❤️Ikm uke 39❤️

Åh, så ikke denne før etterpå :Heartpink Men det betyr jo egentlig at eggløsning ikke fast når du tenkte? For da ville du enten hatt mensen emnet positiv test nå. Brukte du eggløsningstester?
Ja det er rart, har liksom mensen smerter typ, litt ømme bryst også hatt litt rosa på papiret søndag og mandag. Ja eggløsning test tok jeg og den var positiv mandag 9.9. Så da er det 48 timer etter den er positiv at man kan få en eggløsning. Så da er jeg jo 14- 15 dpo i dag ca . Men er nok bare forsinket med mensen, siden jeg tok en gravid test i ettermiddag og den viste digital «ikke gravid». Så da kommer vel tanta snart i løpet av natta eller morgen dagen! Har sånne mensen murringer så siden lørdag, så holdt på noen dager. Kan bare komme nå :schocked028
 
9dpo, å røyk på et par tester, mest for å se om vi kan droppe å dra på klinikken i morgen eller ei :hilarious:
IMG_4586.jpeg

Men de er begge så hvite som de kan være.. (testa svakt positivt på 9 dpo med begge de vi har:Heartred)
 
Da kom TR for fult i natt og masse mensen kramper :arghh: Veldig leit og siden jeg var 2 dager forsinket var håpet oppe så ned igjen nå. Tørker tårene og kjemper seg igjennom mensen kramper nok en måned. Oppturen var vel at jeg tok feil av antall prøve runder, så var prøve runde 9 dette og ikke 10. Men neste runde nr 10:woot: Fattig trøst «ikke lenge» jooo i mitt hodet. Helt sykt og være forsinket og få så følelse av og være gravid så helt i kjellern igjen. Få håpe man får noe svar snart på ivf papirene vi sendte for over 3 uker siden snart! Få prøve videre selv om man er litt nedtur nå på all venting. Gratulerer alle som har fått en positiv test❤️
 
Jeg skulle ønske jeg klarte å bare tenke på prøvingen når det faktisk var noe jeg kunne gjøre med det, rundt eggløsning. Og så legge vekk tankene resten av måneden. Men det klarer jeg ikke.
Sykler forbi sykehuset på vei til jobb hver dag, og håper det er min tur til å dra på svangerskapskontroll snart :smiley-angelic001
Enig! Er alt oppslukende
 
Helt random på denne tråden mellom alle testene, men: hvorfor får ikke jeg legge inn emoji? Alle menyvalgene når jeg skal legge inn innlegg er grå og ikke valgbare...noen som vet?
 
I dag kan jeg endres fra 39 år til 40 år på listen :bag: :angelic: :knegg:

I dag er jeg 7 DPO, og jeg innbilte meg at jeg kjente litt menssmerter noen sekunder i dag :bag: tenk om hvis om..
Gratulerer med dagen :king:icescream:wav

Håper du får den fineste bursdags gaven med positiv test om noen dager :love7
 
Jeg er 6 dpo og i dag har det vært mye action i form av murringer og menssmerter nedi der. Det er så spennende. Jeg har gått fra å ikke ha noen spesiell følelse i går, til nå å ha skikkelig trua. Fallhøyden er stor :laughing002 tipper jeg ryker på første test i morgen bare for å være i gang, selv om det er alt for tidlig :hilarious: ble bare så gira av alle symptomene i dag :confused005
 
Back
Topp