❤️Ikm uke 39❤️

Så gøy, gratulerer! :joyful:

Hvor mange dpo var du på siste helt negative før du fikk disse positive? Og har du fått noen symptomer? :joyful:

Helt blank her 9 dpo, så din historie gir jo nesten et glimt av håp om at det kan fremdeles dukke opp to streker :D
Var vel 8 eller 9 dpo ved blank test, og da har jeg hatt positiv før, så håpet er ikke ute ennå hos deg :Heartred Ingen symptomer, ørlite grann kvalm innimellom, og den vet jeg kommer for fullt om et par uker - men ingen ømme pupper som jeg har hatt med de andre…. Enda :oops:
Krysser fingre for deg og alle dere andre :Heartred
 
Her kan dere se mine testing, fra 8 til 11 DPO. Jeg syns fargestoffet på strekene er ikke så sterke som de skal være i de dagene. De kan vel ikke være falske? :nailbiting:

Men jeg er 11 DPO og streken syns mer ja. Får ta en ny imårra tidlig uansett.Tenker å teste til jeg ser streken er like sterk som kontrollstreken eller at jeg får 3+. :joyful: Først da får jeg ro i sjela :Heartred

Har dere opplevd at de strekene så litt mørke, men lysner etterhvert når de er tørre?? Har ikke opplevd det i forrige svangerskap jeg iallefall.
 

Vedlegg

  • IMG_6188.jpeg
    IMG_6188.jpeg
    614,9 KB · Visninger: 114
Skjønner ingenting. fF har plutselig byttet dato for EL så er nå gått fra EL CD 16 til CD 18 og er tilbake til 10 dpo. Hvis det stemmer så var jo plutselig aksjeleggingen ikke så bra heller :rolleyes: Jeg pleier å ha EL samme dag som positiv test, så vet ikke om egget i såfall slet med å slippe
IMG_6040.jpeg
 
Tok en test idag.. er ca 9 DPO. Klarte ikke se streken uten å ta på meg streksynet mitt.. føler jeg ser noe her men det er vel bare en skyggestrek. Tviler på at det gikk denne måneden da :shifty: :arghh:

Noen som ser noe her? Skygge?

Tatt etter 2 minutter.
IMG_6338.jpeg


Tatt etter 8 minutter:

IMG_6348.jpeg
 
Fikk panikk i går da det kom en blødning og jeg har aldri før spottet før mensen… Det var lyst rosa så kan ha vært festeblødning eller fra cyclogesten. Panikken var uansett nok til å forsiktig prøve et par tester på morgenen, prøvde først RFCU og Make Sure (nr 53), deretter digital også fertilitetsmonitoren… Er 11 dpo (6dager med 5 dagers embryo) :) Men det at selv monitoren slo ut hadde jeg ikke trodd :o 13 dager siden Ovitrellen ble tatt så håper inderlig ikke at det er den som tuller, men forrige runde slo den ikke ut på monitoren :)
 

Vedlegg

  • IMG_4733.jpeg
    IMG_4733.jpeg
    380,3 KB · Visninger: 56
  • IMG_4729.jpeg
    IMG_4729.jpeg
    483,8 KB · Visninger: 56
  • IMG_4731.jpeg
    IMG_4731.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 56
Ser noen økning på disse to? Jeg er negativiteten selv i dag og tenker at dette ikke kan ha gått. Sliter så fælt med å takle negative følelser, noen som har noen tips til hvordan å tenke mer positivt?
 

Vedlegg

  • IMG_8252.jpeg
    IMG_8252.jpeg
    560 KB · Visninger: 61
  • IMG_8261.jpeg
    IMG_8261.jpeg
    945,7 KB · Visninger: 61
Fikk panikk i går da det kom en blødning og jeg har aldri før spottet før mensen… Det var lyst rosa så kan ha vært festeblødning eller fra cyclogesten. Panikken var uansett nok til å forsiktig prøve et par tester på morgenen, prøvde først RFCU og Make Sure (nr 53), deretter digital også fertilitetsmonitoren… Er 11 dpo (6dager med 5 dagers embryo) :) Men det at selv monitoren slo ut hadde jeg ikke trodd :o 13 dager siden Ovitrellen ble tatt så håper inderlig ikke at det er den som tuller, men forrige runde slo den ikke ut på monitoren :)
Gratulerer! Så gøy den satt ❤️ vil du jeg skal sette deg på gravid? :D
 
Back
Topp