Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser økningHei, jeg søker litt trøst her De få nærmeste som vet at jeg er i en IVF prosess alene mener at jeg bør legge bort testingen fordi den «stresser» meg (ingen av de har noen gang testet mer enn en gang pr. Graviditet, men samtidig ikke funnet det ut før uke 6-8)… prøver å forklare at det gir meg en trygghet i dette med å se at streken blir sterkere.. samtidig blir jeg jo også litt usikker på om den faktisk blir sterkere eller om det er bare jeg som ser det Synes kanskje den virker svak til å være 4+2, altså 16 dpo, men så er dette første gang jeg faktisk er gravid også da
Greit at ting er i rute når det først ikke er noeDa kan jeg settes på TR.
Skuffende, men ikke overraskende. Og litt godt at den kom nå, så jeg kan rekke ny EL før jeg skal bort på jentetur helgen om to uker
Ja, det tyder jo også på at jeg faktisk hadde eggløsning ca når jeg trodde jeg hadde det. Fint at ting er litt forutsigbart, og at kroppen responderer godt på medisin.Greit at ting er i rute når det først ikke er noe
Da får du i alle fall mange tester å sammenligne medJa, ikke sant Har etter dette tatt én test hver gang jeg har tisset, blir jo helt tullete når jeg først setter i gang Jeg er jo bare 8 DPO hehe..
Jeg var like sikker og deppet nå sist med neg test 9 dpo, siden det er det jeg har gjort før.Hehe, ja, nå tok jeg digital supertidlig (sovet noe timer til), og den var negativ. Så da er det nok over og ut. Har testet positivt med alle de andre på 9 DPO.
Skimter svaaak strek på nederste og håper det blir til en babystrekTestet både i går og i dag tidlig. Rakk ikke å ta bilde innen fristen i dag, men det var noe der. Veldig svakt. Det er kanskje ikke så lett å se på bilde, men i virkeligheten er det noe. Blir veldig spennende i morgen om det kan være babystrek
Øverste fra i går, 7dpo
Nederste fra i dag, 8dpo
Vis vedlegget 444989
Skjønnet hva du mener! SpennendeTestet både i går og i dag tidlig. Rakk ikke å ta bilde innen fristen i dag, men det var noe der. Veldig svakt. Det er kanskje ikke så lett å se på bilde, men i virkeligheten er det noe. Blir veldig spennende i morgen om det kan være babystrek
Øverste fra i går, 7dpo
Nederste fra i dag, 8dpo
Vis vedlegget 444989
Ja, kanskje denne gangen blir det helt annerledes enn de andre, liv å håpe takkJeg var like sikker og deppet nå sist med neg test 9 dpo, siden det er det jeg har gjort før.
Var helt sikker på det ikke gikk. Dukket ikke opp strek før godt utpå dagen 10 dpo.. og den henger enda fast etter ul i dag 7+4, så ikke gi opp håpet helt enda
Har du tatt noen test siden du er så sikker på det?Kan sikkert settes på TR.. er ikke forventa før søndag/mandag.. men kommer gjør hun nok..
Gratulerer alle gravide
Lykke til videre alle sammen
Testet både 9, 10 og 11 dpo. Alle like negative ogsåHar du tatt noen test siden du er så sikker på det?
Så veldig bra utKveldens test! Nærmer seg til å være sterkere enn kontrollstreken Kjører på digital igjen enten imårra eller søndag og håpe på 3+
Hvordan er andres tester ikveld?? Foreløpig er det 2 eller 3 i gruppa her som har fått 3+?
Ja, da skjønner jegTestet både 9, 10 og 11 dpo. Alle like negative også