Så trist å høre! Har du vært hos lege/gynekolog? Slik at dere kan få litt hjelp om det ikke går denne gangen?Skimtet strek på to ulike tester i går, men blenda i dag 9dpo Mistet også troen i løpet av gårsdagen når utflod + andre symptomer forsvant. 97% sikker på at løpet er kjørt. Jeg er så skuffet og lei, ekstra skuffet når jeg tillater meg selv å håpe på noe og så går det til helvete likevel hvorfor kan ikke ting bare være enkelt av og til?
Etter en prat med mannen kom vi på at vi stiller litt annerledes enn forrige gang vi var prøvere, siden han etter baby2 fikk påvist en kronisk tilstand som gjør at han må gå på ulike medisiner, hvor to av dem visstnok kan redusere sædkvalitet så det bør vi vel sjekke ut, men jeg føler at problemet oppstår ved implantasjon, men det er kanskje problematisk hvis embryoet har lav kvalitet? Ikke vet jeg, men jeg orker virkelig ikke at dette skal bli et langdrygt, økonomisk og emosjonelt dyrt prosjekt. 3% sjanse for at jeg tar sorgene på forskudd nå, men
Heier fortsatt på dere og håper streken er tilbake i morgen!