1 & @Mindel ? ❤️ andre jeg har glemt å tagge må gjerne også oppdatere! :love017
Det humper og går.. eller rettere sagt; jeg humper og ikke går :hilarious: Jeg brakk ankelen for 2 uker siden, så ligger for det meste på sofaen. Fått Walker på beinet og krykker.. Er sykemeldt både pga dét og kvalmen. Sover skikkelig dårlig og drømmer mye rart, så er veldig trøtt. Jeg er 9+4 i dag ❤️ var på UL for 1,5 uke siden og fikk se et bankende hjerte :) Skal ta nipt + UL om 10 dager :happy: Ellers går det bra her ❤️

Hvordan går det med deg? ❤️

Dette høres vanskelig ut for deg :/
Hvordan går det nå? Har det løst seg med nav og jobb? Slitsomt å ha det hengende over seg i tillegg til alt annet..

He
Hvordan går det med dere andre som var her inne?
@Vickar @Brutus @LilleVimsen @Lykketroll1 @Lilje1992 @tonerose1 @Luringen1 & @Mindel ? ❤️ andre jeg har glemt å tagge må gjerne også oppdatere! :love017
Hei❤️

Her går det fint. Blødningene begynte å avta forrige uke - noe som var ekstremt godt etter flere uker med blødninger hver eneste dag som igjen gav store bekymringer. Det går lenger og lenger tid mellom hver gang jeg er «bekymret» og nå har jeg ikke vært på UL på 2 uker og skal ikke på UL før neste uke. Dette fordi samboer ikke var med på siste og gjerne vil se neste uke når jeg er 10 uker på vei. I skrivende stund er jeg 9+2 :)

Kvalmen har avtatt litt, men kjenner den kommer i bølger gjennom dagen og uken generelt. Sulten har kommet tilbake og det setter jeg pris på. For en uke siden klarte jeg både å lage middag OG spise middagen, og det er første gangen på 4 uker ca.

Utover det sliter jeg med det samme som @tonerose1 der jobb tar all energi og jeg henger langt bakpå med skole - noe som stresser meg iherdig da vi snart har eksamen (desember).

Hvordan går det med deg?❤️ spennende at du er i gang med testingen igjen!

Alt er bra her. Ekstremt trøtt og føler jeg ligger bakpå med alt av skole :smiley-ashamed004 Jobben tar all energi iløpet av dagen. Jeg er idag 8+5 da jeg ble satt tilbake 3 dager på forrige ultralyd. Ellers er alt bra! :Heartred

Hvordan har du det Ari? Holder du motet oppe? :love017
Dette med skole kjenner jeg er forferdelig stressende nå…

Back
Topp