Gratulerer så mye!! Fy flate det er velfortjent nåJeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!! Fy flate det er velfortjent nåJeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153
FantastiskJeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153
Wow, og DEN streken!!! Gratulerer så myeJeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153
Ååå gratulerer sååå mye!! Dette var gøyJeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153
Ååååh nå ble jeg sååå glad! Og jeg som vanligvis blir litt hemmelig sur når folk sier de er gravid Da må jeg få positiv test jeg også denne mnd!Jeg er gravid likevel Vis vedlegget 451153
Tusen takk termin er rett i starten av september, (tredje kanskje?), men det blir nok august-babyÅå, herregud, gratulerer såå mye!! Så gøy at det endelig klaffet! En liten septemberspire da?
Tusen takkGratulerer så mye!! Fy flate det er velfortjent nå
Fantastisk
Jaa, den var godt forbi «tolke»-stadiet, «er dette en strek mon tro» eller «kan det være?» den kom med en gang, selv på ettermiddagenWow, og DEN streken!!! Gratulerer så mye
Tusen takkÅåå gratulerer sååå mye!! Dette var gøy
Jeg håper veldig for deg! Hadde vært så hyggelig med samme terminforumÅåååh nå ble jeg sååå glad! Og jeg som vanligvis blir litt hemmelig sur når folk sier de er gravid Da må jeg få positiv test jeg også denne mnd!