❤️Ikm uke 39❤️

I dag kan jeg endres fra 39 år til 40 år på listen :bag: :angelic: :knegg:

I dag er jeg 7 DPO, og jeg innbilte meg at jeg kjente litt menssmerter noen sekunder i dag :bag: tenk om hvis om..
HURRAAAAA:talk017:hello2 gratulerer så mye med den store dagen din, den fortjener en positiv test synes jeg :D:love017
 
I dag kan jeg endres fra 39 år til 40 år på listen :bag: :angelic: :knegg:

I dag er jeg 7 DPO, og jeg innbilte meg at jeg kjente litt menssmerter noen sekunder i dag :bag: tenk om hvis om..
Gratulerer med dagen fra meg også! :hello2 :smiley-bounce022 :hello2Som alle andre her, håper jeg på at du får en positiv test i bursdagsgave! Hadde vært helt fantastisk for deg :Heartred
 
Ikke festeblødning? Det var ikke tidlig for TR?
Kanskje det! Håper det :) appen sier at mensen kommer fredag, lørdag eller mest sannsynlig søndag. Har hatt sånn før at det kommer som et tegn på mensen, men sjelden. Var veldig veldig lyst så absolutt ikke mensen. Som en dråpe farge i et glass vann liksom :p
 
Klarte ikke la være jeg heller, er bare 8 DPO, men gubben er hjemme og hadde lyst å være med på galskapen :laughing002 Vet ikke hva han har sluppet løs nå, testetøsa :bag::knegg:

Negativ cb (ultra)tidlig, og denne som er negativ.

20240926_095226.jpg
 
Fint å ha noe å sammenligne senere tester med? :smiley-angelic006

Håper den blir positiv snart :Heartred
Ja, ikke sant :laughing002 Har etter dette tatt én test hver gang jeg har tisset, blir jo helt tullete når jeg først setter i gang :bag: Jeg er jo bare 8 DPO hehe..
 
Er det noen andre som opplever at LH testene blir ganske sterke på fargen rett før mens? HCG testene er negative, og jeg er på syklusdag 30! Normal syklus for meg er 26-28 dager maks :banghead:
Har ikke hatt noe som helst spotting som jeg normalt har, men har prøvd Wild Yam denne syklusen, så kanskje det har noe å si.

Hadde helt ekstremt med menssmerter både i rygg og mage på syklusdag 27-28, men etter det har jeg ikke kjent noe til verken mens eller annet.

Noen som har erfaringer å dele på det ene eller andre? Blir tullete av denne syklusen og all ventingen :depressed:
 

Vedlegg

  • IMG_9974.jpeg
    IMG_9974.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 29
Er det noen andre som opplever at LH testene blir ganske sterke på fargen rett før mens? HCG testene er negative, og jeg er på syklusdag 30! Normal syklus for meg er 26-28 dager maks :banghead:
Har ikke hatt noe som helst spotting som jeg normalt har, men har prøvd Wild Yam denne syklusen, så kanskje det har noe å si.

Hadde helt ekstremt med menssmerter både i rygg og mage på syklusdag 27-28, men etter det har jeg ikke kjent noe til verken mens eller annet.

Noen som har erfaringer å dele på det ene eller andre? Blir tullete av denne syklusen og all ventingen :depressed:
Kaaan det hende kroppen prøver på ny eggløsning?
 
Er det noen andre som opplever at LH testene blir ganske sterke på fargen rett før mens? HCG testene er negative, og jeg er på syklusdag 30! Normal syklus for meg er 26-28 dager maks :banghead:
Har ikke hatt noe som helst spotting som jeg normalt har, men har prøvd Wild Yam denne syklusen, så kanskje det har noe å si.

Hadde helt ekstremt med menssmerter både i rygg og mage på syklusdag 27-28, men etter det har jeg ikke kjent noe til verken mens eller annet.

Noen som har erfaringer å dele på det ene eller andre? Blir tullete av denne syklusen og all ventingen :depressed:
Eneste erfaringen jeg har er at eggløsningstestene oppførte seg som når jeg var gravid, men da slo jo hcg ut og..
 
Hei, jeg søker litt trøst her :p De få nærmeste som vet at jeg er i en IVF prosess alene mener at jeg bør legge bort testingen fordi den «stresser» meg (ingen av de har noen gang testet mer enn en gang pr. Graviditet, men samtidig ikke funnet det ut før uke 6-8)… prøver å forklare at det gir meg en trygghet i dette med å se at streken blir sterkere.. samtidig blir jeg jo også litt usikker på om den faktisk blir sterkere eller om det er bare jeg som ser det :p Synes kanskje den virker svak til å være 4+2, altså 16 dpo, men så er dette første gang jeg faktisk er gravid også da :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_4790.jpeg
    IMG_4790.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 65
Hei, jeg søker litt trøst her :p De få nærmeste som vet at jeg er i en IVF prosess alene mener at jeg bør legge bort testingen fordi den «stresser» meg (ingen av de har noen gang testet mer enn en gang pr. Graviditet, men samtidig ikke funnet det ut før uke 6-8)… prøver å forklare at det gir meg en trygghet i dette med å se at streken blir sterkere.. samtidig blir jeg jo også litt usikker på om den faktisk blir sterkere eller om det er bare jeg som ser det :p Synes kanskje den virker svak til å være 4+2, altså 16 dpo, men så er dette første gang jeg faktisk er gravid også da :nailbiting:
Jeg synes det er vanskelig å tolke streker! Det beste er å sammenligne annenhver dag. Du kan ikke dra å måle hcg heller? Da tar de med to dagers mellomrom :)
 
Back
Topp