Ikke i Norge, men man får det i Sverige og DanmarkSkjønner det er jo fint at muligheten er der. Får man vite kjønn også fra NIPT? Mener jeg husker det fra amerikanske babyforum for noen år siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i Norge, men man får det i Sverige og DanmarkSkjønner det er jo fint at muligheten er der. Får man vite kjønn også fra NIPT? Mener jeg husker det fra amerikanske babyforum for noen år siden.
Så teit at de ikke gidder å ta det med i prøvesvaret når det i teorien kunne være enkelt? Haha blir oppgitt av Norge av og tilIkke i Norge, men man får det i Sverige og Danmark
Ja, det er så teit at det skal være så strengt her. Er jo bare tre år siden nipt ble tillatt i Norge da, så vi henger jo veldig etter der..Så teit at de ikke gidder å ta det med i prøvesvaret når det i teorien kunne være enkelt? Haha blir oppgitt av Norge av og til
Jepp, enkelte ting er vi ikke noe gode på her til landsJa, det er så teit at det skal være så strengt her. Er jo bare tre år siden nipt ble tillatt i Norge da, så vi henger jo veldig etter der..
Hva med deg?Hvordan går det med dere nå?
Så fint dere får hjelp! Håper Letrozol gjør susen, hvis det ikke klaffer nå! Spennende Håper dere får god hjelp fremover, om det ikke skulle klaffe nåHumper og går mot jul Er vel. 1-2 DPO her. Begynner på Letrozol bedre syklus om det ikke klaffer nå Og gubben sist sjekke svømmerne sine 2. Januar (om jeg ikke blir gravid nå). Fin tips om en privat gynekolog med offentlig støtte som hjalp oss! Fikk ikke time før i mai, men får litt hjelp mens vi venter, og det er jo fantastisk
Jeg hadde UL i dag, og fikk vite at vi venter en liten jente Kvalmen gir ikke helt slipp, og i tillegg har jeg hatt bihulebetennelse i over én uke nå Tiden flyr frem mot jul nå, det går altfor fortHva med deg?
Jeg er like lite gravid som før og ganske lei for det Glad for å høre at ting går fremover for deg, så hyggelig med ei lita jente hvor langt har du kommet i svangerskapet nå?Hvordan går det med dere nå?
Så leit å høre Håper det sitter en spire snart! Krysser fingrene dere som ikke har blitt gravide ennå Skjønner hvor tungt det er å gå PP etter PP uten en positiv testJeg er like lite gravid som før og ganske lei for det Glad for å høre at ting går fremover for deg, så hyggelig med ei lita jente hvor langt har du kommet i svangerskapet nå?
Å så stas med en liten jente, så heldig Ja, tiden går grusomt fort, her kommer julegjester i morgen - så da er jula i gang. Nå står vi oppå hodet og vasket kjøleskap og komfyrSå fint dere får hjelp! Håper Letrozol gjør susen, hvis det ikke klaffer nå! Spennende Håper dere får god hjelp fremover, om det ikke skulle klaffe nå
Jeg hadde UL i dag, og fikk vite at vi venter en liten jente Kvalmen gir ikke helt slipp, og i tillegg har jeg hatt bihulebetennelse i over én uke nå Tiden flyr frem mot jul nå, det går altfor fort
Ja, jeg fikk jo gutt i fjor, så blir veldig koselig å få en av hver Så koselig med julegjester Haha, jeg skulle tatt en skikkelig julerengjøring selv, men det har vi ikke hatt ork til, med sykdom og svangerskapskvalme/trøtthet Har ikke fått kjøpt juletre ennå engang Jeg pleier alltid å være ganske tidlig ute med å få det opp og pynte det Jaja, er vi som reiser vekk på julemiddager i år, så den store rengjøringen får avventeÅ så stas med en liten jente, så heldig Ja, tiden går grusomt fort, her kommer julegjester i morgen - så da er jula i gang. Nå står vi oppå hodet og vasket kjøleskap og komfyr
Det er så utrolig unødvendig kommentar! Hvorfor skal folk blande seg opp i det?! Man må da kunne drikke alkoholfritt uten at det er noen grunn til det også! Gravid- og babyspørsmål burde folk spare seg for. De vet ingenting om man er ufrivillig barnløse, har prøvd i mange år, ikke vil ha barn osv! Husker jeg satt i lunsjen på jobben for mange år siden og sa "jeg har vært så kvalm i det siste" og ei kollega som nesten ikke kjente meg sa "kanskje du er gravid?". Jeg var ikke gravid, men jeg kjente jeg ble skikkelig provosert, for det var så unødvendig kommentar..Her er jeg på 5 DPO og gleder meg til litt ferie Lei av jobb og lei av å gå og unnskylde meg for å ikke drikke («åh, er du gravid???»)… kan ikke folk bare ikke blande seg når man velger å kjøre i jula da..? Heldigvis ikke så mange som spør om dagen, men de jeg kjenner minst kommer med spørsmålet…
Begynner 12 DPO, hater å teste tidlig! Er optimistisk for har klaffet perfekt med aksjelegging, men har vært det de 6 foregående PP også, så aner ikkeDet er så utrolig unødvendig kommentar! Hvorfor skal folk blande seg opp i det?! Man må da kunne drikke alkoholfritt uten at det er noen grunn til det også! Gravid- og babyspørsmål burde folk spare seg for. De vet ingenting om man er ufrivillig barnløse, har prøvd i mange år, ikke vil ha barn osv! Husker jeg satt i lunsjen på jobben for mange år siden og sa "jeg har vært så kvalm i det siste" og ei kollega som nesten ikke kjente meg sa "kanskje du er gravid?". Jeg var ikke gravid, men jeg kjente jeg ble skikkelig provosert, for det var så unødvendig kommentar..
Men 5 dpo - når skal du begynne å teste? Er du optimistisk? Blir nok godt med litt ferie nå ja
Spennende! Krysser fingreneBegynner 12 DPO, hater å teste tidlig! Er optimistisk for har klaffet perfekt med aksjelegging, men har vært det de 6 foregående PP også, så aner ikke
Oi, så fort tiden går! Håper kvalmen roer seg snart, ikke noe kjekt når det preger hverdagen.Så leit å høre Håper det sitter en spire snart! Krysser fingrene dere som ikke har blitt gravide ennå Skjønner hvor tungt det er å gå PP etter PP uten en positiv test
Jeg er 15+4 i dag
Huff, ja, det skjønner jeg er vondt.. Forhåpentligvis blir du gravid veldig snart!Oi, så fort tiden går! Håper kvalmen roer seg snart, ikke noe kjekt når det preger hverdagen.
Jeg vet ikke om du husker (husker ikke hvor jeg skrev det), men jeg har ei venninne som ble gravid med termin i juni, og de andre barna våre er like gamle. Nå er de der at folk begynner å få vite at de er gravide, det var juleavslutning i bhg her om dagen, så da gratulerer de dem og ser på meg - with excitement som om jeg skal følge opp med at vi også er gravide kjenner veldig på at dét er vondt. Er 12-13dpo i dag, ikke testa, venter tr hvert sekund. Og så høres jeg bare så sur og bitter ut, så jeg unngår forum litt om dagen, for jeg har ikke noe oppløftende å komme med.
Jeg er gravid likevelHuff, ja, det skjønner jeg er vondt.. Forhåpentligvis blir du gravid veldig snart!
Åå, herregud, gratulerer såå mye!! Så gøy at det endelig klaffet! En liten septemberspire da?Jeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153