❤️Ikm uke 39❤️

11 dpo, og helt negativ test. Har ikke hatt noe særlig tro på denne prøveperioden, men nå forsvant det lille håpet jeg hadde.

Håper vi får til å time aksjeleggingen bedre neste syklus.
IMG_4588.jpeg
 
Hvordan var aksjer i forhold til eggløsning?
Fikk peak LH torsdag kveld, og svakere strek igjen på fredag, så da antar jeg at eggløsning var på fredag. Fikk lagt aksjer mandag, fredag kveld og lørdag kveld. Travel uke med jobbreise for begge to + en ettåring som sov dårlig hele uka :dead:
 
Hei. Skulle hatt mensen i går, begynte å spotte eller ingenting nesten på søndag bare rosa på papiret. Tenkte nå kommer mensen på mai-dagen. Så fortsatt bare litt rosa på papiret når man tørker seg. Ikke mye. Men spottet før så ikke uvanlig før mensen. Men nå i dag fortsatt ingen mens. IKM var i går. Har hatt 26 til 28 dager syklus. Kanskje den blir lenger nå. Føler meg ikke så gravid. Utenom mensen murringer i magen her og der og litt såre brystvorter, litt sånn uggen men heller ikke uvanlig for og være meg heller :laughing001 Men heller ikke tatt en test siden føler løpet er kjørt når en har hatt litt rosa på pairet. Syklus dag 29 gitt og ingen mensen på vei enda, pleier og få den ordentlig på dag 28 men men får vel ta en test om den ikke dukker opp i dag da:schocked028
 
11 dpo, og helt negativ test. Har ikke hatt noe særlig tro på denne prøveperioden, men nå forsvant det lille håpet jeg hadde.

Håper vi får til å time aksjeleggingen bedre neste syklus.
Vis vedlegget 444709
er det bare meg eller skimter jeg en svaaak strek der? :pompus:

Etter en BO og en Kjemisk så er jeg litt stresset mtp. økning, hva tenker dere om økning på disse to testene? Er 9 og 11dpo
Tok blodprøve i går og ny i morgen :Heartred
Ser ut som det er en liten øking syns jeg :joyful:
 
Hmm alt håp er vel ikke ute før tanta kommer? Jeg får ta en ny test hvis ikke TR kommer til helgen :)
Sånn stilling liker jeg! :joyful: Krysser fingrene for deg!
 
Jeg tok en test 15 dpo. Men ikke med morgen urin. Tok den nå og ventet en liten stund med å tisse. Der lyste det «ikke gravid». Så da stemmer vel det? Fy søren dette er nervepirrende «spill» og veldig lei meg. Sorry nedtur her i fra. Er så sliten av å prøve og bli gravid og mislykkes hver måned. Er så nære på og gi opp. Selv når jeg først er forsinket med mensen så skal det ikke gå, nedtur og pleier og være på klokka mellom 26-28. Vil bare bli ferdig med det og få mensen nå som den var negativ snufs…Da er vel syklus min lenger nå da eller hva som skjer! Sorry for utblåsningen :smiley-ashamed008
 
Gratulerer til alle gravide!! :Heartred Fant ingen el her.. så kan settes på bytte uke. Ikke lett å bli klok på kroppen etter abort :rolleyes:
 
Fikk peak LH torsdag kveld, og svakere strek igjen på fredag, så da antar jeg at eggløsning var på fredag. Fikk lagt aksjer mandag, fredag kveld og lørdag kveld. Travel uke med jobbreise for begge to + en ettåring som sov dårlig hele uka :dead:
Ah, skjønner. Ikke helt optimalt, men skulle ikke være umulig :)
 
Hei. Skulle hatt mensen i går, begynte å spotte eller ingenting nesten på søndag bare rosa på papiret. Tenkte nå kommer mensen på mai-dagen. Så fortsatt bare litt rosa på papiret når man tørker seg. Ikke mye. Men spottet før så ikke uvanlig før mensen. Men nå i dag fortsatt ingen mens. IKM var i går. Har hatt 26 til 28 dager syklus. Kanskje den blir lenger nå. Føler meg ikke så gravid. Utenom mensen murringer i magen her og der og litt såre brystvorter, litt sånn uggen men heller ikke uvanlig for og være meg heller :laughing001 Men heller ikke tatt en test siden føler løpet er kjørt når en har hatt litt rosa på pairet. Syklus dag 29 gitt og ingen mensen på vei enda, pleier og få den ordentlig på dag 28 men men får vel ta en test om den ikke dukker opp i dag da:schocked028
Shitt, har du enda ikke tar en test? :bag::D:hello2
 
Jeg tok en test 15 dpo. Men ikke med morgen urin. Tok den nå og ventet en liten stund med å tisse. Der lyste det «ikke gravid». Så da stemmer vel det? Fy søren dette er nervepirrende «spill» og veldig lei meg. Sorry nedtur her i fra. Er så sliten av å prøve og bli gravid og mislykkes hver måned. Er så nære på og gi opp. Selv når jeg først er forsinket med mensen så skal det ikke gå, nedtur og pleier og være på klokka mellom 26-28. Vil bare bli ferdig med det og få mensen nå som den var negativ snufs…Da er vel syklus min lenger nå da eller hva som skjer! Sorry for utblåsningen :smiley-ashamed008
Åh, så ikke denne før etterpå :Heartpink Men det betyr jo egentlig at eggløsning ikke fast når du tenkte? For da ville du enten hatt mensen emnet positiv test nå. Brukte du eggløsningstester?
 
Her er huset plutselig fullt av folk :bag: Hadde gledet jeg litt til å teste og kose meg, men men masse folk i hus blir det bare stress (besøkende har kommet uplanlagt id overaskelsesbesøk, så ikke helt planlagt :laughing002:knegg::bag:) . Også fordi det er forventet at jeg drikker prosecco og annet til helga.. Mensen skal komme søndag. Så mulig jeg bare avventer og ser om den kommer?
 
Endelig et stykke ut i dpo land her! 5 dpo og null følelse på om dette går bra eller dårlig. Har hatt godfølelsen i pp 2-4 uten resultat og forrige pp var jeg helt overbevist om at det hadde klaffet. Ble en kjemisk, så var jo sånn sett inne på noe :hilarious:

Håper dagene frem til fredag og 8 dpo går fort sånn at jeg kan få svidd av første test:cool:

Enn så lenge så syns jeg det er så kjekt å se så mange positive tester i denne ikm-gruppa! Gratulerer så mye til alle gravide❤️
 
Back
Topp