❤️Ikm uke 39❤️

Her kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske? :nailbiting:

Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. :joyful: Først da får jeg ro i sjela :Heartred

Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
Dere så ut som en veldig fin ut normal stigning synes jeg!
 
Skjønner ingenting. fF har plutselig byttet dato for EL så er nå gått fra EL CD 16 til CD 18 og er tilbake til 10 dpo. Hvis det stemmer så var jo plutselig aksjeleggingen ikke så bra heller :rolleyes: Jeg pleier å ha EL samme dag som positiv test, så vet ikke om egget i såfall slet med å slippeVis vedlegget 444591
Ikke så lett å finne ut av det bestandig. Var det første måneden din med temperaturmåling? Det er uansett bra med all sex dagene før eggløsning!
 
Fikk panikk i går da det kom en blødning og jeg har aldri før spottet før mensen… Det var lyst rosa så kan ha vært festeblødning eller fra cyclogesten. Panikken var uansett nok til å forsiktig prøve et par tester på morgenen, prøvde først RFCU og Make Sure (nr 53), deretter digital også fertilitetsmonitoren… Er 11 dpo (6dager med 5 dagers embryo) :) Men det at selv monitoren slo ut hadde jeg ikke trodd :o 13 dager siden Ovitrellen ble tatt så håper inderlig ikke at det er den som tuller, men forrige runde slo den ikke ut på monitoren :)
Dere så veldig lovende ut! Kan ikke tro at Ovitrellen sitter i i 13 dager. Herlighet altså :D :Heartred
 
Ser noen økning på disse to? Jeg er negativiteten selv i dag og tenker at dette ikke kan ha gått. Sliter så fælt med å takle negative følelser, noen som har noen tips til hvordan å tenke mer positivt?
Det et lettere ofte å sammenligne annenhver dag, forresten!

Ang å tenke positivt, det er vanskelig for andre enn deg selv å få til det, men når jeg føler meg overveldet selv på ting jeg ikke kan kontrollere, så prøver jeg å akseptere akkurat det. At jeg ikke kan kontrollere det. Jeg får ikke gjort noe fra eller til, og det er ingenting jeg jeg gjøre "feil", eller "mer rett" osv. Det er som det er, og det er som det blir. Og at både jeg og spiren får det bedre om jeg ikke stresser meg halvt ihjel på noe jeg ikke kan kontrollere eller bestemme på noen måte :Heartpink
 
Dere så veldig lovende ut! Kan ikke tro at Ovitrellen sitter i i 13 dager. Herlighet altså :D :Heartred
Nå er jeg mest spent på å se om det blir økning Forrige runde testet jeg negativt på monitoren på 13 dager etter Ovitrelle, så derfor tenker jeg at det ikke bør være den som slår ut
 
Nå entrer vi snart vår uke! Og mange er jo alt gravide :happy093 Spennende å se hvordan listen er om én uke fra i dag?!

Her har jeg vært bortreist hele helga, og det har vært utfordrende å få noen korrekt temperatur da det har vært sinnsykt varmt på rommet jeg har sovet på, og i dag er nok temperaturen feil av både den årsaken, og er par mange glass vin :knegg:

Men FF har ikke klart å kartlegge eggløsning enda, det må være første gang. Jeg hadde litt murringer på fredag, og blir brått usikker om det kunne være noe eggløsning som ikke kom som den skulle, at den kom nå i stedet? Men har ikke kjent eggløsningssmerter, var bare litt murringer.. Og ikke hadde jeg tilgang til gubben uansett, så da måtte det nå bare vært som det var. Eggløsningen skal ha vært på dag 20..

Screenshot_20240922_211915_FF App.jpg
 
Last edited:
Nå er jeg mest spent på å se om det blir økning Forrige runde testet jeg negativt på monitoren på 13 dager etter Ovitrelle, så derfor tenker jeg at det ikke bør være den som slår ut
Mener å ha hørt flere som har testet den ut av kroppen, og mener jeg husker at den har vært ute etter rundt ti dager etter? Den ville i alle fall ikke vært SÅ sterk? Google, så kanskje du finner noen som har gjort det! Husker ikke hvor det var jeg så det.
 
Mener å ha hørt flere som har testet den ut av kroppen, og mener jeg husker at den har vært ute etter rundt ti dager etter? Den ville i alle fall ikke vært SÅ sterk? Google, så kanskje du finner noen som har gjort det! Husker ikke hvor det var jeg så det.

Jeg har fått sånn strek helt til 11 dpo :(, ovitrielle altså. Kan jo ha vært en minikjemisk inni der og, men da har deg isåfall skjedd flere ganger.
 
Mener å ha hørt flere som har testet den ut av kroppen, og mener jeg husker at den har vært ute etter rundt ti dager etter? Den ville i alle fall ikke vært SÅ sterk? Google, så kanskje du finner noen som har gjort det! Husker ikke hvor det var jeg så det.
Med tanke på at jeg i august (etter inseminering) testet 13 dager etter Ovitrelle og den var negativ på alle tester, så velger jeg å tro at det kanskje er positiv denne runden da det er 13 dager siden jeg tok den og denne slo ut på både digital og monitoren :)
 
Med tanke på at jeg i august (etter inseminering) testet 13 dager etter Ovitrelle og den var negativ på alle tester, så velger jeg å tro at det kanskje er positiv denne runden da det er 13 dager siden jeg tok den og denne slo ut på både digital og monitoren :)

Det er jeg helt enig i! Ovitrielle gir uansett bare skyggestreker etter 8dpo og iallefall aldri utslag på digital!!
 
Det er jeg helt enig i! Ovitrielle gir uansett bare skyggestreker etter 8dpo og iallefall aldri utslag på digital!!
Godt å høre ❤️ Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe den fester seg :) Skal følge med på tester fremover for å se etter stigning :) litt for godt til å være sant :p Også føler jeg liksom at det er vanskelig å stole på resultatet… i dag har det vært masse smerter i korsrygg, stikking i livmor og murringer :p så blir spennende å se hva som skjer fremover :)
 
Jeg er ingen strekekspert, og selv om jeg vet det er best å sammenligne annenhver dag, så virker det som det kan være en liten økning på de nederste testene eller? :bored: xsmile6
 

Vedlegg

  • IMG_4752.jpeg
    IMG_4752.jpeg
    414,6 KB · Visninger: 72
  • IMG_4750.jpeg
    IMG_4750.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 73
Back
Topp