❤️Ikm uke 39❤️

Dagens temp. Vanligvis ville jeg ha kjent på et veldig testebehov nå men tenker det er greit å prøve og vente lengst mulig. Jeg har ikke lyst til å vente til ev TR i tilfelle en kjemisk da jeg gjerne vil vite om det er noe på noe som helst tidspunkt i syklusen :pompus:
 

Vedlegg

  • IMG_2692.jpeg
    IMG_2692.jpeg
    913,4 KB · Visninger: 29
Dagens 10 dpo - sterkere enn i går :smiley-angelic001 dere får si fra når dere tror en digital slår ut. Tenker ellers å vente til mandag (som for øvrig er ikm -EL kom tidligere enn antatt):Heartpink
Dere slår nok en digital ut på :Heartpink :hello2
 
Dagens temp. Vanligvis ville jeg ha kjent på et veldig testebehov nå men tenker det er greit å prøve og vente lengst mulig. Jeg har ikke lyst til å vente til ev TR i tilfelle en kjemisk da jeg gjerne vil vite om det er noe på noe som helst tidspunkt i syklusen :pompus:
Er det 6 DPO du er? Har litt vanskelig å se med så mange streker :laughing002 Men dette ser i alle fall ute som en syklus med eggløsning som korrelererer med temperaturen :) Krysser fingrene!!
 
Haff.. mistenker en anoulayorisk syklus her… :depressed: :confused013
Ikke egentlig, du kab forsøke å legge samme temperatur inn (eller 0.noe høyere) i morgen og se hva som skjer? For de fleste er eggløsning dagen etter siste positive test, og så stiger temperaturen dagen etter der igjen, og FF trenger tre temperaturer. Om jeg ser riktig vil den tredje dagen din være i morgen? Det har jo økt etter den potensielle eggløsningsdagen.
 
9 dpo og blenda tester. Kjenner at hvis ikke den sitter snart så blir jeg helt fra meg... Det er tidlig, men altså det skulle jo gå den mnd her :confused:
Kjenner på et enormt press for å bli gravid da jeg ikke har det noe godt på jobben min og takler ikke tanken på å skulle være der noe lengre enn jeg må...
 

Vedlegg

  • IMG_6004.jpeg
    IMG_6004.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 67

  1. 9 dpo og blenda tester. Kjenner at hvis ikke den sitter snart så blir jeg helt fra meg... Det er tidlig, men altså det skulle jo gå den mnd her :confused:
    Kjenner på et enormt press for å bli gravid da jeg ikke har det noe godt på jobben min og takler ikke tanken på å skulle være der noe lengre enn jeg må...
    Føler med deg, ❤️sitter i samme båt med min jobb også. Holder ut der til jeg evt blir gravid og perm, kan søke ny i perm evt. Vært sykemeldt litt nå pga sykdom da. Men prøvd å bli gravid i 10 måneder nå og tar sinn tid. Nå er det 4 dager til IKM og kjenner på typiske mensen murringer før mensen. Blir små gal, vil bare at det skal sitte snart :schocked028
 


  1. Føler med deg, ❤️sitter i samme båt med min jobb også. Holder ut der til jeg evt blir gravid og perm, kan søke ny i perm evt. Vært sykemeldt litt nå pga sykdom da. Men prøvd å bli gravid i 10 måneder nå og tar sinn tid. Nå er det 4 dager til IKM og kjenner på typiske mensen murringer før mensen. Blir små gal, vil bare at det skal sitte snart :schocked028
Er selv 50% sykemeldt da jeg holdt på å gå på veggen i forbindelse med jobb og kjenner jeg gruer meg til de vaktene jeg har... Planen er å begynne å studere etter neste perm
 
9 dpo og blenda tester. Kjenner at hvis ikke den sitter snart så blir jeg helt fra meg... Det er tidlig, men altså det skulle jo gå den mnd her :confused:
Kjenner på et enormt press for å bli gravid da jeg ikke har det noe godt på jobben min og takler ikke tanken på å skulle være der noe lengre enn jeg må...

Så leit å høre om jobben din :Heartred Står i en lignende situasjon selv, hvor jobbhverdagen rett og slett ble uutholdelig. For meg har det blitt veldig viktig å lære meg selv å kjenne på nytt, og finne ut hva slags arbeid jeg trives med og klarer å stå i. Arbeidslivet er langt, og det er ytterst viktig at man trives på jobb:Heartred
 
9 dpo og blenda tester. Kjenner at hvis ikke den sitter snart så blir jeg helt fra meg... Det er tidlig, men altså det skulle jo gå den mnd her :confused:
Kjenner på et enormt press for å bli gravid da jeg ikke har det noe godt på jobben min og takler ikke tanken på å skulle være der noe lengre enn jeg må...


  1. Føler med deg, ❤️sitter i samme båt med min jobb også. Holder ut der til jeg evt blir gravid og perm, kan søke ny i perm evt. Vært sykemeldt litt nå pga sykdom da. Men prøvd å bli gravid i 10 måneder nå og tar sinn tid. Nå er det 4 dager til IKM og kjenner på typiske mensen murringer før mensen. Blir små gal, vil bare at det skal sitte snart :schocked028
Så leit å høre om jobben din :Heartred Står i en lignende situasjon selv, hvor jobbhverdagen rett og slett ble uutholdelig. For meg har det blitt veldig viktig å lære meg selv å kjenne på nytt, og finne ut hva slags arbeid jeg trives med og klarer å stå i. Arbeidslivet er langt, og det er ytterst viktig at man trives på jobb:Heartred
Huff så leit å høre at dere ikke trives på jobb.
Jeg søkte etter ny jobb sist vi prøvde å bli gravid, fordi jeg var lei av jobben min. Jeg hadde fremdeles ikke fått noe da jeg ble gravid, så da ventet jeg til permisjon. Etter permisjon gikk jeg rett ut i ny jobb, i et annet fagfelt enn det jeg hadde før. Og jeg er så glad for at jeg tok steget! Nå gleder jeg meg til å gå på jobb, og det er mye lettere å få hverdagen med et lite barn, barnehagehenting etc til å gå opp når man trives på jobb. Håper virkelig det løser seg snart for dere :Heartred
 
Er det noen som har kunnskap om EL-smerter her? Jeg har aldri fått det før, så vet lite om det.

Fikk positiv EL-test i går formiddag, så da tenker jeg at EL er i dag. Men i går kveld fikk jeg så sinnsykt med smerter på venstre siden nede i livmorsområdet. Litt sånn mensensmerter-aktig. Kan det være at EL var allerede i går kveld? Eller kan smertene komme før selve EL skjer? Eller kanskje det er noe helt annet :confused005 det varte bare en times tid eller noe, ikke så lenge.

Testet på morgenen i går også, da var den lavere så tror ikke toppen er så veldig mye tidligere enn jeg målte den til.
 
Morgen dagens tester, ser vel noe øking fra igår, noen her som mener også? :angelic: MakeSure sier vel at jeg er gravid, mens jeg tok på samme urin til monitoren og den stod ikke gravid. Så er nok ennå for tidlig hvis jeg er gravid :joyful:

Tenker nok på å kjøre en ny MakeSure ikveld og vurdere kanskje CB ikveld hvis Makesure testen er mer synligere :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_6011.jpeg
    IMG_6011.jpeg
    458,2 KB · Visninger: 80
  • IMG_6016.jpeg
    IMG_6016.jpeg
    331,2 KB · Visninger: 78
Morgen dagens tester, ser vel noe øking fra igår, noen her som mener også? :angelic: MakeSure sier vel at jeg er gravid, mens jeg tok på samme urin til monitoren og den stod ikke gravid. Så er nok ennå for tidlig hvis jeg er gravid :joyful:

Tenker nok på å kjøre en ny MakeSure ikveld og vurdere kanskje CB ikveld hvis Makesure testen er mer synligere :joyful:
Den er helt klart tydeligere i dag! Krysser fingrene for at den fortsetter sånn!
 
Morgen dagens tester, ser vel noe øking fra igår, noen her som mener også? :angelic: MakeSure sier vel at jeg er gravid, mens jeg tok på samme urin til monitoren og den stod ikke gravid. Så er nok ennå for tidlig hvis jeg er gravid :joyful:

Tenker nok på å kjøre en ny MakeSure ikveld og vurdere kanskje CB ikveld hvis Makesure testen er mer synligere :joyful:
Ser lovende ut! :Heartpink
 
Morgen dagens tester, ser vel noe øking fra igår, noen her som mener også? :angelic: MakeSure sier vel at jeg er gravid, mens jeg tok på samme urin til monitoren og den stod ikke gravid. Så er nok ennå for tidlig hvis jeg er gravid :joyful:

Tenker nok på å kjøre en ny MakeSure ikveld og vurdere kanskje CB ikveld hvis Makesure testen er mer synligere :joyful:
Ja, ser jo utviklingen der :Heartred
 
Så leit å høre om dere som ikke trives i jobb! Da er det klart det i tillegg blir en tilleggsbelastning når man tenker å "fikse det" når man blir gravid/permisjon, og så skjer det ingenting på den fronten. Er det usannsynlig og prøve gjøre noe med det i mens? Altså jobben? Ta tak i det man kan gjøre noe med? For "når man blir gravid" er det vanskelig å "gjøre noe med" :sorry::Heartred
 
Back
Topp