❤️Ikm uke 39❤️

Her er mine ikke-gravid tester i dag 9 DPO :depressed: har testet positivt med de andre på 9 DPO, så da er nok løpet kjørt igjen for min del.

Den blå slår ut på 10 hcg..

(bildet kan trykkes på)

Vedlegg

• 20240927_081708.jpg
    20240927_081708.jpg
    1,1 MB · Visninger: 68
Hei, jeg søker litt trøst her :p De få nærmeste som vet at jeg er i en IVF prosess alene mener at jeg bør legge bort testingen fordi den «stresser» meg (ingen av de har noen gang testet mer enn en gang pr. Graviditet, men samtidig ikke funnet det ut før uke 6-8)… prøver å forklare at det gir meg en trygghet i dette med å se at streken blir sterkere.. samtidig blir jeg jo også litt usikker på om den faktisk blir sterkere eller om det er bare jeg som ser det :p Synes kanskje den virker svak til å være 4+2, altså 16 dpo, men så er dette første gang jeg faktisk er gravid også da :nailbiting:
Jeg ser økning :Heartred

Hehe, ja, nå tok jeg digital supertidlig (sovet noe timer til), og den var negativ. Så da er det nok over og ut. Har testet positivt med alle de andre på 9 DPO.

Hehe, ja, nå tok jeg digital supertidlig (sovet noe timer til), og den var negativ. Så da er det nok over og ut. Har testet positivt med alle de andre på 9 DPO.
Jeg var like sikker og deppet nå sist med neg test 9 dpo, siden det er det jeg har gjort før.
Var helt sikker på det ikke gikk. Dukket ikke opp strek før godt utpå dagen 10 dpo.. og den henger enda fast etter ul i dag 7+4, så ikke gi opp håpet helt enda ❤️

Testet både i går og i dag tidlig. Rakk ikke å ta bilde innen fristen i dag, men det var noe der. Veldig svakt. Det er kanskje ikke så lett å se på bilde, men i virkeligheten er det noe. Blir veldig spennende i morgen om det kan være babystrek :nailbiting:

Øverste fra i går, 7dpo
Nederste fra i dag, 8dpo

IMG_4642.jpeg

Testet både i går og i dag tidlig. Rakk ikke å ta bilde innen fristen i dag, men det var noe der. Veldig svakt. Det er kanskje ikke så lett å se på bilde, men i virkeligheten er det noe. Blir veldig spennende i morgen om det kan være babystrek :nailbiting:

Øverste fra i går, 7dpo
Nederste fra i dag, 8dpo

Vis vedlegget 444989
Skimter svaaak strek på nederste og håper det blir til en babystrek :joyful:

Daa tror jeg at jeg tørr å driste meg til å settes på gravid! Tok CB med ukeindikator på tirsdag (1-2 uker), og ikke hatt noen blødninger etter det. Krysser alt for at det sitter!

Men jeg har et spørsmål❤️ Noen som vet hvordan man beregner termindato når man blir gravid rett etter en kjemisk? Jeg har jo ikke hatt mensen mellom den kjemiske og graviditeten nå..

Øverste fra i går, 7dpo
Nederste fra i dag, 8dpo

Vis vedlegget 444989
Skjønnet hva du mener! Spennende :hello2

Jeg var like sikker og deppet nå sist med neg test 9 dpo, siden det er det jeg har gjort før.
Var helt sikker på det ikke gikk. Dukket ikke opp strek før godt utpå dagen 10 dpo.. og den henger enda fast etter ul i dag 7+4, så ikke gi opp håpet helt enda ❤️
Ja, kanskje denne gangen blir det helt annerledes enn de andre, liv å håpe :D takk :Heartpink

Kveldens test! Nærmer seg til å være sterkere enn kontrollstreken :angelic: Kjører på digital igjen enten imårra eller søndag og håpe på 3+ :joyful::Heartred

Hvordan er andres tester ikveld?? Foreløpig er det 2 eller 3 i gruppa her som har fått 3+? :joyful:

Vedlegg

• IMG_6599.jpeg
    IMG_6599.jpeg
    729,8 KB · Visninger: 73
Back
Topp