Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek! Men ta alt annet enn MS med lot nr 53. De er så svake i fargen at det er helt utrolig sammenlignet med alt annet. Ta en annen å du vil se tydeligereMA i mai/juni og kjemisk i august er denne positiv? Er makesure med lot nr. 53
Men jeg er bare 8dpo, så syntes egentlig at denne var ganske sterk.. det som gjør meg litt bekymretJeg ser strek! Men ta alt annet enn MS med lot nr 53. De er så svake i fargen at det er helt utrolig sammenlignet med alt annet. Ta en annen å du vil se tydeligere
Sniker! Uenig - jeg har opplevd 53 som bra, men 32 hadde null farge. Disse to er tatt på samme urinJeg ser strek! Men ta alt annet enn MS med lot nr 53. De er så svake i fargen at det er helt utrolig sammenlignet med alt annet. Ta en annen å du vil se tydeligere
Det gir hvertfall mer mening for min del! Men kan det være at min er falsk positiv nå kanskje?Sniker! Uenig - jeg har opplevd 53 som bra, men 32 hadde null farge. Disse to er tatt på samme urinVis vedlegget 444553
Det kan vel hende, jeg vet det er flere som har opplevd falske positive, men usikker på om det var på batch 53. Test igjen i morgenDet gir hvertfall mer mening for min del! Men kan det være at min er falsk positiv nå kanskje?
Ja stemmer, jeg blandet de to i farten. 32 er det jeg harSniker! Uenig - jeg har opplevd 53 som bra, men 32 hadde null farge. Disse to er tatt på samme urinVis vedlegget 444553
Jeg trodde jeg opplevde en kjemisk da jeg gikk fri for 53 og kjøpte 32 heller. Så skjønte jeg at det var testeneJa stemmer, jeg blandet de to i farten. 32 er det jeg har
Jeg blandet, det er 32 jeg har som er dårlig. Min strek var sterkere tror jeg. Tenker det ikke er noen belyrming. Kanskje er du flere dpo? Jeg er sikker på når el var og sånn var min:Men jeg er bare 8dpo, så syntes egentlig at denne var ganske sterk.. det som gjør meg litt bekymret
Denne er tatt 8 dpoJeg blandet, det er 32 jeg har som er dårlig. Min strek var sterkere tror jeg. Tenker det ikke er noen belyrming. Kanskje er du flere dpo? Jeg er sikker på når el var og sånn var min:
Ja, jeg vet helt sikkert når EL var da håper jeg bare at denne sitter!Denne er tatt 8 dpo
Ser noe på testen din! Makesure med lot 53 var den jeg først fikk strek på 8 dpo ville bare fortsatt å teste med deMen jeg er bare 8dpo, så syntes egentlig at denne var ganske sterk.. det som gjør meg litt bekymret
Gratulerer!!Nå er jeg helt svett her!! En tidlig test og en vanlig, begge fra babyplan! Tok test for et par dager siden, heeeeelt blank og hadde ikke troa i det hele tatt - men dette er vel ingen tvil!!! IKM i morgen eller mandag
Vis vedlegget 444584
Tuuuusen takk Du har også positiv test?Gratulerer!!
Jaa det har jeg Føler meg veldig heldigTuuuusen takk Du har også positiv test?
Jeg også Håper mange andre kommer raskt etter!Jaa det har jeg Føler meg veldig heldig
Ja, det er så kjekt å se så mange komme etter med positiv test! Krysser fingrene for alleJeg også Håper mange andre kommer raskt etter!
Så gøy, gratulerer!Nå er jeg helt svett her!! En tidlig test og en vanlig, begge fra babyplan! Tok test for et par dager siden, heeeeelt blank og hadde ikke troa i det hele tatt - men dette er vel ingen tvil!!! IKM i morgen eller mandag
Vis vedlegget 444584