Kan bare settes på TR. Den har ikke dukka opp, men kommer nok om en eller to dager.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeIdag, 10 dpo
Vis vedlegget 444538
Vanskelig å si om den råsa eller grå? Har du sjekket noe mer?MA i mai/juni og kjemisk i august er denne positiv? Er makesure med lot nr. 53
Så stas, hurraNå er jeg helt svett her!! En tidlig test og en vanlig, begge fra babyplan! Tok test for et par dager siden, heeeeelt blank og hadde ikke troa i det hele tatt - men dette er vel ingen tvil!!! IKM i morgen eller mandag
Vis vedlegget 444584
Dere så ut som en veldig fin ut normal stigning synes jeg!Her kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske?
Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. Først da får jeg ro i sjela
Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
Ikke så lett å finne ut av det bestandig. Var det første måneden din med temperaturmåling? Det er uansett bra med all sex dagene før eggløsning!Skjønner ingenting. fF har plutselig byttet dato for EL så er nå gått fra EL CD 16 til CD 18 og er tilbake til 10 dpo. Hvis det stemmer så var jo plutselig aksjeleggingen ikke så bra heller Jeg pleier å ha EL samme dag som positiv test, så vet ikke om egget i såfall slet med å slippeVis vedlegget 444591
Dere så veldig lovende ut! Kan ikke tro at Ovitrellen sitter i i 13 dager. Herlighet altsåFikk panikk i går da det kom en blødning og jeg har aldri før spottet før mensen… Det var lyst rosa så kan ha vært festeblødning eller fra cyclogesten. Panikken var uansett nok til å forsiktig prøve et par tester på morgenen, prøvde først RFCU og Make Sure (nr 53), deretter digital også fertilitetsmonitoren… Er 11 dpo (6dager med 5 dagers embryo) Men det at selv monitoren slo ut hadde jeg ikke trodd 13 dager siden Ovitrellen ble tatt så håper inderlig ikke at det er den som tuller, men forrige runde slo den ikke ut på monitoren
Det et lettere ofte å sammenligne annenhver dag, forresten!Ser noen økning på disse to? Jeg er negativiteten selv i dag og tenker at dette ikke kan ha gått. Sliter så fælt med å takle negative følelser, noen som har noen tips til hvordan å tenke mer positivt?
Flott stigningDagens testing tar vel ny digital om 2 dager ca
Da håper jeg på 2-3
Nå er jeg mest spent på å se om det blir økning Forrige runde testet jeg negativt på monitoren på 13 dager etter Ovitrelle, så derfor tenker jeg at det ikke bør være den som slår utDere så veldig lovende ut! Kan ikke tro at Ovitrellen sitter i i 13 dager. Herlighet altså
Jeg ser strek! Men ta alt annet enn MS med lot nr 53. De er så svake i fargen at det er helt utrolig sammenlignet med alt annet. Ta en annen å du vil se tydeligere
Mener å ha hørt flere som har testet den ut av kroppen, og mener jeg husker at den har vært ute etter rundt ti dager etter? Den ville i alle fall ikke vært SÅ sterk? Google, så kanskje du finner noen som har gjort det! Husker ikke hvor det var jeg så det.Nå er jeg mest spent på å se om det blir økning Forrige runde testet jeg negativt på monitoren på 13 dager etter Ovitrelle, så derfor tenker jeg at det ikke bør være den som slår ut
Det kan vel hende, jeg vet det er flere som har opplevd falske positive, men usikker på om det var på batch 53. Test igjen i morgen
Joda, jeg sa feil allerede gravidhjerne jeg kan skylde på.Er det ikke 53 som er sterke i fargen og 32 som er svak?
Mener å ha hørt flere som har testet den ut av kroppen, og mener jeg husker at den har vært ute etter rundt ti dager etter? Den ville i alle fall ikke vært SÅ sterk? Google, så kanskje du finner noen som har gjort det! Husker ikke hvor det var jeg så det.
Med tanke på at jeg i august (etter inseminering) testet 13 dager etter Ovitrelle og den var negativ på alle tester, så velger jeg å tro at det kanskje er positiv denne runden da det er 13 dager siden jeg tok den og denne slo ut på både digital og monitorenMener å ha hørt flere som har testet den ut av kroppen, og mener jeg husker at den har vært ute etter rundt ti dager etter? Den ville i alle fall ikke vært SÅ sterk? Google, så kanskje du finner noen som har gjort det! Husker ikke hvor det var jeg så det.
Med tanke på at jeg i august (etter inseminering) testet 13 dager etter Ovitrelle og den var negativ på alle tester, så velger jeg å tro at det kanskje er positiv denne runden da det er 13 dager siden jeg tok den og denne slo ut på både digital og monitoren
Godt å høre Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe den fester seg Skal følge med på tester fremover for å se etter stigning litt for godt til å være sant Også føler jeg liksom at det er vanskelig å stole på resultatet… i dag har det vært masse smerter i korsrygg, stikking i livmor og murringer så blir spennende å se hva som skjer fremoverDet er jeg helt enig i! Ovitrielle gir uansett bare skyggestreker etter 8dpo og iallefall aldri utslag på digital!!