❤️Ikm uke 39❤️

Noen her som følger med på hvilepulsen? Normalt stiger pulsen litt etter eggløsning, men aldri lagt merke til at den har steget då jevnt og mye etter el:wideyed: pulsen min har holdt seg relativt høy etter korona og null trening på evigheter…men så mye stigning har jeg ikke hatt før. Er ca 9 dpo, men null symptomer. Kanskje litt murringer og noen stikninger i brystene. Negativ test på morgenen…Vis vedlegget 444443
Min har alltid gått rett til vers når jeg blir gravid :smiley-bounce012 :Heartred herregud, det her er spennende! Når testa du sist?
 
Ikke slik som nå ihvertfall. Den har steget litt opp og ned, men aldri hatt så jevn stigning som nå :rolleyes:
Satser på at det er et godt tegn, blir spennende med ny test i kveld :) Hvilepulsen min og øker med rundt 10 men ikke så bratt kurve som her.
 
Satser på at det er et godt tegn, blir spennende med ny test i kveld :) Hvilepulsen min og øker med rundt 10 men ikke så bratt kurve som her.
Har ikke troa, men har jo alltids et bitte lite håp. Har vel i bunn og grunn gitt litt opp.
Den ene gangen jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer (exu), men de to andre gangene (begge SA) hadde jeg vonde bryst.
Har liksom nesten alltid hatt mistanke om at jeg er gravid før positiv test…men men. Jeg får la håpet leve en stund til. Kan ikke gi opp helt før TR er her :confused013
 
Har ikke troa, men har jo alltids et bitte lite håp. Har vel i bunn og grunn gitt litt opp.
Den ene gangen jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer (exu), men de to andre gangene (begge SA) hadde jeg vonde bryst.
Har liksom nesten alltid hatt mistanke om at jeg er gravid før positiv test…men men. Jeg får la håpet leve en stund til. Kan ikke gi opp helt før TR er her :confused013
Ingen symptomer her heller. Det er nok veldig individuelt :) håpet er ikke ute før det motsatte er bevist håper det går veien!
 
Mamma til femkløveret - 37 - B6 - PP1 - EL 10/9 - IKM 23/9

Barn 1-4 normal svangerskap og levendefødte.
Barn nr 5 (jente) endte på MA i uke 20. den 8/6-24.
Nå blir dette barn nr 6, og håper det går hele veien :Heartred

Litt overraska over at det satt på første forsøk her nå etter MA :nailbiting::Heartred
Jeg kjente igjen navnet ditt og va sikker på at du var gravid. Så lei meg for at du mistet lille jenta di ❤️❤️

Gratulerer så mye med ny spire på vei, glad det gikk så fort og håper du sitter med en liten i armene neste sommer :love017

Skal jeg sette deg rett på gravid?:D
 
Selvom jeg tror vi ikke traff EL denne måneden, hadde vi jo sex både dagen før og dagen etter EL så i teorien er det mulighet for å bli gravid. Samme som forrige måned har jeg vondt i brystene. Har ikke brukt å ha det tidligere :nailbiting: har ikke brukt prevensjon (bare kondom) de siste 2 årene, og vi har ikke prøvd å bli gravid da. Har egentlig merket lite i perioden før mensen. Nå som vi faktisk prøver så virker det som kroppen jobber litt :nailbiting: håper det blir baby i starten av juni :D (eller det ville blitt i mai da det vil bli et tidligere keisersnitt… kan ikke føde vaginalt igjen) :sorry:
 
Jeg kjente igjen navnet ditt og va sikker på at du var gravid. Så lei meg for at du mistet lille jenta di ❤️❤️

Gratulerer så mye med ny spire på vei, glad det gikk så fort og håper du sitter med en liten i armene neste sommer :love017

Skal jeg sette deg rett på gravid?:D
Ja sett meg opp på lista som gravid :Heartred
 
Da er det ikke noe tvil lengre! Tatt CB med ukesindikator ikveld og det lyste GRAVID! :Heartred Er litt sjokkert vi, at det gikk så fort og at det satt på første syklus etter fødselen :angelic:

Nå er bare å teste igjen senere og få 2-3 på CB.
Hvor lenge må jeg vente om dere husker eller vet?? :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_6081.jpeg
    IMG_6081.jpeg
    346,3 KB · Visninger: 32
Da er det ikke noe tvil lengre! Tatt CB med ukesindikator ikveld og det lyste GRAVID! :Heartred Er litt sjokkert vi, at det gikk så fort og at det satt på første syklus etter fødselen :angelic:

Nå er bare å teste igjen senere og få 2-3 på CB.
Hvor lenge må jeg vente om dere husker eller vet?? :joyful:
Gratulerer!:HeartredFor å få 2-3 må det vel teste rundt IKM tror jeg. Jeg håper på 2-3 på søndag :nailbiting:
 
Da er det ikke noe tvil lengre! Tatt CB med ukesindikator ikveld og det lyste GRAVID! :Heartred Er litt sjokkert vi, at det gikk så fort og at det satt på første syklus etter fødselen :angelic:

Nå er bare å teste igjen senere og få 2-3 på CB.
Hvor lenge må jeg vente om dere husker eller vet?? :joyful:
Sniker ❤️ jeg fikk ikke 2-3 før 4+2 med minste datter (testet 4+1 også) så man ikke blir redd om den ikke dukker opp 4+0 ❤️
 
Sniker ❤️ jeg fikk ikke 2-3 før 4+2 med minste datter (testet 4+1 også) så man ikke blir redd om den ikke dukker opp 4+0 ❤️
Takk for info! :joyful: Er 9 DPO idag og positiv G-test, så tilsvarer det egentlig at jeg er i uke 3+1 nå eller tar jeg feil? :hilarious:
 
Back
Topp