❤️IKM UKE 40❤️

Mista helt trua i går kveld/natt! Var såååå kvalm hele ettermiddagen og kvelden i går, og legger meg til å sove, og PANG! Murringer! Sånn ubehagelige murringer, men like vel ikke mensen-murringer. Det stakk og strakk og holdt på og jeg ble helt svett! Det var liksom bare stikkende og strekkernde og ikke i sånne tak som mensenmurringer, men skikkelig ubehagelig og på grensa til vondt..! :arghh:
Tempen hadde like vel steget på morgenen i dag, og temp-kurva mi ser fortsatt lovende ut, men føler løpet er kjørt… Kvalm og fortsatt mye utflod nå også… 10 dpo i dag.
*sniker* vil ikke gi falskt håp eller noe, men de smertene der matcher helt de jeg hadde i starten av oktober! Fikk positiv graviditetstest kvelden etterpå :Heartred
 
Æsj… ble ivrig, tok en tidlig test (på ettermiddagsurin) og en vanlig fra babyplan, blendahvit som vanlig:crybaby210 dpo… er det fortsatt håp? Tempen er fortsatt høy (36,79 i dag tidlig - stigende), og mye utflod. Visste jeg skulle latt være å teste, nå må jeg vente på TR helt til lørdag :arghh:
 

Vedlegg

  • IMG_7156.jpeg
    IMG_7156.jpeg
    129,8 KB · Visninger: 15
Last edited:
Back
Topp