Babylykkenr2
Flørter med forumet
DPO 10 nå i dag, og positive tester i dag tidlig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig, hurraDPO 10 nå i dag, og positive tester i dag tidlig . Vis vedlegget 444461
Ikke usannsynlig det! Så spennende å seKan det ha vært festedipp i går?? Tempkurven min er så rar denne mnd sammenlignet med tidligere sykluserVis vedlegget 444462
Tenkte fysisk, så kan gå innom apotek også (selv om metode kanskje ikke er noe mer å skryte av?)Selges det noe annet i matbutikk? Ellers anbefaler jeg rett og slett CB, men vet ikke om det selges i matbutikk?
Hurra! Ikke alle føler seg gravide akkurat med en gang. Så stas da! Vet ikke ang metode, forresten.Har for øvrig fått denne i dag. Da kan jeg vel settes på gravid. Har verken helt trua selv og kjenner meg ikke gravid, men enn så lenge er jeg jo det. Har forsåvidt ikke gitt beskjed, men ikm er nok på mandag (ikke onsdag) siden eggløsning var tidligere.
Gratulerer så myeDPO 10 nå i dag, og positive tester i dag tidlig . Vis vedlegget 444461
Takk Ja, jeg er 35- B2 - PP2 - EL 10.09 og IKM 24.09.Gratulerer så mye
Jeg finner deg ikke på listen, men hvis du vil kan du skrive infoen din, så fører jeg deg opp
Og hvor lenge bør man holde seg før test så tidlig??Gratulerer til alle med positive tester! Har prøvd å holde meg litt unna forumet fordi jeg blir helt manisk på testing når jeg ser dere andre har startet å teste vurderte å stikke på butikken å kjøpe en pakke med make sure, er jo tross alt 7-8-9 DPO