❤️IKM UKE 40❤️

Alt er bra her. Ekstremt trøtt og føler jeg ligger bakpå med alt av skole :smiley-ashamed004 Jobben tar all energi iløpet av dagen. Jeg er idag 8+5 da jeg ble satt tilbake 3 dager på forrige ultralyd. Ellers er alt bra! :Heartred

Hvordan har du det Ari? Holder du motet oppe? :love017
Heftig med jobb, skole og graviditet! Kjedelig å føle at man henger etter med skole, jeg relaterer. Prøvingen tar mye fokus som jeg heller burde brukt i studiene, eller så burde jeg skrevet en fagoppgave om TTC og slått to fluer i en smekk :laughing002 Litt sent for det nå :smiley-ashamed004

Motet varierer veldig. En stor del av meg vil si «fuck dette» og heller bli rågod i sporten jeg holder på med og føle meg vel i min egen kropp. Jeg blir veldig forsiktig som prøver (sporten kan være high impact og lett å skade seg) og jeg føler meg eklere jo mindre jeg får gjort det jeg liker. Kanskje det ikke er meningen at vi skal få tre barn, kanskje er det ikke tiden for det nå, eller kanskje spira sitter denne runden :dontknow prøver å ikke grave meg ned i filosofiske spørsmål og heller prøve å balansere på et vis. Prøver å ikke ha forhåpninger, samtidig som jeg klikket hjem flere nye tester :bag: kommer nok til å gå på en testesmell ja :hilarious: ambivalent forhold altså, men prøver jo videre :happy:

Det humper og går.. eller rettere sagt; jeg humper og ikke går :hilarious: Jeg brakk ankelen for 2 uker siden, så ligger for det meste på sofaen. Fått Walker på beinet og krykker.. Er sykemeldt både pga dét og kvalmen. Sover skikkelig dårlig og drømmer mye rart, så er veldig trøtt. Jeg er 9+4 i dag ❤️ var på UL for 1,5 uke siden og fikk se et bankende hjerte :) Skal ta nipt + UL om 10 dager :happy: Ellers går det bra her ❤️

Hvordan går det med deg? ❤️
Shit, for en uflaks! God bedring med ankelen ❤️ godt å høre at det går greit ellers, utenom kvalmen jeg håper dabber av snarlig.
Skrev et lengre svar til tonerose oppi her hvis du vil lese :shy:❤️ takk som spør!

Tja går bra her. Hektiske dager! Fertilitessjekk på kalenderen 22. november, så må bare holde ut til da (vi prøver som normalt frem til det)! CD 9 i dag :Heartred
Spennende med fertilitetssjekk, oppdater gjerne ❤️ Er det noe spesielt du håper når svar på eller hjelp til? Håper spira sitter for oss, kanskje det kan bli august-babyer? :love017

He

Hei❤️

Her går det fint. Blødningene begynte å avta forrige uke - noe som var ekstremt godt etter flere uker med blødninger hver eneste dag som igjen gav store bekymringer. Det går lenger og lenger tid mellom hver gang jeg er «bekymret» og nå har jeg ikke vært på UL på 2 uker og skal ikke på UL før neste uke. Dette fordi samboer ikke var med på siste og gjerne vil se neste uke når jeg er 10 uker på vei. I skrivende stund er jeg 9+2 :)

Kvalmen har avtatt litt, men kjenner den kommer i bølger gjennom dagen og uken generelt. Sulten har kommet tilbake og det setter jeg pris på. For en uke siden klarte jeg både å lage middag OG spise middagen, og det er første gangen på 4 uker ca.

Utover det sliter jeg med det samme som @tonerose1 der jobb tar all energi og jeg henger langt bakpå med skole - noe som stresser meg iherdig da vi snart har eksamen (desember).

Hvordan går det med deg?❤️ spennende at du er i gang med testingen igjen!
Så godt å høre at blødningene roer seg ❤️ du virker litt mer avslappet nå, håper det stemmer. Godt at kvalmen er på bedringens vei, det er virkelig heftig når det står på. Får du medisiner for det?
Som jeg skrev til tonerose oppi her, relaterer jeg til dette med skolearbeid. Prøvingen og håpet er jo mentalt krevende når det resulterer i utåmoditghet og skuffelse. Jeg har ingen eksamener dette semesteret, men fagoppgave x3 :bag: Les gjerne hva jeg skrev til tonerose som en oppdatering på hvordan det går her :love017

Shit, for en uflaks! God bedring med ankelen ❤️ godt å høre at det går greit ellers, utenom kvalmen jeg håper dabber av snarlig.
Skrev et lengre svar til tonerose oppi her hvis du vil lese :shy:❤️ takk som spør!
Takk ❤️

Krysser fingrene for at du får en positiv test og at spiren sitter denne pp’n ❤️ Og lykke til med studiene og fagoppgavene :)

Back
Topp