JuliLykke12
Andre møte med forumet
Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro Håper så inderlig den sitter denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StemmerEr det ikke 53 som er sterke i fargen og 32 som er svak?
Ja, spesielt disse til maskinen (?) ser man det tydelig!Jeg er ingen strekekspert, og selv om jeg vet det er best å sammenligne annenhver dag, så virker det som det kan være en liten økning på de nederste testene eller?
Ingen tvil der, neiVet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro Håper så inderlig den sitter denne gangenVis vedlegget 444663
Gratulerer vil du jeg skal sette deg på gravid?Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller tro Håper så inderlig den sitter denne gangenVis vedlegget 444663
Flotte tester, gratulerer!Tenkte jeg skulle ta en test igjen i dag, har IKM i morgen. 14 DPO i dag.
Hadde negativ CB ultratidlig på torsdag, 10 DPO.
Nå var det ingen tvil på rfsu tidligtest, så måtte ta en med uker på også.
Herregud, det klaffet faktisk!
Vi brukte litt over 1,5 år sist. Han er nå 3 år
Haha, hjelp. Spennende, skummelt, alt på en gang
Kan settes på gravid
Gratulerer så myeTenkte jeg skulle ta en test igjen i dag, har IKM i morgen. 14 DPO i dag.
Hadde negativ CB ultratidlig på torsdag, 10 DPO.
Nå var det ingen tvil på rfsu tidligtest, så måtte ta en med uker på også.
Herregud, det klaffet faktisk!
Vi brukte litt over 1,5 år sist. Han er nå 3 år
Haha, hjelp. Spennende, skummelt, alt på en gang
Kan settes på gravid
Tusen takk Venter nok til IKM, da jeg har en del erfaring med kjemisk og SA..Gratulerer vil du jeg skal sette deg på gravid?
6 dager før betyr egentlig på dag 8 etter eggløsningen, det var nok litt tidlig! Du kan godt bruke strimler, mest fordi de er billigereFørste test i dag, EL var 17.09. Negativ..men burde kanskje brukt en sånn strimmel? Dette er en ultratidlig da, og skulle kunne brukes fra 6 dager før IKM Vis vedlegget 444701
Okei, ja da var jeg litt vel ivrig Vi er flere venninner som prøver så vi hyper hverandre litt opp6 dager før betyr egentlig på dag 8 etter eggløsningen, det var nok litt tidlig! Du kan godt bruke strimler, mest fordi de er billigere
Første test i dag, EL var 17.09. Negativ..men burde kanskje brukt en sånn strimmel? Dette er en ultratidlig da, og skulle kunne brukes fra 6 dager før IKM Vis vedlegget 444701
Ser veldig bra ut!Overlykkelig for hcg - stigningen!
Hvem skulle ha trodd dette..?
13 DPO idag, og dette er resultatet:
Ja, ikke noe galt i det, bare veldig morsomt og spennende, helt enigOkei, ja da var jeg litt vel ivrig Vi er flere venninner som prøver så vi hyper hverandre litt opp