❤️IKM UKE 40❤️

Mista helt trua i går kveld/natt! Var såååå kvalm hele ettermiddagen og kvelden i går, og legger meg til å sove, og PANG! Murringer! Sånn ubehagelige murringer, men like vel ikke mensen-murringer. Det stakk og strakk og holdt på og jeg ble helt svett! Det var liksom bare stikkende og strekkernde og ikke i sånne tak som mensenmurringer, men skikkelig ubehagelig og på grensa til vondt..! :arghh:
Tempen hadde like vel steget på morgenen i dag, og temp-kurva mi ser fortsatt lovende ut, men føler løpet er kjørt… Kvalm og fortsatt mye utflod nå også… 10 dpo i dag.
*sniker* vil ikke gi falskt håp eller noe, men de smertene der matcher helt de jeg hadde i starten av oktober! Fikk positiv graviditetstest kvelden etterpå :Heartred

Æsj… ble ivrig, tok en tidlig test (på ettermiddagsurin) og en vanlig fra babyplan, blendahvit som vanlig:crybaby210 dpo… er det fortsatt håp? Tempen er fortsatt høy (36,79 i dag tidlig - stigende), og mye utflod. Visste jeg skulle latt være å teste, nå må jeg vente på TR helt til lørdag :arghh:

Vedlegg

• IMG_7156.jpeg
    IMG_7156.jpeg
    129,8 KB · Visninger: 50
Last edited:
Æsj… ble ivrig, tok en tidlig test og en vanlig fra babyplan, blendahvit som vanlig:crybaby210 dpo… er det fortsatt håp? Tempen er fortsatt høy (36,79 i dag tidlig - stigende), og mye utflod. Visste jeg skulle latt være å teste, nå må jeg vente på TR helt til lørdag :arghh:

Det er fortsatt håp!!

Æsj… ble ivrig, tok en tidlig test (på ettermiddagsurin) og en vanlig fra babyplan, blendahvit som vanlig:crybaby210 dpo… er det fortsatt håp? Tempen er fortsatt høy (36,79 i dag tidlig - stigende), og mye utflod. Visste jeg skulle latt være å teste, nå må jeg vente på TR helt til lørdag :arghh:
Veldig spent på om du har testet mer i dag? :nailbiting:

Dere er så gode her inne! :Heartred Får ta tiden til hjelp! Holder meg unna tester iallfall :laughing021
Men skjønner veldig godt at du ønsker å beskytte deg selv mot skuffelsen, det er helt naturlig! Og så er det ulikt hvordan vi ønsker å beskytte en selv. Jeg tester masse så jeg "innser" at det ikke går, og hadde blitt mer lei megbom jeg ventet og håpet, for så en stor skuffelse, om du skjønner. Mens andre ikke takler å se negative tester over flere dager.. Så gjør det som gjør deg best :Heartred viktig å ta vare på sin mentale helse oppi dette!

Men skjønner veldig godt at du ønsker å beskytte deg selv mot skuffelsen, det er helt naturlig! Og så er det ulikt hvordan vi ønsker å beskytte en selv. Jeg tester masse så jeg "innser" at det ikke går, og hadde blitt mer lei megbom jeg ventet og håpet, for så en stor skuffelse, om du skjønner. Mens andre ikke takler å se negative tester over flere dager.. Så gjør det som gjør deg best :Heartred viktig å ta vare på sin mentale helse oppi dette!
Samboer er borte helt til søndag denne uka, så takler bedre å vente enn å stå i den forbaska testinga alene :Heartred Kan fint se de negative testene, men synes bare det er unødvendig at TR ikke bare kan komme om det ikke klaffa :laughing021 Så da er det bedre å tenke at TR kommer lørdag uansett, så får jeg heller bli positivt overrasket!

HCG økt fra 6000 til over 15000 på 4 døgn. Fortsatt ikke noe kjempeøkning men jordmor sier hun er fornøyd
Så bra at jordmor er fornøyd ❤️ skal hcg fortsatt følges med på framover? Er du roligere selv?

Ingen test i dag! Men tempen gikk litt ned, så er vel bare å vente på tanta? :arghh:
Det er fortsatt håp! ❤️ Tempen kan gå litt opp og ned i dpo-land uten at det trenger å ha noe betydning for om man er gravid eller ikke :shy: Jeg hadde skikkelig jojo-temp i dpo-land forrige svangerskap!

Back
Topp