❤️Ikm uke 39❤️

DPO 10 nå i dag, og positive tester i dag tidlig .
1770605B-72CD-485C-910E-3111D4789CF7.jpeg
 
Må si jeg er skuffa over rfsu. Brukte kun de med mine to første og fikk tydelige streker fra 10 dpo, men nå ser jeg omtrent ingenting på de (11 dpo)…? Metode tidlig er heller ikke noe å skryte av… hvilket merke anbefaler folk? Må kunne kjøpes i butikk for jeg er tom for tester :D
 

Vedlegg

  • 37A20729-780C-446C-B703-AECB9E6C3F68.jpeg
    37A20729-780C-446C-B703-AECB9E6C3F68.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 64
Selges det noe annet i matbutikk? Ellers anbefaler jeg rett og slett CB, men vet ikke om det selges i matbutikk?
 
Har for øvrig fått denne i dag. Da kan jeg vel settes på gravid. Har verken helt trua selv og kjenner meg ikke gravid, men enn så lenge er jeg jo det. Har forsåvidt ikke gitt beskjed, men ikm er nok på mandag (ikke onsdag) siden eggløsning var tidligere. :)
 

Vedlegg

  • 9D8D067B-E578-4D21-9BFF-A58BC8C4C094.jpeg
    9D8D067B-E578-4D21-9BFF-A58BC8C4C094.jpeg
    1 MB · Visninger: 15
Har for øvrig fått denne i dag. Da kan jeg vel settes på gravid. Har verken helt trua selv og kjenner meg ikke gravid, men enn så lenge er jeg jo det. Har forsåvidt ikke gitt beskjed, men ikm er nok på mandag (ikke onsdag) siden eggløsning var tidligere. :)
Hurra! :Heartred Ikke alle føler seg gravide akkurat med en gang. Så stas da! Vet ikke ang metode, forresten.
 
Helt blanke tester i dag også. Prøver å holde motet oppe, men i går kveld og i dag kom knekken virkelig. Jeg var så innstilt på at det skulle gå fort denne runden og jeg var helt sikker på at den kom til å sitte nå. Hadde virkelig troen på denne syklusen. Skjønner ikke hvorfor ikke kroppen bare kan samarbeide. Der jeg er nå i livet med jobb og privat så føles det ut som ingenting vil gå min vei. Kjenner jeg er helt knust, det her var lyspunktet jeg trengte nå. Kjøpte en tskjorte med "big sister" på til lillemor for å overraske samboer når jeg skulle få positiv test. Kjøpte den litt stor sånn tilfelle og nå er den snart for liten da hun har begynt å gå over på neste str i klær :smiley-angry017 Dette høres kanskje banalt ut, men kjenner også på å en sorg over at vi ikke får det mellomrommet mellom barna som jeg alltid har ønsket meg. Jeg hadde en plan, og det har føltes så viktig for meg. Prøver også å være en god mamma for nr.1, men føler ikke jeg har så mye å gi. Er liksom litt tom om dagen. Også føler jeg meg så tragisk som sitter i bilen etter levering i bhg og gråter. Sånn det var dagens utblåsning.
IMG_6025.jpeg
 
7 DPO. Bilde tatt lovlig sent (2 timer etter test), så vet det på ingen måte er innafor Men uansett gøy å se en strek, og er spent på neste test som jeg tenker blir søndag eller mandag. Krysser fingre og bare håper!! Har så troen på denne prøveperioden, selvom det ikke er noe god grunn til det. Vil ha to relativt tette, så føler litt på at det begynner å haste litt..
IMG_1993.jpeg
 
Gratulerer til alle med positive tester! Har prøvd å holde meg litt unna forumet fordi jeg blir helt manisk på testing når jeg ser dere andre har startet å teste :nailbiting: vurderte å stikke på butikken å kjøpe en pakke med make sure, er jo tross alt 7-8-9 DPO :shy:
 
Gratulerer til alle med positive tester! Har prøvd å holde meg litt unna forumet fordi jeg blir helt manisk på testing når jeg ser dere andre har startet å teste :nailbiting: vurderte å stikke på butikken å kjøpe en pakke med make sure, er jo tross alt 7-8-9 DPO :shy:
Og hvor lenge bør man holde seg før test så tidlig?? :shy:
 
Back
Topp