Heftig med jobb, skole og graviditet! Kjedelig å føle at man henger etter med skole, jeg relaterer. Prøvingen tar mye fokus som jeg heller burde brukt i studiene, eller så burde jeg skrevet en fagoppgave om TTC og slått to fluer i en smekk Litt sent for det nåAlt er bra her. Ekstremt trøtt og føler jeg ligger bakpå med alt av skole Jobben tar all energi iløpet av dagen. Jeg er idag 8+5 da jeg ble satt tilbake 3 dager på forrige ultralyd. Ellers er alt bra!
Hvordan har du det Ari? Holder du motet oppe?
Motet varierer veldig. En stor del av meg vil si «fuck dette» og heller bli rågod i sporten jeg holder på med og føle meg vel i min egen kropp. Jeg blir veldig forsiktig som prøver (sporten kan være high impact og lett å skade seg) og jeg føler meg eklere jo mindre jeg får gjort det jeg liker. Kanskje det ikke er meningen at vi skal få tre barn, kanskje er det ikke tiden for det nå, eller kanskje spira sitter denne runden prøver å ikke grave meg ned i filosofiske spørsmål og heller prøve å balansere på et vis. Prøver å ikke ha forhåpninger, samtidig som jeg klikket hjem flere nye tester kommer nok til å gå på en testesmell ja ambivalent forhold altså, men prøver jo videre