❤️Ikm uke 39❤️

da tror jeg ikke det gikk denne mnd heller:(
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 17
Jeg ser strek! Men ta alt annet enn MS med lot nr 53. De er så svake i fargen at det er helt utrolig sammenlignet med alt annet. Ta en annen å du vil se tydeligere
Sniker! Uenig - jeg har opplevd 53 som bra, men 32 hadde null farge. Disse to er tatt på samme urin
IMG_3378.jpeg
 
Det gir hvertfall mer mening for min del! Men kan det være at min er falsk positiv nå kanskje?
Det kan vel hende, jeg vet det er flere som har opplevd falske positive, men usikker på om det var på batch 53. Test igjen i morgen :Heartred
 
Ja stemmer, jeg blandet de to i farten. 32 er det jeg har :smiley-ashamed004
Jeg trodde jeg opplevde en kjemisk da jeg gikk fri for 53 og kjøpte 32 heller. Så skjønte jeg at det var testene :shifty::shifty:
 
Men jeg er bare 8dpo, så syntes egentlig at denne var ganske sterk.. det som gjør meg litt bekymret:rolleyes:
Jeg blandet, det er 32 jeg har som er dårlig. Min strek var sterkere tror jeg. Tenker det ikke er noen belyrming. Kanskje er du flere dpo? Jeg er sikker på når el var og sånn var min:
 

Vedlegg

  • IMG_6420.jpeg
    IMG_6420.jpeg
    975,6 KB · Visninger: 41
Jeg tror jeg kan settes på gravid :Heartred Er så redd for å "jinxe" det ved å si det høyt, men uansett hvordan det ender så er jeg jo gravid på dette tidspunkt:love7 Jeg er så dypt takknemlig for å kunne se to streker, og håper alle som misset denne runden får to streker neste runde:smiley-angelic001:Heartred

12 dpo ettermiddag:Heartred

IMG_1153.jpeg
 
Nå er jeg helt svett her!! En tidlig test og en vanlig, begge fra babyplan! Tok test for et par dager siden, heeeeelt blank og hadde ikke troa i det hele tatt - men dette er vel ingen tvil!!! IKM i morgen eller mandag
Vis vedlegget 444584
Så gøy, gratulerer! :joyful:

Hvor mange dpo var du på siste helt negative før du fikk disse positive? Og har du fått noen symptomer? :joyful:

Helt blank her 9 dpo, så din historie gir jo nesten et glimt av håp om at det kan fremdeles dukke opp to streker :D
 
Back
Topp