❤️Ikm uke 39❤️

Yeeey! Offisielt ferdig for testing :hello2 :hello2
5 uker idag og terminen blir den 5.juni iflg appen:Heartred

Alltid et stort glede å se 3+ da vet man at stigningen går i den riktige retningen! Er bare ennå litt satt ut at det satt på første syklus :joyful: nå må den lille spiren kose seg og har det bra frem til juni :Heartred
Juni barn er herlige, kose deg med magen fremover :Heartpink

Da var uken vår over og jeg vil gjerne takke dere alle for følget :)
Gratulerer så mye til alle gravide ❤️ og lykke til dere som må prøve igjen ❤️

Nå tar jeg en forumspause, usikker på hvor lenge men i alle fall denne pp.

Gjerne tagg meg hvis det er noen jeg ikke har ført opp. Jeg kommer innom for å svare på PM i ny og ne :)
Du vil bli savnet :Heartred Men, er alltid godt med en pause i ny og ne :Heartred

Tusen takk, kjekt å høre ❤️ kjenner at en pause er på sin plass nå, samtidig vurdere hvor lenge vi skal prøve❤️
Ja, blir tungt når det aldri skjer noe.. og man mister helt fokus på det rundt seg til tider. man lever litt i en liten bli gravid boble. Litt godt og sprekke den også, få fokuset litt bort og tenke på noe annet. En dag så må det klaffe, kanskje det også klaffer når dere tenker på det minst :Heartred

Ja, blir tungt når det aldri skjer noe.. og man mister helt fokus på det rundt seg til tider. man lever litt i en liten bli gravid boble. Litt godt og sprekke den også, få fokuset litt bort og tenke på noe annet. En dag så må det klaffe, kanskje det også klaffer når dere tenker på det minst :Heartred
Akkurat dette er det jeg kjenner på, føler jeg går glipp av livet og de 2 barna jeg har. Følger ikke med på dato, kun på cd og dpo. Har vært i en skikkelig Bli gravid boble! Nå skal jeg ut av den boblen og nyte livet som er nå ❤️ hadde jo vært veldig fint om spiren satt nå :shy: er på pp 2 med god dose q10, håper det kan hjelpe :)

Akkurat dette er det jeg kjenner på, føler jeg går glipp av livet og de 2 barna jeg har. Følger ikke med på dato, kun på cd og dpo. Har vært i en skikkelig Bli gravid boble! Nå skal jeg ut av den boblen og nyte livet som er nå ❤️ hadde jo vært veldig fint om spiren satt nå :shy: er på pp 2 med god dose q10, håper det kan hjelpe :)
Føler veldig med deg når det kommer til det her. Har levd i min egen boble siden SA i Juni. Og hver mnd ble bare stress med å bli gravid igjen, og tårer pga TR. Og man ender med å glemme alt annet rundt seg og mister helt lysten til å gjøre noe. Man bare sitter der liksom menst alt annet flyr forbi uten at du selv merker det. Helt merkelig hvordan man bare fordufter liksom :sorry: Hadde en liten oppvåkning nå etter sist TR, hadde mange samtaler med mamma om det. Og nå må jeg bare Kvikne litt til og tenke at det skjer mår det skjer og da er det ment for at det skal skje. For det hjelper ikke å sitte og bare forsvinne heller :Heartred

Back
Topp