Alt så bra ut på ultralyd!!! Det trodde jeg ikke
Så bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt så bra ut på ultralyd!!! Det trodde jeg ikke
Så bra!Alt så bra ut på ultralyd!!! Det trodde jeg ikke
Herlig!!Alt så bra ut på ultralyd!!! Det trodde jeg ikke
Føler med deg, veldig kjedelig når håpet går til grunne og alt føles tapt ingen grei følelse.Ehhh… jeg er 3-4 dager unna IKM, og fikk akkurat rosa utflod på papiret? Har aldri spottet før IKM før, og syklusen min har aldri vært kortere enn 29 dager… håper ikke kroppen begynner å tulle andre veien nå da, og gi meg kortere lutealfase!
Hadde ikke festeblødning med førstemann tror jeg (for 10 år siden), og er nå på 12 DPO. Uansett litt seint med festeblødning? Testet blenda på utvannet urin på 10 DPO. Så tror det er duste-syklus bare… tempen er jo på vei ned, og alt av symptomer er borte… ÆSJ
Takk for at du spør Her går det ok. Syklusdag 5 siden vi er over midnatt. Ferdig å blø. Kommer til å prøve denne PP også, men jeg må forsøke å ha et distansert og ikke håpefullt forhold til det, pga studie. Prøve å styre unna tidligtesting Vurderer fertilitetssjekk privat i desember om det ikke klaffer nå, i november har jeg uansett ikke tidHvordan går det med deg @Ari<3 ?
Dette var gode nyheter! Glad på dine vegneAlt så bra ut på ultralyd!!! Det trodde jeg ikke
Det ble ingen spire.. så nå er det uvisst om og når vi kommer i gang igjen.Hvordan gikk det med deg?
Så leit at det ikke ble spire jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg håper det ordner seg for dere og at dere finner ut av detDet ble ingen spire.. så nå er det uvisst om og når vi kommer i gang igjen.
Så leit at det ikke klaffet for deg heller. Vet du hvilken IKM gruppe du havner i nå? Jeg vingler mellom 47 og 48, syklusdag 12 nå, tester etter EL og legger aksjer. Har troen, har ikke troen, veksler.Lest litt hvordan det har gått med dere. Her kom mensen igjen søndag 3 november. Så klaffet ikke denne mnden heller. Men det regnet jeg ikke helt med heller, siden det var vanskelig å finne eggløsning. Og vi fikk bare lagt aksjer en kveld... Men men! Får jo bare prøve igjen. Prøver å kikke innom her innimellom, men må prøve å ikke stresse så med det her. Hadde jo egentlig termin nå 14 november. Så huet henger ikke med. Fortsatt sykemeldt 50%. Og nav og jobb er et jævla rot altså!!! Jobb vil ikke ha sykemeldinga mi og får ikke fylt ut til nav de dagene jeg jobber.... Fuck it!!!
Alt er bra her. Ekstremt trøtt og føler jeg ligger bakpå med alt av skole Jobben tar all energi iløpet av dagen. Jeg er idag 8+5 da jeg ble satt tilbake 3 dager på forrige ultralyd. Ellers er alt bra!Hvordan går det med dere andre som var her inne?
@Vickar @Brutus @LilleVimsen @Lykketroll1 @Lilje1992 @tonerose1 @Luringen1 & @Mindel ? andre jeg har glemt å tagge må gjerne også oppdatere!
Det humper og går.. eller rettere sagt; jeg humper og ikke går Jeg brakk ankelen for 2 uker siden, så ligger for det meste på sofaen. Fått Walker på beinet og krykker.. Er sykemeldt både pga dét og kvalmen. Sover skikkelig dårlig og drømmer mye rart, så er veldig trøtt. Jeg er 9+4 i dag var på UL for 1,5 uke siden og fikk se et bankende hjerte Skal ta nipt + UL om 10 dager Ellers går det bra herHvordan går det med dere andre som var her inne?
@Vickar @Brutus @LilleVimsen @Lykketroll1 @Lilje1992 @tonerose1 @Luringen1 & @Mindel ? andre jeg har glemt å tagge må gjerne også oppdatere!
Tja går bra her. Hektiske dager! Fertilitessjekk på kalenderen 22. november, så må bare holde ut til da (vi prøver som normalt frem til det)! CD 9 i dagHvordan går det med dere andre som var her inne?
Dette høres vanskelig ut for deg :/Lest litt hvordan det har gått med dere. Her kom mensen igjen søndag 3 november. Så klaffet ikke denne mnden heller. Men det regnet jeg ikke helt med heller, siden det var vanskelig å finne eggløsning. Og vi fikk bare lagt aksjer en kveld... Men men! Får jo bare prøve igjen. Prøver å kikke innom her innimellom, men må prøve å ikke stresse så med det her. Hadde jo egentlig termin nå 14 november. Så huet henger ikke med. Fortsatt sykemeldt 50%. Og nav og jobb er et jævla rot altså!!! Jobb vil ikke ha sykemeldinga mi og får ikke fylt ut til nav de dagene jeg jobber.... Fuck it!!!
HeiHvordan går det med dere andre som var her inne?
Dette med skole kjenner jeg er forferdelig stressende nå…Alt er bra her. Ekstremt trøtt og føler jeg ligger bakpå med alt av skole Jobben tar all energi iløpet av dagen. Jeg er idag 8+5 da jeg ble satt tilbake 3 dager på forrige ultralyd. Ellers er alt bra!
Hvordan har du det Ari? Holder du motet oppe?