Oj, så spennende! Høres lurt ut å vente til 9 dpo - er jo bare tre dager til Har hørt at det ikke skal ha noe å si hvor lang lh-toppen er, at egget slipper uansett 24-48 timer etter man først får lh-topp, men jeg er ikke sikker Det blir jo uansett spennende å se om det har noe å si denne pp’n6 dpo her og forsøker å fokusere på studiene håper å holde meg til 9 dpo før jeg tester. Føler 8 dpo er den kritiske dagen hvor alt går til grunne før.
Litt spent, for de andre syklusene har jeg hatt veldig langt LH topper med knallpositive EL- tester over 2-3 dager før nivåene synker og tempen bekrefter at EL omsider skjer. Denne runden hadde jeg kun et par positive tester over under ett døgn totalt, så det kan kanskje tyde på at egget slapp mye enklere? Slapp også det jævlig stygge kviseutbruddet jeg har fått i forbindelse med EL siden i vår. Kanskje positivt? Mannen tror jeg er gravid, så det er jo hyggelig. Prøver å vedlikeholde en passe pessimistisk tilnærming, det hjalp i alle fall ingenting å «tenke positive tanker» i forrige PP Sykt effektivt for å bygge opp til megaskuffelse i alle fall, det gidder jeg ikke nå
Og så sluttet jeg å amme HELT på syklusdag 8, etter 4 år og 3 dager, så det kan jo hende det er det som påvirket EL? Og huden? Ikke lett å si, men vi får se om det har utgjort en forskjell.
Hvordan ligger du an nå?
Skjønner at det føles lenge til, men håper tiden går fortere enn du tror et hematom? I så fall veldig bra at det ble fanget opp! Og at det gir deg svar og ro. Relaterer til det med skole, fremdeles. Deadlines nærmer seg, så jeg må finne hyperfokus nå for å komme i mål. Håper det distraherer litt fra de siste dagene dpo fram mot en positiv eller negativ test.
Hvordan ligger du an nå? Og kvalme?
Kan jo hende ammingen har hatt noe å si, men er ikke sikkert. Jeg ble gravid nå selv om jeg ammet to ganger daglig. Krysser fingrene for deg, og du mååå dele testene dine med oss (hvis du vil da, hehe)
Jeg er 11+0 i dag, og skal på UL + NIPT etterpå Er veldig spent på det! Også skal jeg på OTUL om 10 dager